loffen Skrevet 1. desember 2013 #301 Del Skrevet 1. desember 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. desember 2013 #302 Del Skrevet 1. desember 2013 Uff, jeg er visst ikke helt i pulestemning ennå... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #303 Del Skrevet 1. desember 2013 Uff, jeg er visst ikke helt i pulestemning ennå... Nei, den ser litt stusselig ut, den loffen din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. desember 2013 #304 Del Skrevet 1. desember 2013 Pulemarsipan er alltid høydepunktet for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 1. desember 2013 Forfatter #305 Del Skrevet 1. desember 2013 Pulemarsipan er alltid høydepunktet for meg. Det kunne gjort seg med litt pulepynt på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 1. desember 2013 #306 Del Skrevet 1. desember 2013 Nei, den ser litt stusselig ut, den loffen din? Ja den gjør det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 1. desember 2013 #307 Del Skrevet 1. desember 2013 Ja, i grunn. Hva med noe slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 1. desember 2013 #308 Del Skrevet 1. desember 2013 Altså, er det liksom ingen her? Neivel, da går dere glipp av kunnskapen om at "Rocco og russen" må kunne karakteriseres som en ekte pulekalkun! Ikke at jeg har sett på faenskapet, Gud forby, men jeg har da forestillingsevne. Puleevangeliet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 2. desember 2013 #309 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Puleevangeliet? Det var det Einar Gelius som skrev (sic!), og nå har han tenkt å spre det i nord, ifølge Dagsnytt. Hvis menighetsrådet sier ja. Endret 2. desember 2013 av ashera Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 2. desember 2013 Forfatter #310 Del Skrevet 2. desember 2013 (endret) Det var det Einar Gelius som skrev (sic!), og nå har han tenkt å spre det i nord, ifølge Dagsnytt. Hvis menighetsrådet sier ja. Vi snakker nord, da. Det meste er vel innafor oppi der? Endret 3. desember 2013 av Bodillen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Englefjes- Skrevet 3. desember 2013 #311 Del Skrevet 3. desember 2013 Åh, mens vi venter på pul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 3. desember 2013 #312 Del Skrevet 3. desember 2013 Skikkelig trist i pulegatene uten snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #313 Del Skrevet 3. desember 2013 Skikkelig trist i pulegatene uten snø Pft, bare det er flust med pulelys, så kommer de fleste i pulestemning uansett, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pingting Skrevet 3. desember 2013 #314 Del Skrevet 3. desember 2013 førpulstid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kim Skrevet 3. desember 2013 #315 Del Skrevet 3. desember 2013 førpulstid Ja det er en koselig tid Pulemorgen er dog min favoritt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 3. desember 2013 #316 Del Skrevet 3. desember 2013 Pulelys, er det rødt? Vi snakket om puletadisjoner her en dag, og en i klassen min sa at hun MÅ ha puletre samme hvor de er på julaften... Jeg ser for meg at det stikker fælt...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malum Skrevet 3. desember 2013 Forfatter #317 Del Skrevet 3. desember 2013 Pulelys, er det rødt? Vi snakket om puletadisjoner her en dag, og en i klassen min sa at hun MÅ ha puletre samme hvor de er på julaften... Jeg ser for meg at det stikker fælt...? Nei, nei, puletre er ikke noe som stikker, det vil bare si at man blir bare litt mange om å glede seg over pul, det er alt. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. desember 2013 #318 Del Skrevet 4. desember 2013 Pulebukk: http://blogs.artinfo.com/artintheair/2013/03/13/statue-of-god-on-goat-action-earns-british-museums-pompeii-show-a-parental-warning/ De der i Pompeii, altså...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 4. desember 2013 #319 Del Skrevet 4. desember 2013 Pulekongen = Hugh Hefner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 4. desember 2013 #320 Del Skrevet 4. desember 2013 Er "Pul i Svingen" en puleprogram for barn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå