Gjest Eurodice Skrevet 7. januar 2010 #201 Del Skrevet 7. januar 2010 Har på ett rødt kort skjørt og en svart enkel topp. Pleier du å ha på deg flere skjørt samtidig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_india_* Skrevet 7. januar 2010 #202 Del Skrevet 7. januar 2010 Strap-on. Venter på at sambo skal bli ferdig på badet, og komme til sengs :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tbag Skrevet 8. januar 2010 #203 Del Skrevet 8. januar 2010 Strap-on. Venter på at sambo skal bli ferdig på badet, og komme til sengs :-) takk for nyttig informasjon, høhø. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pittie Skrevet 8. januar 2010 #204 Del Skrevet 8. januar 2010 Ligger i senga med troa om at søvnen finnes på KG, så jeg er naken. Dyna mi er så varm at du skukke tru d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 8. januar 2010 #205 Del Skrevet 8. januar 2010 vinterstøvletter i sort, sorte strømper, dansk skjørt i sort som jeg fikk tak i på salg på steen og strøm i går. Og lusekofte i hvitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla91 Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #206 Del Skrevet 8. januar 2010 Pleier du å ha på deg flere skjørt samtidig? Nå har jeg på en stor og god t-skjorte og er ganske klar for senga, selv om jeg tror det blir en stund til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 13. januar 2010 #207 Del Skrevet 13. januar 2010 Pleier du å ha på deg flere skjørt samtidig? Hvor har du det ifra?. Har faktisk hatt på 2 nattkjoler nå det var så kaldt. I dag ferdig med trimmen og nydusjet. Tok på en enkle rød kosekjole inntil videre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bambino Skrevet 13. januar 2010 #208 Del Skrevet 13. januar 2010 ligger under dyna i jogge bukse og sportsbh.. pga jeg er syk;P Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ihearttom Skrevet 13. januar 2010 #209 Del Skrevet 13. januar 2010 lilla og mørke blå rutete skjorte, lilla tubetopp under, svarte skinny jeans og strømpebukse under, for å holde varmen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. januar 2010 #210 Del Skrevet 13. januar 2010 Hvor har du det ifra?. Har faktisk hatt på 2 nattkjoler nå det var så kaldt. /quote] Grunnen til at jeg spurte om du brukte flere samtidig, var at du lengre opp her forteller at du har på deg ett rødt skjørt. Du tåler vel en fleip? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 13. januar 2010 #211 Del Skrevet 13. januar 2010 Jeg har på meg paisleymønstrede svarte og lilla fløyelsbukser og svart, høyhalset, tynn ullgenser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 13. januar 2010 #212 Del Skrevet 13. januar 2010 Har på ett kort grått skjørt med store folder.Svarte tights og en tykk svart genser. Kaldt i huset i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 13. januar 2010 #213 Del Skrevet 13. januar 2010 Lang, lysegrå cardigan i bomullsmønsterstrikk. Svart tights og bomullsgenser under. Flerfarget (lilla, grønt, oransje, svart) sjal i halsen. Knallrosa neglelakk på fingerneglene og håret oppsatt i knute litt høyt på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_solveig_* Skrevet 14. januar 2010 #214 Del Skrevet 14. januar 2010 Nå sitter jeg bare i t-skjorte, undertøy, ullstrømpebukse og ullsokker. Akkurat kommet hjem. For litt siden hadde jeg olabukse, genser, ytterjakke og lue. Ganske casual stil. -s Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. januar 2010 #215 Del Skrevet 14. januar 2010 Langermet svart T-skjorte, dongeribukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 14. januar 2010 #216 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeans, en tynn grå genser og Marius-genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 14. januar 2010 #217 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Langermet svart T-skjorte, dongeribukse. Er det mulig da? Endret 14. januar 2010 av Sissan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gohege Skrevet 14. januar 2010 #218 Del Skrevet 14. januar 2010 trange blå jeans, brun singlet, svart tynn genser og et skjerf i kobber:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 14. januar 2010 #219 Del Skrevet 14. januar 2010 Er det mulig da? Har du aldri hørt om en TT-skjorte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 15. januar 2010 #220 Del Skrevet 15. januar 2010 Har du aldri hørt om en TT-skjorte? TTTT skjorte, stammer vel da? Har forsatt på min rosa nattkjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå