Gjest Poirot Skrevet 29. august 2003 #21 Del Skrevet 29. august 2003 Alle operasjoner er en risiko. Er man overvektig er det ingen grunn til å operere, når puppene vil bli mindre ved å slanke seg... Isåfall kan man gjøre det privat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. august 2003 #22 Del Skrevet 29. august 2003 Pst; Donpedro - når skal du til legen? Fremdeles med på å spørre?? Suzy :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 29. august 2003 #23 Del Skrevet 29. august 2003 Pst; Donpedro - når skal du til legen? Fremdeles med på å spørre?? Suzy :blunke: Har time den 8. sept tror jeg. Skal kvinne meg opp til å spørre. Et løfte er et løfte! Hva med deg, skulle ikke datteren din snart til legen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 29. august 2003 #24 Del Skrevet 29. august 2003 Vi har time på mandag! Da skal jeg spørre henne. Har ikke snakka med kjæresten om det ennå. Vil spørre om det fins noen muligheter først. Han liker meg helt sikkert uansett hvordan jeg måtte være, men jeg er litt redd han skal syns jeg er jålete... :oops: Skal rapportere så snart jeg har vært der! Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 1. september 2003 #25 Del Skrevet 1. september 2003 Suzy - hvordan gikk hos legen i dag? *spent* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2003 #26 Del Skrevet 2. september 2003 Hun anbefalte meg ikke å få utført et slikt inngrep fordi det var stor risiko (ivertfall større enn vanlig) for infeksjon i fettvev. De hadde sett endel tilfeller der det hadde gått dårlig, men også tilfeller som var fornøyd. Hun ba meg tenke meg godt om, men skrev et brev til Ullevaal og ba om en konsultasjon for meg der - så kan jeg få høre hva de sier og eventuelt bestemme meg da. Hun sa også at jeg kunne risikere å bli anbefalt å henvende meg til det private helsevesenet - altså betale inngrepet sjøl... Relativt positivt kan vi vel oppsummere det som. Jeg er i passe vektklasse, er sunn og frisk og bruker ingen medisiner så det er ikke noe medisinsk i veien for en operasjon. Nå får jeg vel bare vente på innkalling.... Suzy :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 2. september 2003 #27 Del Skrevet 2. september 2003 Jeg vet at private sykehus "reklamerer" med at det er minimale problemer med sykehusinfeksjoner (i motsetning til offentlige sykehus). Kanskje det er noe i det? :o Uansett - her er en side for deg og alle andre brystreduksjonister med masse info og diskusjonsforum, hvis dere ikke har surfet innom allerede: http://www.breastreduction4you.com (For silikonjentene: http://www.breastimplants4you.com På siden for silikonjentene finner dere også journals fra jenter som har utført inngrepet - veldig nyttig! :D ) Lykke til videre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 2. september 2003 #28 Del Skrevet 2. september 2003 Sjekk denne nyttige brystputen *fnis* http://www.breastreduction4you.com/intimia_pillow.htm Ser poenget (til nøøød), men ser jo helt grusom ut å sove med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 2. september 2003 #29 Del Skrevet 2. september 2003 Sjekk denne nyttige brystputen *fnis* http://www.breastreduction4you.com/intimia_pillow.htm Ser poenget (til nøøød), men ser jo helt grusom ut å sove med! Å hallooooo???? :o :o Det der var helt på jordet da! Veronal: Ja det kan nok hende det er noe i det med at private har mindre infeksjoner... Hvem vet.. Suzy :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 9. september 2003 #30 Del Skrevet 9. september 2003 Nå har jeg også spurt, gruet meg veldig, da... Legen sa bare ja, og begynte å skrive en henvisning med en gang som hun skulle poste i dag. Jeg tok opp de tingene legen til Suzy hadde sagt, men hun sa at det kunne jeg snakke med plastikk kirurgen om. Sa også at det var meget mulig jeg fikk det dekket, det hadde en annen pasient fått. Jeg spurte også om det var slik at de sa nei hvis man ikke hadde barn 8pga amming), det sa hun var feil. Som hun sa: her handler det om å føle seg bedre, ikke amming. Da blir det et valg man selv må ta. Er vel lenge til jeg får time på ullevål tenker jeg, men da er ihvertfall prosessen i gang, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. september 2003 #31 Del Skrevet 10. september 2003 Jøss, så flott da! Var jo veldig positiv legen din - i forhold til min ivertfall. Spennende å finne ut hvor lang tid det tar å få en konsultasjon på Ullevaal nå da... Suz :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 24. september 2003 #32 Del Skrevet 24. september 2003 Fått svar fra Ullevål sykehus. De finner ikke å kunne prioritere denslags inngrep, men jeg står på såkalt uprioritert venteliste. De anslo at det ville ta minst 6 mnd før jeg ville komme for en vurdering. Det var lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 25. september 2003 #33 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg har fått akkurat likedan brev - ikke særlig overrasket over det og seks måneder er da ikke så lenge... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 25. september 2003 #34 Del Skrevet 25. september 2003 Sjekk denne nyttige brystputen *fnis* http://www.breastreduction4you.com/intimia_pillow.htm Ser poenget (til nøøød), men ser jo helt grusom ut å sove med! Jeg har en egen pute som jeg bruker på samme måte som den puta der. Puta på bildet så helt forferdelig ut, men er sikkert praktisk for "oss som trenger det". Jeg bruker 70/75F og har slitt i 10 år med tunge bryster (høyde 167, vekt 80). Den mannlige legen min sa klart nei til operasjon før jeg hadde ammet minst 2 barn (dette var for 9 år siden). 1 år senere anbefalte min kvinnelige lege meg virkelig å ta en slik operasjon - og bestilte henvisning. Henvisningen ble imidlertid avlyst fordi jeg ble gravid. Den gangen var det 5 års ventetid på dagpasienter (om man ville dra hjem samme dag) og 6 års ventetid for overnattingspasienter. I ettertid har jeg ikke orket å ta det opp på nytt. Får vel prøve å bli ammende først... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. september 2003 #35 Del Skrevet 25. september 2003 Har selv 70 e og er 153, så jeg vet hva du snakker om... På nettsiden under kan man sjekke ut ventetider på ulike sykehus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 25. september 2003 #36 Del Skrevet 25. september 2003 www.frittsykehusvalg.no ??? http://www.sykehusvalg.net/ ??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. september 2003 #37 Del Skrevet 25. september 2003 Uuups, er rettet nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-ida- Skrevet 25. september 2003 #38 Del Skrevet 25. september 2003 Jeg ble også satt på venteliste, men jeg annbefaler ddeg å lese broskyren med fritt sykehusvalg og ringe rundt til de private klinikkene der. Jeg ringte alle og fikk time samme uke på Colloseum klinikken, kunne opereres rett etterpå. Da slipper du å stå i kø, og betaler det samme som på sykehuset!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. september 2003 #39 Del Skrevet 25. september 2003 Må jeg betale på sykehuset hvis de sier jeg er kvalifisert?? Uansett er det jo Ullevåll som bestemmer om jeg er kvalifisert for operasjon, det står det i broskjyren? De private vil si ja uansett... Men det høres jo fristende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 26. september 2003 #40 Del Skrevet 26. september 2003 Nå ble jeg nysgjerrig... Må man ikke innom Ullevaal for en vurdering og forundersøkelse uansett??? Har ikke noe problem med å prøve private klinikker, men litt av poenget for meg er at jeg ikke har råd til å ta en slik operasjon om jeg må betale sjøl... :-? Har du mere info Ida??? Suz 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå