Gå til innhold

Det blir itj jul uten pul!

Malum

Anbefalte innlegg

Altså, er det liksom ingen her? Neivel, da går dere glipp av kunnskapen om at "Rocco og russen" må kunne karakteriseres som en ekte pulekalkun! Ikke at jeg har sett på faenskapet, Gud forby, men jeg har da forestillingsevne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

• 2 uker senere...

Jeg ville bare ønske deg god jul på julaften.

Mvh Yvonne :heiajente:

Jeg skjønte det, måtte bare tulle litt med deg, pga jul, og ikke pul... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Annonse

Jippi, vi er i gang!!!

Jeg har vært på pulekonsert i kveld!:rodmer: Denne varianten var definitivt å foretrekke fremfor den nabokattene pleide ha i hagen!;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi, vi er i gang!!!

Jeg har vært på pulekonsert i kveld!:rodmer: Denne varianten var definitivt å foretrekke fremfor den nabokattene pleide ha i hagen!;)

Å, så koselig! Da kom dere i skikkelig pulestemning, vil jeg tro! :tommelsmil:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men i svingende...? Kan jeg få bli med her? Værsåsnill? Jeg kan bidra med eldgamle puletradisjoner og litt sånn fønki pulemusikk. Og when all else fails: gå pulebukk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og vi som kan fransk, kjenner til den tradisjonelle julekaken bouche de noêl eller julekubbe.

Men her har vi en pulekubbe:

http://www.thenervousbreakdown.com/wp-content/uploads/2009/11/penis-cake-frosted-tnb.jpg

OMG! Nok pulekos for opptil flere av den der, vil jeg tro! :overrasket:

Men i svingende...? Kan jeg få bli med her? Værsåsnill? Jeg kan bidra med eldgamle puletradisjoner og litt sånn fønki pulemusikk. Og when all else fails: gå pulebukk.

Selvsagt! Her er alle velkomne! Ingen skal stå utenfor og bare se på i den søte puletida! :tommelsmil: Endret av Bodillen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:opplyser: Årets puleskinke!

GsL8EMg.jpg

:ler: Åååå, nå føler jeg meg skikkelig gæren altså! :sjokkert:

Heisan, her går man rett på sak! :sjokkert: Denslags burde kanskje dekkes til med f.eks en puleserviett?
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisan, her går man rett på sak! :sjokkert: Denslags burde kanskje dekkes til med f.eks en puleserviett?

Uffameg - ja! :rodme: Er det det vi kaller intimservietter når det ikke er jul? :ler:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asan eller Dermica? :engel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...