Gjest loren Skrevet 4. desember 2009 #81 Del Skrevet 4. desember 2009 I dag har jeg på sort ullstrømpebukse, sort/hvittmelert knelangt skjørt. sort genser og hvit ulljakke/cardigangreie Sorte støvletter til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 4. desember 2009 #82 Del Skrevet 4. desember 2009 Har på meg en grå genserkjole og stay-up. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 4. desember 2009 #83 Del Skrevet 4. desember 2009 Har studiedag i dag, så jeg har på meg en grå joggebukse, ullsokker og en sort Metallica t-skjorte som er fra "Sick of the studio '07 touren". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
temar Skrevet 4. desember 2009 #84 Del Skrevet 4. desember 2009 Sort basic genser, tykke, grå strømper og en hvit,svart og grå rutete kjole. Ute har jeg sorte, flate støvletter og skinnjakke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tranny Skrevet 4. desember 2009 #85 Del Skrevet 4. desember 2009 Truse, bh, sort tynn strømpebukse, vidt hvitt/sort mønster skjørt rett under knærne, tynn sort ullgenser med blondemønster på armene. Og en sort hårstrikk. Alt sammen. Ganske standard antrekk, veldig praktisk og lettvint synes jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 5. desember 2009 #86 Del Skrevet 5. desember 2009 Skottsrutet rødt skjørt og rød topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 5. desember 2009 #87 Del Skrevet 5. desember 2009 En militærinspirert bukse, 1 militæroverdel (som strengt tatt skulle vært levert tilbake, men jeg beholdt den), 1 par raggsokker i alle regnbuens farger og en hvit truse med små, knallrosa blomster på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Skrevet 6. desember 2009 #88 Del Skrevet 6. desember 2009 dongri bukse, tynn "marine" genser. blå med hvite striper. Lenge siden jeg har komt meg utav morgenkåpen på en søndag:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 7. desember 2009 #89 Del Skrevet 7. desember 2009 Kort jeansskjørt og strømpebukse 2x40 den. Gammelrosa genser. Skal en liten tur på butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Grethe_* Skrevet 7. desember 2009 #90 Del Skrevet 7. desember 2009 Svarte støvletter, svart strømpebukse, grått/svart skjørt til litt over knærne, hvit skjorte, svart 3/4 lang ullcardigan. Er på jobb :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turteldur Skrevet 7. desember 2009 #91 Del Skrevet 7. desember 2009 Undertøy bare, har lagt meg og skal snart sove ..pleier å sove uten undertøy, så snart er jeg vel for uten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Skrevet 8. desember 2009 #92 Del Skrevet 8. desember 2009 grå gasp joggebukse, svart bikbok topp. herlig med lause klær før jeg skal på jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marlo Skrevet 8. desember 2009 #93 Del Skrevet 8. desember 2009 Neongrønn ravebukse En lang overdel med korte armer i naturstoff En hvit bh som syns gjennom Sorte sokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 9. desember 2009 #94 Del Skrevet 9. desember 2009 Har på en mørk lilla knelang kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
The Kitten Skrevet 9. desember 2009 #95 Del Skrevet 9. desember 2009 Svarte tights En svart og rød tunika med blomstermønster En svart topp med blonder En svart genser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 14. desember 2009 #96 Del Skrevet 14. desember 2009 Har på ett knallrødt skjørt med blonder nederst. Svart enkel topp og svarte stay-up. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. desember 2009 #97 Del Skrevet 14. desember 2009 Har på ett knallrødt skjørt med blonder nederst. Svart enkel topp og svarte stay-up. Er du prostituert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann Skrevet 15. desember 2009 #98 Del Skrevet 15. desember 2009 Er du prostituert? Hei, nei er ikke det da. Vet ikke hvorfor jeg kjøpte det men det var på salg. Kjøpte tilsvarende i svart. Har nok aldri brukte annet enn hjemme på grunn av stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 15. desember 2009 #99 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Jeg har på svart, ettersittende treningsbukse og en svart,tynn, delvis gjennomsiktig silkeoverdel med blondekanter i utringningen og nederst på ermene. Den er egentlig undertøy. Det er så deilig å ha på seg behagelige plagg som ikke strammer eller er for varme. Endret 15. desember 2009 av Belladonna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann Skrevet 15. desember 2009 #100 Del Skrevet 15. desember 2009 Fikk pakken cellbes i dag. Tok på meg den billigeste kjolen. Skal tapå den andre litt senere Det er en mørk lilla mønstret kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå