Gjest Transemann 35 Skrevet 3. januar 2010 #181 Del Skrevet 3. januar 2010 Rød kosekjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. januar 2010 #182 Del Skrevet 3. januar 2010 Rød kosekjole. så koselig, eller.. nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vidvandre Skrevet 3. januar 2010 #183 Del Skrevet 3. januar 2010 Boxer + t-shirt... oops, hallo? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 3. januar 2010 #184 Del Skrevet 3. januar 2010 Pyjamas - fordi det er digg . Har aldri hatt pyjamas før, men fikk 2 stk i bursdagspresang for ikke lenge siden. Nå har det blitt favorittplagget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 3. januar 2010 #185 Del Skrevet 3. januar 2010 Pyjamas - fordi det er digg . Har aldri hatt pyjamas før, men fikk 2 stk i bursdagspresang for ikke lenge siden. Nå har det blitt favorittplagget Bruker heller nattkjole. Har brukt nattkjole hver natt i 10 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sobril Skrevet 3. januar 2010 #186 Del Skrevet 3. januar 2010 Bruker heller nattkjole. Har brukt nattkjole hver natt i 10 år. Jaja. Får kjøpe en sånn en også. Sikkert like digg :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 3. januar 2010 #187 Del Skrevet 3. januar 2010 Pysjamas og joggedrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starligt Skrevet 3. januar 2010 #188 Del Skrevet 3. januar 2010 olabukse og fleece jakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 4. januar 2010 #189 Del Skrevet 4. januar 2010 Har på ett rødt kort skjørt og en svart enkel topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 4. januar 2010 #190 Del Skrevet 4. januar 2010 Det samme som i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 4. januar 2010 #191 Del Skrevet 4. januar 2010 Jeg har på med en mørkegrå skinny olabukse, en svart lang singlet og en grå cardigan (hurra, så fargerik jeg er!), og har ullstrømpebukse under buksen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 5. januar 2010 #192 Del Skrevet 5. januar 2010 Har på en fin kjole i fler farger med oransjrød som grunnfarge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_jente19_* Skrevet 6. januar 2010 #193 Del Skrevet 6. januar 2010 Jeg har på meg MASSE klær akkurat nå. undertøy blå jeanstights to par grå ullsokker tynn svart genser og uttapå en svart hettegenser grønn parkas med pels på svarte vintersko Sitter på skolen og det er iskaldt i klasserommet :S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 6. januar 2010 #194 Del Skrevet 6. januar 2010 Pysjamas og joggedrass. Er snart på vei til å Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonders Skrevet 6. januar 2010 #195 Del Skrevet 6. januar 2010 undertøy oxo, strikkekjole i grått med sort mega-skrift; ME MYSELF AND I strømper i sort ull og KS sko i sort lakk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safira Skrevet 6. januar 2010 #196 Del Skrevet 6. januar 2010 Undertøy, ullstillongs, to par ullsokker, ulltrøye, lyse trange olabukser, grå ullcardigan, svart fleecegenser og pulsvarmere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 6. januar 2010 #197 Del Skrevet 6. januar 2010 Alt for mye, men så er det heller ingen kvinne her... ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 6. januar 2010 #198 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) undertøy, svart tights, ullsokker, brune OTK strømper, en ullundertøyboksershorts, ullsinglet en svart bommulsgenser, en ull-hals fra Devold. Før i dag hadde jeg også på meg en mørkblå dongeribukse og av og til en grå ulljakke + TYKKE ullsokker. Men nå er jeg hjemme, så de tingene er tatt av. Endret 6. januar 2010 av Ella_Grey Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 6. januar 2010 #199 Del Skrevet 6. januar 2010 Har vert ute godt kledd jeg også, men nå erd et sommertemp inne. Har tatt på en svart knelang vid ermløs kjole(kunne vert mammakjole). Skal bare slappe av og lage noe godt til kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 7. januar 2010 #200 Del Skrevet 7. januar 2010 ulltrøye, ulljakke, vid olabukse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå