Gå til innhold

Bryst reduksjon

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Jeg opereres på onsdag neste uke!!! Har stått i kø ved offentlig sykehus i 7 (!!!!) år. Til slutt var jeg så lei av å vente at jeg var innstilt på å betale hele greia selv. Ringte til en privat klinikk for å høre hvor lenge jeg måtte vente, og hvor mye det ville koste. Til min store overraskelse fikk jeg beskjed om at dersom de fikk tilsendt henvisning fra min fastlege, kunne de gjøre det gratis (betaler vanlig egenandel på 295 kr da). Det er nå to uker siden jeg tok den telefonen.... Så om man tar litt initiativ selv, kan det gå raskt unna. Slik er helsevesenet i dag...

Blir spennende å se resultatet!!!

Lykke til, alle dere andre med store pupper!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men jeg skjønner ikke at en fastlege skal kunne vurdere dette, når man har spesialister. Særlig ikke siden det er dyr operasjon.

Uansett; du er heldig!!! Lykke til og fortell oss hvordan det gikk.

Skrevet

Jeg har også fått brev - om at jeg skal inn - men at ventetid (gjennomsnittet) er på ett år - fikk ikke inntrykk av at det skulle vurderes på nytt - legen skrev en henvisning hvor jeg sa at jeg ikke kunne (pga. amming) opereres før våren 2004.

Når det gjelder amming så kjenner jeg et par damer via via som har ammet begge barna sine, litt trøblete til å begynne med - men hun fikke det til.

Men jeg har begynt å få kalde føtter - allerede. Synes det høres skummelt ut. Flytte på brystvorter o.l Iiiik!

Skrevet
Jeg har også fått brev - om at jeg skal inn - men at ventetid (gjennomsnittet) er på ett år - fikk ikke inntrykk av at det skulle vurderes på nytt - legen skrev en henvisning hvor jeg sa at jeg ikke kunne (pga. amming) opereres før våren 2004

Det er jo ikke fastlegen som bestemmer om man får operasjon, det er det plastikkirurgen på sykehuset som avgjør.

Skrevet

Nei, det kan godt hende. Men tror at med min vekt og mine bryster at det i grunnen ikke er så mye å vurdere - sånn rent utenpåmessig... Aner ikke om de har andre kriterier de går etter - men har forstått at det å gå ned i vekt er det første en blir spurt om.

Skrevet
jeg har 75f (g)' date=' veier 64 kilo og er 173 cm høy.[/quote']

Skjønner hva du mener, ja...

Selv er jeg 70e, 62 kg og 153 høy.

Skrevet

:o Har aldri hørt om G en gang jeg! :o

Jeg kan ikke forestille meg hvor tungt det må vere hele tiden...

Håper dere alle får hjelp, Lykke til! :)

Klem fra meg (som har 80-85,b-c, alt etter som)

Skrevet

Ble så glad da jeg fant denne tråden i dag...

har tenkt mere og mere på dette i det siste, og tror jeg også skal ta opp dette med legen min.

Jeg er 70F, 170 høy og 70 kg.

Hadde vært deilig å slippe å bære alt dette..

Skrevet

Har du vondt i nakken stadig vekk - og i armene er det helt sikkert på grunn av tunge pupper, Jamila, så snakk med legen og hør etter mulighetene!

Suzy :wink:

Skrevet

For ikke å glemme det å være nødt til å bruke 2 bh-er utenpå hverandre når jeg skal trene, for at det ikke skal være så vondt når jeg beveger meg :(

Skrevet
For ikke å glemme det å være nødt til å bruke 2 bh-er utenpå hverandre når jeg skal trene, for at det ikke skal være så vondt når jeg beveger meg :(

:hoho:

Skrevet

Har du vært i en undertøysbutikk og spurt? I sportsbutikk hadde de ikke min størrelse, men jeg har kjøpt en panser-bh i en u. butikk, og den sitter som støpt. Er Driiiit stygg, men brukes kun til trening. Faktisk er den så stor at jeg får plass til hodet inni cuppen!!

Skrevet

Har du vært i en undertøysbutikk og spurt? I sportsbutikk hadde de ikke min størrelse, men jeg har kjøpt en panser-bh i en u. butikk, og den sitter som støpt. Er Driiiit stygg, men brukes kun til trening. Faktisk er den så stor at jeg får plass til hodet inni cuppen!!

Det er virkelig ikke meninga å være useriøs, men nå fikke jeg bilder i hodet Donpedro!!!

:hoho::hoho::hoho::hoho:

Suzy

Skrevet

Jeg har kjøpt sportsBH'er på nettet - i tillegg har den tøff en på svenske Åhlens - den anbefales - svart er den også, med bryterrygg - i tillegg - de har en topp, en slags singlettopp på Lindex - som jeg bruker istedet for BH. Går aldri i de pansergreiene lenger - ser ut som jeg er revet ut fra en femtitallsfilm!

Skrevet

Det er virkelig ikke meninga å være useriøs, men nå fikke jeg bilder i hodet Donpedro!!!  

:hoho:  :hoho:  :hoho:  :hoho:  

Suzy

Ja, det er ikke grenser for hvor mye moro jeg kan ha med en bh...

Skrevet

Ja, det er ikke grenser for hvor mye moro jeg kan ha med en bh...

...og jeg som har det mest morro uten... :rodme:

Suz :ler:

Skrevet

Joda, jeg har sportsbh-er som passer jeg, men det slenger allikevel.... så da blir det to (som begge passer) for å få nok støtte!

:o :o :o

Skrevet
Joda, jeg har sportsbh-er som passer jeg, men det slenger allikevel.... så da blir det to (som begge passer) for å få nok støtte!  

:o  :o  :o

Mine slenger ikke, for de er helt skvisa inntil kroppen. men det er jo ikke direkte behagelig å hoppe av den grunn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...