Gå til innhold

Er det noe ord eller setninger du bare hater å høre

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

enig. foretrekker å si pule. høres søtere ut på et vis. vet det høres merkelig ut men hehe

Jeg vil si omvendt. Pule høres vulgært ut. Liker ikke knulle heller da men... Elske høres veldig klissete ut i mange sammenhenger. Ha sex blir vel det beste, synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg misliker sterkt når noen bruker "nybakt" om noe annet enn bakervarer! "Nybakt mor" høres bare så utrolig dumt ut!

Men det har jo eksistert i generasjoner, kom sikkert før alle oss her. Så det er ihvertfall ikke et nymotens fenomen.

"Alle skal få!"

Den er oppbrukt om dagen ass...

Det er ass også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aminata

"Eg e downie" (Som: Jeg er klar)

"Eg hørre deg" (Jeg er enig)

Det er min kjære som bruker begge disse setningene, og jeg kjenner jeg blir litt irritert hver gang han bruker dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leppje!! Grøsser når jeg hører det ordet. Huff!

Og folk som sier "jaja" på utpust når de er oppgitt. Utrolig nedlatende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
Jeg vil si omvendt. Pule høres vulgært ut. Liker ikke knulle heller da men... Elske høres veldig klissete ut i mange sammenhenger. Ha sex blir vel det beste, synes jeg.

Sex synes jeg er kjedelig. Blir liksom som å si samleie. Pule får det til å høres mer gøy ut

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med folk som sier "bruker" i stedet for "pleier"?

Eks: "Jeg bruker å ta bussen til jobb" :slår:

Jeg vet at det faktisk er helt lov å bruke dette ordet i dag, men jeg synes det høres utrolig barnslig og rart ut!

I min dialekt bruker vi ikke "pleier", for meg er det et fisefint ord som jeg aldri bruker ...

"Jeg er klar som et egg".

Jeg vet ikke hvorfor, jeg synes det er skikkelig ekkelt. Synes det var ekkelt bare å skrive det....

Neste gang noen sier det kan du fortelle de at det faktisk heter "klar som en egg". ;) Uttrykket spiller på knivegg, ikke et egg.

========================================================

Jeg hater "ny uke, nye muligheter", det blir så forferdelig klisje!

Folk som ikke kan uttale "kino", "kjæreste", "kiosk" osv. :kjefte:

De som sier ting som "hvem bil", og "henne er grei". Dette er feil!

Man kan heller ikke si "vi er gravide", når kunne menn bli gravide?

Jeg synes også det er ulogisk å "pusse tanna", med mindre man bare har èn tann.

Ellers liker jeg ikke ord som "brøst" og vulgære ord som pule, pikk, knulle osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

" Schpaa Cæbe! " ( bor et sted med MYE utlendinger, og hører det daglig.. )

Og gutter som kaller pikken sin for " tissen ".. Huff, det er så ufattelig av-tennende at det burde ikke vært mulig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bianca26
" Schpaa Cæbe! " ( bor et sted med MYE utlendinger, og hører det daglig.. )

Og gutter som kaller pikken sin for " tissen ".. Huff, det er så ufattelig av-tennende at det burde ikke vært mulig..

Jeg synes det er avtennende når folk bruker de riktige "faguttrykkene" på kjønnsorganene sine. De sier bryster istedet for pupper, penis istedet for pikk og Fitta eller musa for vagina. Det er jo sååå kjeeedeliig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
H*n er helt psyk.

Psyk er ikke et ord :sur:

Helt enig. Leste t.o.m i et Se&hør eller lignende blad, om charter-svein som "har jobbet med psykisk psyke" :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig. Leste t.o.m i et Se&hør eller lignende blad, om charter-svein som "har jobbet med psykisk psyke" :roll:

Apropos Se og Hør, var det ikke de som innførte et eget begrep på forsiden: Homolykke!

Men det ordet irriterer meg egentlig ikke. Jeg må bare le av det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...