Gjest Hingsten Skrevet 4. desember 2009 #1 Skrevet 4. desember 2009 Synes dere det passer seg at eldre kvinner sikler over yngre gutter?
Gjest Hingsten Skrevet 4. desember 2009 #3 Skrevet 4. desember 2009 Ja hehe, jeg er egentlig enig med deg. Men da er det vel også på sin plass å tillate eldre menn å sikle over unge piker!? Kåte gamle damer kan virkelig oppføre seg upassende.
Gjest MikeWaters Skrevet 4. desember 2009 #4 Skrevet 4. desember 2009 "Mrs. Robinson - are you trying to seduce me?" Ohhhh, lalala
Gjest KateW Skrevet 4. desember 2009 #5 Skrevet 4. desember 2009 Koselig med sånne marsipangutter en gang i blant.
Gjest Bianca26 Skrevet 4. desember 2009 #6 Skrevet 4. desember 2009 Synes dere det passer seg at eldre kvinner sikler over yngre gutter? Nei. Jeg synes det er totalt upassende. Det samme gjelder for gamle griser som sikler etter småjentene. Skjerp dere!!!
Gjest Purple Haze Skrevet 4. desember 2009 #7 Skrevet 4. desember 2009 Synes dere det passer seg at eldre kvinner sikler over yngre gutter? Så klart! Jeg pleier å klype dem litt i kinnet, for så å spørre om de vil være med meg hjem og se på strekkmerkene mine
Gyldenløwe Skrevet 4. desember 2009 #8 Skrevet 4. desember 2009 (endret) Nå er vel ikke jeg "yngre" lenger, men jeg har alltid syntes det har vært litt sjarmerende med eldre damer som flørter med meg. Om de driter seg ut og tar det for langt går det jo mest utover dem? Jeg har oppfattet at mange jenter synes gamle griser er plagsomt, men jeg som mann (eller bare som meg selv?) opplever ikke "kvinnelige griser" på samme måte. Jeg flørter gjerne tilbake og gleder meg over gleden de får av det. Selv om de er helt uinteressante for meg. Endret 4. desember 2009 av Gyldenløwe
Gjest Hingsten Skrevet 4. desember 2009 #9 Skrevet 4. desember 2009 Koselig med sånne marsipangutter en gang i blant. hehe, jeg har full forståelse for dette. Men jeg har noen personlige erfaringer hvor ukjente eldre damer (40+) ikke klarer å holde fingrene av fatet. Selv om jeg bare ler, så er dette å gå litt over streken. Hvis jeg hadde vært ei jente, så kunne en slik episode ført til en politianmeldelse. Jeg er klar over at damer ikke utstråler en fysisk trussel for gutter, og det er derfor mye større aksept for at damer kan være "slibrige" mot menn.
Gjest Hingsten Skrevet 4. desember 2009 #10 Skrevet 4. desember 2009 Nå er vel ikke jeg "yngre" lenger, men jeg har alltid syntes det har vært litt sjarmerende med eldre damer som flørter med meg. Om de driter seg ut og tar det for langt går det jo mest utover dem? Jeg har oppfattet at mange jenter synes gamle griser er plagsomt, men som jeg som mann (eller bare som meg selv?) opplever ikke "kvinnelige griser" på samme måte. Jeg flørter gjerne tilbake og gleder meg over gleden de får av det. Selv om de er helt uinteressante for meg. Du har helt rett. Det er strengt tatt bare gøy med en slik oppførsel, men det er likevel bemerkelsesverdig at det forekommer. Noen gamle damer, som har barn på samme alderen, kan oppføre seg rimelig så ufint
Kamikatze Skrevet 4. desember 2009 #11 Skrevet 4. desember 2009 Helt klart en menneskerett, også for slibrige sugger, å få sleve.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #12 Skrevet 4. desember 2009 Det er litt ironisk at det er greit når gamle kvinner er kåte på yngre menn. Menn når menn er kåte på yngre kvinner er de griser Dobbelmoralismen blant kvinner lenge leve
Gjest Hingsten Skrevet 4. desember 2009 #13 Skrevet 4. desember 2009 Helt klart en menneskerett, også for slibrige sugger, å få sleve. hahahahahahahahahahahah
Gjest Hingsten Skrevet 4. desember 2009 #14 Skrevet 4. desember 2009 Det er litt ironisk at det er greit når gamle kvinner er kåte på yngre menn. Menn når menn er kåte på yngre kvinner er de griser Dobbelmoralismen blant kvinner lenge leve Jeg vet det er dobbeltmoral, men kvinner og menn er jo ikke like. Gamle griser kan jo strengt tatt voldta og skade unge jenter. Sjansen er nok ikke veldig stor for ei gammel dame skal komme med widescreen musa og "voldta" en stødd. Innovertiss kan ikke gjør skade, vett.
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #15 Skrevet 4. desember 2009 Det kan jo være forelskelse og kjærlighet? Kjemi som stemmer og personer som trives sammen på alle måter? Selv om dama er eldst?
Gjest Purple Haze Skrevet 4. desember 2009 #16 Skrevet 4. desember 2009 Du har helt rett. Det er strengt tatt bare gøy med en slik oppførsel, men det er likevel bemerkelsesverdig at det forekommer. Noen gamle damer, som har barn på samme alderen, kan oppføre seg rimelig så ufint Personlig reagerer jeg mest på at jeg nå blir betegnet som gammel Kall meg sugge, widescreenmus, what ever - bare ikke gammel!!
Gjest Gjest Skrevet 4. desember 2009 #17 Skrevet 4. desember 2009 hehe, jeg har full forståelse for dette. Men jeg har noen personlige erfaringer hvor ukjente eldre damer (40+) ikke klarer å holde fingrene av fatet. Å ikke holde fingrene av fatet er noe helt annet enn å sikle diskret i sitt stille sinn. Beundring som ikke virker støtende på den beundrede er lov, uansett kjønn, men andre mennesker er ikke fat man forsyner seg av uten lov. Synes du burde si fra, jeg.
Gjest Hingsten Skrevet 4. desember 2009 #18 Skrevet 4. desember 2009 Det kan jo være forelskelse og kjærlighet? Kjemi som stemmer og personer som trives sammen på alle måter? Selv om dama er eldst? Er du gal? I min verden bygges tiltrekning på fruktbarhet. Jeg har en mamma, og trenger ikke å få en til. Hvis du skjønner?
Gjest Hingsten Skrevet 4. desember 2009 #19 Skrevet 4. desember 2009 Å ikke holde fingrene av fatet er noe helt annet enn å sikle diskret i sitt stille sinn. Beundring som ikke virker støtende på den beundrede er lov, uansett kjønn, men andre mennesker er ikke fat man forsyner seg av uten lov. Synes du burde si fra, jeg. Ja, jeg er enig med deg. Det gjør meg egentlig ingen ting, jeg tar det som det er. Eldre damer er å betraktes som mammas venninner. Så når slike "tafse" episoder forekommer så ler jeg bort det hele i ren høflighet. Men uansett, det er en bemerkelsesverdig oppførsel!
Gjest Hingsten Skrevet 4. desember 2009 #20 Skrevet 4. desember 2009 Personlig reagerer jeg mest på at jeg nå blir betegnet som gammel Kall meg sugge, widescreenmus, what ever - bare ikke gammel!! Man er bare så gammel man føler seg ;-)
Anbefalte innlegg