Gjest Transemann 35 Skrevet 23. januar 2010 #241 Del Skrevet 23. januar 2010 Silkekjole i sølvfarge med innslag av gulltråder. Knelang og vidde på skjørtet. Fikk den sydd i Thailand Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. januar 2010 #242 Del Skrevet 23. januar 2010 Morgenkåpe og raggsokker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golde Skrevet 24. januar 2010 #243 Del Skrevet 24. januar 2010 Nattkjole og morgenkåpe og tøfler. Det er søndag og jeg gidder ikke kle på meg før jeg må ut av huset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 24. januar 2010 #244 Del Skrevet 24. januar 2010 Kongeblå 2 delt kjole i sateng. Flere år gammel men like fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nimorna Skrevet 24. januar 2010 #245 Del Skrevet 24. januar 2010 (endret) Jeg har på meg brudekjole måtte bare prøve den Edit: Kongeblå 2 delt kjole i sateng. Flere år gammel men like fin. Den høres fin ut Endret 24. januar 2010 av Nimorna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 25. januar 2010 #246 Del Skrevet 25. januar 2010 Jeg har på meg brudekjole måtte bare prøve den Edit: Den høres fin ut Brudekjoler er da så fine. Skal du snart gifte deg da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaEmilia Skrevet 25. januar 2010 #247 Del Skrevet 25. januar 2010 grå ullstrømpebukse, lårhøye støvletter i semsket skinn, svart kort, langermet kjole med en vest med litt nagler på over, og utenpå har jeg en kort, beige trenchcoat og et klassisk rutet burberryskjerf:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 25. januar 2010 #248 Del Skrevet 25. januar 2010 Vid dongeribukse, grå og løs topp, lilla ullsokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaEmilia Skrevet 25. januar 2010 #249 Del Skrevet 25. januar 2010 lang grå singlet, lang gråblå skjorte, svart ullstrømpebukse, boblejakke og uggs ... -.- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaEmilia Skrevet 26. januar 2010 #250 Del Skrevet 26. januar 2010 svart topp med rysjer (som jeg bruker som en kort kjole), svart strømpebukse, lysegrå cardigan og leopardskjerf:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 26. januar 2010 #251 Del Skrevet 26. januar 2010 Khakigrønn bukse, grå singlet og beige kabelstrikket tynn ullgenser. Klokke, perleøredobber, flate støvler med snøring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 26. januar 2010 #252 Del Skrevet 26. januar 2010 Kort jeansskjørt og mørk blå topp. Tykke strømpebukser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Robotkalle_* Skrevet 26. januar 2010 #253 Del Skrevet 26. januar 2010 Leopardtanga. Grilldress, dvs egentlig to. Turkis topp, med brune, oransje og grå detaljer, med rosa og rød bukse til. Helsetrøye Halskjede som ser ut som ekte gull Pilotbriller Sokker fra house of norway (var julegave) Adidas grilldress-sandaler (som matcher alt det rosa, brune, oransje og turkise) (de er grå) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 27. januar 2010 #254 Del Skrevet 27. januar 2010 Leopardtanga. Grilldress, dvs egentlig to. Turkis topp, med brune, oransje og grå detaljer, med rosa og rød bukse til. Helsetrøye Halskjede som ser ut som ekte gull Pilotbriller Sokker fra house of norway (var julegave) Adidas grilldress-sandaler (som matcher alt det rosa, brune, oransje og turkise) (de er grå) Riktig snacksy nå du, da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
IdaEmilia Skrevet 27. januar 2010 #255 Del Skrevet 27. januar 2010 har på meg rødt undertøy. haha:P Men jeg ligger i senga fortsatt da;) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 27. januar 2010 #256 Del Skrevet 27. januar 2010 Khakigrønn bukse, svart singlet, grå kashmircardigan og smykke fra Bjørg Jewellery Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 28. januar 2010 #257 Del Skrevet 28. januar 2010 Khakigrønn bukse, svart singlet, grå kashmircardigan og smykke fra Bjørg Jewellery Det var en dritbra intro på den nettsiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 28. januar 2010 #258 Del Skrevet 28. januar 2010 Jeans, t-skjorte, boxer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 28. januar 2010 #259 Del Skrevet 28. januar 2010 Har på ett svart kort skjørt og en langermet blå topp. Blå stay-up og blått undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
babord Skrevet 28. januar 2010 #260 Del Skrevet 28. januar 2010 Det var en dritbra intro på den nettsiden Den er kul ja! Idag har jeg på Nike joggebukse og min kjæres hettegenser...juks å bare skrive her når man har på noe fint! Men det er hjemme- og vaskedag så jeg har en unnskyldning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå