Suzy Skrevet 29. september 2003 #61 Skrevet 29. september 2003 Derfor trener jeg slike ting som ikke innebærer noe hopp og sprett, som spinnin og stram opp-timer... Suz - sports-bh-løs
Gjest Jamila Skrevet 20. januar 2004 #62 Skrevet 20. januar 2004 Psst! Hvordan går det med Ullevål-time ventingen deres jenter? Jeg venter også og har i mellomtiden hatt to akuttbesøk til lege & kiropraktor på grunn av stiv nakke
Gjest Poirot Skrevet 20. januar 2004 #63 Skrevet 20. januar 2004 Venter og venter... Var hos legen før jul og hun sa at det bare var å vente i vei, for det hendte det dukket opp ledige timer. Uansett har jeg ikke penger til privat operasjon, så jeg har lite annet å gjøre enn å vente på brev!
Gjest Siv Skrevet 1. november 2011 #64 Skrevet 1. november 2011 Noen her som hvet om en må være tynn for å få bryst reduksjons operasjon. Sliter med vond nakke og skulder og er overbevist om at det er puppene som er årsaken til det.Fysioterapauten mente også det. Men jeg har noen kilo for mye, så derfor lurer jeg på om en må være normal vektig for å få en slik operasjon. Kommer til å søke om dette hos legen min. Har ikke så lyst til å få beskjeden du må nok slanke det først
AnonymBruker Skrevet 1. november 2011 #65 Skrevet 1. november 2011 "Vis innlegg trebarns mamma skrev 22 august 2003 - 23:31: Noen her som hvet om en må være tynn for å få bryst reduksjons operasjon. Sliter med vond nakke og skulder og er overbevist om at det er puppene som er årsaken til det.Fysioterapauten mente også det. Men jeg har noen kilo for mye, så derfor lurer jeg på om en må være normal vektig for å få en slik operasjon. Kommer til å søke om dette hos legen min. Har ikke så lyst til å få beskjeden du må nok slanke det først " Jeg fikk beskjed om slanke meg først for å sjekke om det hjalp på brystene, samt trene bryst og rygg-muskulaturen. Jeg veide 55 kg når jeg fikk beskjeden, gikk ned til 45 (Jeg er veldig lav, så ser ikke anorektisk ut, og så ganske lubben ut med 55 kg). Det hjalp veldig, så jeg slapp unna operasjon. Enhver fornuftig lege vil nok be deg prøve slanking først, da det faktisk hjelper i mange tilfeller+at denne operasjonene ikke akkurat er smertefri og lett å få unna.
Moscato Skrevet 1. november 2011 #66 Skrevet 1. november 2011 Trebarnsmamma: har du for mange kg på kroppen bør du definitivt gjøre en innsats for å senke fettprosenten før du satser på operasjon. Ikke bare er det sannsynlig at puppene minker når fettet forsvinner, men med riktig trening vil dessuten muskulaturen i nakke, skuldre og rygg bli bedre rustet til å bære den ekstra vekten av et tungt frontparti.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå