Lmsk Skrevet 21. mars 2010 #381 Del Skrevet 21. mars 2010 Jeg har på meg en liten kjole, som har sklidd opp, uten strømpebukse for den ble våt siden jeg gikk uten sko ute. Så er kjolen min revnet og så har jeg på meg bolero.. haha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 21. mars 2010 #382 Del Skrevet 21. mars 2010 Lilla strømpebukse, grå kjole med svarte striper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 21. mars 2010 #383 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvit t-skjorte med Fraglene-motiv Blå og rosa rutete pysjbukse Leopardmønstrede tøfler Jeg er SÅ stylish altså vært på revyøving i hele dag, så nå er det avslapping på høyt nivå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 21. mars 2010 #384 Del Skrevet 21. mars 2010 Hvit t-skjorte med Fraglene-motiv Blå og rosa rutete pysjbukse Leopardmønstrede tøfler Jeg er SÅ stylish altså vært på revyøving i hele dag, så nå er det avslapping på høyt nivå! Nææh, fraglene! Hvor har du fått tak i den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest T.k Skrevet 21. mars 2010 #385 Del Skrevet 21. mars 2010 Singlet og joggebukse, rett og slett fordi det er søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turteldur Skrevet 21. mars 2010 #386 Del Skrevet 21. mars 2010 Joggebukse og t-skjorta til gubben! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transemann 35 Skrevet 22. mars 2010 #387 Del Skrevet 22. mars 2010 Svart kort kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. mars 2010 #388 Del Skrevet 22. mars 2010 Hva er poenget med denne tråden?? Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huffsa Skrevet 22. mars 2010 #389 Del Skrevet 22. mars 2010 (endret) Hva er poenget med denne tråden?? Har jeg gått glipp av noe? Må det være et poeng med ALT da? Er det noe poeng med å henge ut noen du ikke kjenner på nett? Nei. Slutt å syt så jævlig. Endret 22. mars 2010 av Huffsa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. mars 2010 #390 Del Skrevet 22. mars 2010 Må det være et poeng med ALT da? Er det noe poeng med å henge ut noen du ikke kjenner på nett? Nei. Slutt å syt så jævlig. å nå fikk jeg meg jammen en god latter, hahahahaha. ikke så vanskelig å tirre deg huffffffffffffsa, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Djungelvrål Skrevet 22. mars 2010 #391 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvorfor prøver du ikke å få lukken den tråden om petter stordalen???? Den er jo mye værre en min! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanya Skrevet 22. mars 2010 #392 Del Skrevet 22. mars 2010 Lilla kosebukse, en svart singlet jeg hadde glemt at jeg hadde og håret i hestehale. Planlegger å hoppe i dusjen snart, yay! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Colargol Skrevet 22. mars 2010 #393 Del Skrevet 22. mars 2010 Klærne fra i går -kjole og joggejakke. Jeg har nemlig sittet våken og jobbet i natt! Men nå blir det dusj og ny kjole -så er det klart for forelsning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transemann 35 Skrevet 22. mars 2010 #394 Del Skrevet 22. mars 2010 Grå knelang genserkjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 22. mars 2010 #395 Del Skrevet 22. mars 2010 Grå tunika, lilla genser, turkise strømpebukser og grønne støvletter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiarra Skrevet 22. mars 2010 #396 Del Skrevet 22. mars 2010 Hvite jeans, sort/rød stripete genser og hvite/lysebrlå stripete ankelsokker. Nei, er ikke spesielt glad i stripete klær, men det ble bare sånn i dag, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fandenivoldsk Skrevet 22. mars 2010 #397 Del Skrevet 22. mars 2010 Nææh, fraglene! Hvor har du fått tak i den? http://www.cool-retro-tshirts.co.uk/tshirt.php?id=white-fraggle-rock-in-concert-t-shirt denne er det elsker den Nå har jeg på meg lilla pysjbukse, blå ullsokker og en hvit singlet med blondekant. Slapper av etter å ha pakket til tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angkortom Skrevet 22. mars 2010 #398 Del Skrevet 22. mars 2010 Overlevelsesdrakt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lassie Skrevet 22. mars 2010 #399 Del Skrevet 22. mars 2010 Truse, bh, sokker, svart tights fra Cubus, lilla kortermet lang topp fra Lindex, og en svart lang strikkajakke fra Cubus. Sminket med øyenskygge og mascara. Håret rett ned. Hjemme etter en lang dag på jobb, bytta da jeg kom hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 22. mars 2010 #400 Del Skrevet 22. mars 2010 Mørkegrå, tykk cardigan med vide ermer og svart knytebelte i skinn i livet. Denne faktisk (bare i mørkegrått, altså). Lang, grå t-skjorte og svarte tights under. Smykke med stort, rundt anheng i flere farger (gult, lilla, oransje, svart, hvitt) i halsen. Håret i knute. Hadde svarte sko med kilehæl da jeg var ute i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå