Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

I dag har jeg på sort ullstrømpebukse, sort/hvittmelert knelangt skjørt. sort genser og hvit ulljakke/cardigangreie :) Sorte støvletter til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har studiedag i dag, så jeg har på meg en grå joggebukse, ullsokker og en sort Metallica t-skjorte som er fra "Sick of the studio '07 touren".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sort basic genser, tykke, grå strømper og en hvit,svart og grå rutete kjole.

Ute har jeg sorte, flate støvletter og skinnjakke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truse, bh, sort tynn strømpebukse, vidt hvitt/sort mønster skjørt rett under knærne, tynn sort ullgenser med blondemønster på armene. Og en sort hårstrikk. Alt sammen. Ganske standard antrekk, veldig praktisk og lettvint synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En militærinspirert bukse, 1 militæroverdel (som strengt tatt skulle vært levert tilbake, men jeg beholdt den), 1 par raggsokker i alle regnbuens farger og en hvit truse med små, knallrosa blomster på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Grethe_*

Svarte støvletter, svart strømpebukse, grått/svart skjørt til litt over knærne, hvit skjorte, svart 3/4 lang ullcardigan. Er på jobb :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Svarte tights

En svart og rød tunika med blomstermønster

En svart topp med blonder

En svart genser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Transemann
Er du prostituert?

Hei, nei er ikke det da. Vet ikke hvorfor jeg kjøpte det men det var på salg. Kjøpte tilsvarende i svart. Har nok aldri brukte annet enn hjemme på grunn av stilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Jeg har på svart, ettersittende treningsbukse og en svart,tynn, delvis gjennomsiktig silkeoverdel med blondekanter i utringningen og nederst på ermene. Den er egentlig undertøy. Det er så deilig å ha på seg behagelige plagg som ikke strammer eller er for varme.

Endret av Belladonna
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Transemann

Fikk pakken cellbes i dag. Tok på meg den billigeste kjolen. Skal tapå den andre litt senere

Det er en mørk lilla mønstret kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...