Gå til innhold

Babyfoot fotpeeling


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Ble litt overtalt av en dame i et parfymeri i helgen til å kjøpe dette produktet, og det så jo så spennende ut!

Så i går prøvde jeg peelingen etter oppskriften på pakken (2 timer på, så vaske av). Jeg vet det skal ta noen dager eller så før peelingen starter, men jeg tenkte liksom at jeg ville merke ne forskjell på huden fra i går til i dag, men det gjør jeg ikke...

noen som har prøvd dette produktet? Hvordan funket det, og hvor lang tid tok det før noe startet - og hvordan skjedde det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke prøvd den nei, men jeg lurer på om jeg skal teste det. Står det ikke på hjemmesida at det tar 2 uker før føttene blir fine? Hold oss oppdatert på hva som skjer ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som TS så ble jeg også overtalt til å kjøpe dette da jeg var innom et parfymeri i helgen. Tok behandlingen på lørdag. Foreløpig ikke merket noenting annet enn at huden på føttene føles veldig tørr. I følge bruksanvisningen skal det ta 5-7 dager før det begynner å skje noe, og etter 2-3 uker med avskalling skal føttene være babymyke, så det er vel bare å smøre seg med tålmodighet noen dager til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg tok det litt over 2 uker før jeg flasset, den funker faktisk. Men ikke så mye som jeg hadde ønsket. Det står på pakningen at det er veldig individuelt på hvor bra den virker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

dette hørtes intresangt ut! hva betalte dere for produktet? Hvor mye var oppi pakken? Og hvor ofte må man bruke det for at det skal skje noe?

Ja, masse spørsmål, jeg veeet :P

Endret av Sandbekken
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ser ikke behovet for dette produktet jeg. Hvorfor vente i 2-3 uker på å få myke føtter når man kan ta et fotbad,bruke fotfil, smøre med en god fotkrem og få silkepoter på direkten? Det er mulig jeg har en liten fotfetisj men jeg gjør dette et par ganger i uka og er kjempefornøyd med føttenes tilstand ;)

Hvor mye koster denne peelingen?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
Jeg ser ikke behovet for dette produktet jeg. Hvorfor vente i 2-3 uker på å få myke føtter når man kan ta et fotbad,bruke fotfil, smøre med en god fotkrem og få silkepoter på direkten? Det er mulig jeg har en liten fotfetisj men jeg gjør dette et par ganger i uka og er kjempefornøyd med føttenes tilstand ;)

Hvor mye koster denne peelingen?

Det er nok berenga for føtter som sliter med mye hard hud, tror du ikke?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke behovet for dette produktet jeg. Hvorfor vente i 2-3 uker på å få myke føtter når man kan ta et fotbad,bruke fotfil, smøre med en god fotkrem og få silkepoter på direkten? Det er mulig jeg har en liten fotfetisj men jeg gjør dette et par ganger i uka og er kjempefornøyd med føttenes tilstand ;)

Jeg kjøpte dette nettopp for å slippe å bruke fotbad, fotfil og fotkrem et par ganger i uka. Jeg er altfor dårlig på å ta vare på føttene mine på den måten, glemmer det og gidder ikke bruke tid på det, selv om jeg har mye hard/tørr hud. Om jeg tar meg ei økt med det så har jeg uansett ikke silkepoter :sukk: All innsatsen som kreves her er jo å sitte med en plastsokk innsatt med gele på foten i 2 timer. Deretter skal det liksom gjøre seg selv og holde seg bra i månedsvis. For meg er 200 kr er en liten pris å betale hvis det faktisk funker. OM det gjør det gjenstår jo å se, det høres jo egentlig for godt ut til å være sant ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok berenga for føtter som sliter med mye hard hud, tror du ikke?

Man får jo hard hud om man ikke steller føttene. Det var det som var poenget mitt :)

Jeg synes 2 timer er lenge å sitte med beina i dette produktet! Tipper føttene blir myke etter 2 timer i hvilkensomhelst type væske.

i kombinasjon med en peeling da selvsagt.

Endret av Frua
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken
Man får jo hard hud om man ikke steller føttene. Det var det som var poenget mitt :)

Jeg synes 2 timer er lenge å sitte med beina i dette produktet! Tipper føttene blir myke etter 2 timer i hvilkensomhelst type væske.

i kombinasjon med en peeling da selvsagt.

jeg og mamma har ihvertfall veldig tendenser til å få hard hud under føttene. Det handler ikke bare om at vi ikke er flinke nok itl å stelle de, Jeg filer føttene 2 ganger i uka, men ser ikke store resultatet. jeg tror noen får fortere hard hud enn andre.

Skjønner at folk med lite hard hud ikke trenger dette produktet, men for oss som sliter med det kan det være greit å ta et krafttak :P

jeg skal søren meg teste dette, og kjøpe det til mamma hvis det funker!!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sliter med hard hud og sprekker på helene om jeg ikke vedikeholder rutinen. Jeg hadde ikke vært så opptatt av å stelle dem om jeg ikke hadde problemet ;) Produktet høres morsomt ut men tror nok det er som med all annen hudpleie..det er forebygging og gode rutiner som må til for å oppnå resultat. Jeg bruker fotpleieserien fra bodyshop og synes den er helt ok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sandbekken

Jeg tror egentlig dette produktet er ment som et skippertak, og at man etterpå kan vedligeholde resultatet selv. Det er ihvertfall det jeg skla gjøre :)

Takk for fin link :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hurra, det virker! :danser:

Jeg skrev tidligere i tråden at jeg tok behandlingen på lørdag, altså for fire dager siden. Og da jeg kom ut av dusjen nå nettopp kunne jeg bare dra av masse løs hud!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hurra, det virker! :danser:

Jeg skrev tidligere i tråden at jeg tok behandlingen på lørdag, altså for fire dager siden. Og da jeg kom ut av dusjen nå nettopp kunne jeg bare dra av masse løs hud!

Hm, kult :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så lekre beskrivelser, men det var ganske fascinerende :ler:

Skal ut og kjøpe dette som julegave i morra.

Hørtes ut som en perfekt gave til mamma. Men i hvilke parfymeri selger de dette? Vil gjerne kjøpe i en vanlig butikk og ikke på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...