Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #81 Del Skrevet 29. november 2009 Uttrykket KOOOOOM AAAAAAAAN, DA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Meaty Skrevet 29. november 2009 #82 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg misliker sterkt når noen bruker "nybakt" om noe annet enn bakervarer! "Nybakt mor" høres bare så utrolig dumt ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest strykebrett Skrevet 29. november 2009 #83 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg syns enkelte engelske ord med flertalls s blir utrolig dumme når de blir omtalt i entall på norsk. Eksempel: en muffins, en scones. Samme blir det litt andre veien og, for eksempel at noen snakker om en pakke Oreo. Det heter OreoS Hehe, sånn går jeg og irriterer meg over da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aubergine Skrevet 29. november 2009 #84 Del Skrevet 29. november 2009 "Det er ikke bare bare"... Vet ikke hvorfor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #85 Del Skrevet 29. november 2009 "Helt sinnsykt". Er det virkelig ingen andre som er lei av at det blir brukt til stadighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 29. november 2009 #86 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg synes det er irriterende når folk sier "hvem film skal vi se i dag?" og sånn.... Det er faktisk ekkelt. HVILKEN FILM, HVILKEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #87 Del Skrevet 29. november 2009 "Det er ikke bare bare"... Vet ikke hvorfor Ja, men hva skal man egentlig si da? "Det er ikke enkelt" høres jo like klisje ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #88 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg synes det er irriterende når folk sier "hvem film skal vi se i dag?" og sånn.... Det er faktisk ekkelt. HVILKEN FILM, HVILKEN!!!! Jo, det har du rett i. Men jeg omgås ikke mennesker som snakker sånn, så da møter jeg ikke problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 29. november 2009 #89 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Jo, det har du rett i. Men jeg omgås ikke mennesker som snakker sånn, så da møter jeg ikke problemet. Jeg gjør heller ikke det lengre. Hehe. Det ble for irriterende Endret 29. november 2009 av Heidie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #90 Del Skrevet 29. november 2009 Folk som svarer "samma for meg" når det blir spurt om deres mening. Alt annet enn det vil jeg høre... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyB Skrevet 29. november 2009 #91 Del Skrevet 29. november 2009 Når folk sier jeg skal roe meg ned eller Dempe Meg. DA får jeg lyst til å bli å rope da! Eller så misliker jeg frasen "bolle i ovnen". Høres så teit ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 29. november 2009 #92 Del Skrevet 29. november 2009 "Alle skal få!" Den er oppbrukt om dagen ass... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cho Skrevet 29. november 2009 #93 Del Skrevet 29. november 2009 "Alle skal få!" Den er oppbrukt om dagen ass... Det uttrykket hatet jeg første gang jeg hørte det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 29. november 2009 #94 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Og "sånn er livet!" er en kommentar som misbrukes mye syns jeg. Man sier ikke det når folk forteller om vonde ting de har opplevd f eks. .... eller; " sånn går no dagan...." (Mange sier det her, og her er på vestlandet. Vedder på at det kommer fra et eller annet tv-show. Typpisk når det gjelder slike uttrykk.... Endret 29. november 2009 av Anaconda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anaconda Skrevet 29. november 2009 #95 Del Skrevet 29. november 2009 Tja, fugler, fly, paraglidere, helikoter, fallskjermhoppere og muligens en og annen ufo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. november 2009 #96 Del Skrevet 29. november 2009 Når folk lurer på hva andre synes om noe: "Hva synes vi om filmen/musikken(etc." Jeg vet da fan hva DU synes om noe, men jeg kan gjerne fortelle hva jeg mener! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 29. november 2009 #97 Del Skrevet 29. november 2009 Uttrykket "vi er gravid." Det er kun kvinnen som er gravid, hva er greien med å si at mannen også er det. :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Lise-Lotte_* Skrevet 29. november 2009 #98 Del Skrevet 29. november 2009 Det har jeg også lagt merke til. For i det virkelige liv kjenner jeg ingen som går rundt og sier "min kjære". Det høres ut som noe fra fjernsynsteatret. Uff - ja, det glemte jeg å ta med i oppramsingen min. Er det mulig å kalle mannen sin for "Min kjære"? hehehe ... det høres så vanvittig teatralsk ut at jeg blir halvkvalmen. Hvorfor ikke si "mannen min", "han jeg er gift med", "kjæresten min", "samboeren min", "han jeg bor sammen med", el .. Min kjære høres bare helt idiotisk ut - det høres ut som om man glorifiserer partneren og forholdet dem imellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Missbu Skrevet 29. november 2009 #99 Del Skrevet 29. november 2009 Julekalender. Ordet i seg sjølv er det ikkje noko gale med, men det er jo tross alt advent?! Adventskalender er vel meir riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nanette Skrevet 29. november 2009 #100 Del Skrevet 29. november 2009 "Fuck all" eller hva de sier... Herregud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå