Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Mønstrete, tykk strømpebukse, en lang singlet med en stor hvit t-skjorte fra bikbok over, brun lang cardigan og et langt gullsmykke med stort anheng. Skal snart på skolen :filer:

Likte stilen din! Hvor har du kjøpt strømtebuksa? Jeg har bare funnet tykk i sånn "striper nedover" mønster hvis du skjønner, men har veldig lyst på med sånn fint mønster!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har på meg en grå tights og en svart lang genser, synes det er så deilig med tights/strømpebukse, har vært skikkelig slapp med å bruke bukse i det siste :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anja_*
Jeg har på meg en grå tights og en svart lang genser, synes det er så deilig med tights/strømpebukse, har vært skikkelig slapp med å bruke bukse i det siste :sjenert:

Haha.. Tror ikke har hatt på meg bukse siden våren omtrent. Jeg bruker fortsstt tynne strømpebukser, men må vel gå over til ull snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vero Moda dongeribukse (som vanlig :fnise: ), nye Puma fotballsko (som jeg bruker som joggesko), hvit lang singlet fra Vila og hvit langermet t-skjorte fra Australia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest utlogget Pebbles

Har på meg STORE ullsokker med flece inni, paul frank pysjamasbukse, hipster og 7fjells t-skjorte..

Hvorfor? Fordi jeg ikke har noe planer for dagen og ikke har kommet lenger :gjeiper: (har planer om å kle på meg en joggebukse og en genser)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Har på meg gråblå sokker, rød joggebukse med svarte striper og hvit t-skjorte kjøpt billig på Mallorca. BH bruker jeg ikke hjemme :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...