Gjest Marlo Skrevet 9. mars 2010 #341 Del Skrevet 9. mars 2010 Jeans og en lang tunika Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 9. mars 2010 #342 Del Skrevet 9. mars 2010 Lyseblå jeans og aubergine luftig, lang overdel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 10. mars 2010 #343 Del Skrevet 10. mars 2010 Rødt foldeskjørt og hvit langermet genser.Hvite tights. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. mars 2010 #344 Del Skrevet 10. mars 2010 Banandrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Mim* Skrevet 10. mars 2010 #345 Del Skrevet 10. mars 2010 Grå, lang genser, gråstripete bukse, rosa sokker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 10. mars 2010 #346 Del Skrevet 10. mars 2010 Mørk blå bommullsgenser. Mørkegrått, litt smalt skjørt med høyt liv, til rett over kneet, med en slags rynkeeffekt foran. Bredt, turkist knytebelte i bomull i livet. Stort smykke i halsen, som består av mange snorer med små, klarrøde perler. Svart strømpebukse, og svarte, lave sko (da jeg hadde sko på meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 11. mars 2010 #347 Del Skrevet 11. mars 2010 Svart skinntights, lang hvit singlet og lys rosa lang tettsittende genser. Stor sølvring, bling i ørene og store armbånd med bling, sorte perler og skinnreimer. Ute; sorte overknee-støvletter (12 cm hæl) og lys grå finstrikket cardigan med lange "snipper" foran. Jeg går bare i tights og lange gensere for tiden, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psiv Skrevet 11. mars 2010 #348 Del Skrevet 11. mars 2010 Klassisk svart tynn genser fra h&m, t-skjorte med motiv fra den gamle stambaren min over, grå kosegenser fra Cubus med fake-pels i hetta, hvite kosebokser som er ganske digre enda jeg har sydd dem inn (kjøpte i xl for å få dem lange nok), to par hello kitty-sokker - alt i alt ulastelig antrukket for en innendørs ikke helt i form-dag mens uværet raser utenfor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Psiv Skrevet 11. mars 2010 #349 Del Skrevet 11. mars 2010 Banandrakt. I'm dying to know more! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 11. mars 2010 #350 Del Skrevet 11. mars 2010 grå og litt grønn lammeullsgenser (rugby-fasong) boyfriend-cut jeans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dainty Skrevet 11. mars 2010 #351 Del Skrevet 11. mars 2010 Er kun iført en asiatisk-mønstrete morgenkåpe jeg har hatt siden jeg var fem år(!). Nå, nesten tyve år senere, dekker den så vidt rumpa. Men jeg liker'n, jeg Og ja, jeg har lesedag hjemme. Viser meg aldri i denne offentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 11. mars 2010 #352 Del Skrevet 11. mars 2010 Brun bukse Brun topp Hvit genser Grå sokker Hvitt undertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j17 Skrevet 11. mars 2010 #353 Del Skrevet 11. mars 2010 Lyseblå denim jakke/genser. Blå dongeribukse Hvit topp Svarte sokker Rosa blonder undertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest M Skrevet 11. mars 2010 #354 Del Skrevet 11. mars 2010 Svart t-skjorte fra Only Fleecejakke fra Bergans Fjellbukse fra Bergans Vært ute hele dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 11. mars 2010 #355 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvit kosebukse med sort print, hvit singlet, hvit tynn genser. Masse armbånd, og bling i ørene. Har bare vært hjemme med syk hund i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 11. mars 2010 #356 Del Skrevet 11. mars 2010 Rød kosekjole i kveld. Later meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 11. mars 2010 #357 Del Skrevet 11. mars 2010 En skikkelig diger hvit joggebukse med hull på hælene (jeg tråkker på den når jeg går) og hull i skrittet (strategisk plasser ) En sort og hvit stripete overdel med lange armer. "Palestina"-skjerf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dyregod Skrevet 11. mars 2010 #358 Del Skrevet 11. mars 2010 Nå har jeg nettopp dusjet så da har jeg hoppet inn i min deilige rosa, stripete pysj fra H&M Grunnen er fordi jeg snart skal legge meg og det er deilig å vasse rundt i den etter en hard treningsøkt før dusjen Sov godt folkens Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeansgutt21 Skrevet 11. mars 2010 #359 Del Skrevet 11. mars 2010 Har på meg slitte åletrange jeans, trang skjorte og vans! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 12. mars 2010 #360 Del Skrevet 12. mars 2010 Mellomblå straight-leg jeans, lang hvit singlet, lys gul lang tettsittende genser. Masse armbånd og ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå