lilla91 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #61 Del Skrevet 27. november 2009 Mønstrete, tykk strømpebukse, en lang singlet med en stor hvit t-skjorte fra bikbok over, brun lang cardigan og et langt gullsmykke med stort anheng. Skal snart på skolen Likte stilen din! Hvor har du kjøpt strømtebuksa? Jeg har bare funnet tykk i sånn "striper nedover" mønster hvis du skjønner, men har veldig lyst på med sånn fint mønster! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla91 Skrevet 27. november 2009 Forfatter #62 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har på meg en grå tights og en svart lang genser, synes det er så deilig med tights/strømpebukse, har vært skikkelig slapp med å bruke bukse i det siste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_anja_* Skrevet 27. november 2009 #63 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg har på meg en grå tights og en svart lang genser, synes det er så deilig med tights/strømpebukse, har vært skikkelig slapp med å bruke bukse i det siste Haha.. Tror ikke har hatt på meg bukse siden våren omtrent. Jeg bruker fortsstt tynne strømpebukser, men må vel gå over til ull snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 28. november 2009 #64 Del Skrevet 28. november 2009 Har på en nydeleg knelang kjole. Den er laksefarvet i blankt stoff. Har tynne sorte strømper til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pomeline Skrevet 28. november 2009 #65 Del Skrevet 28. november 2009 En god, grå joggebukse, hvit singlett og en grå lang cardigan utenpå. Deilig med helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
stjernekyss Skrevet 29. november 2009 #66 Del Skrevet 29. november 2009 Truse og morgenkåpe. Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Skrevet 29. november 2009 #67 Del Skrevet 29. november 2009 kosebukse og hettegenser=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KinderMaxi Skrevet 29. november 2009 #68 Del Skrevet 29. november 2009 Shorts og t-skjorte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 29. november 2009 #69 Del Skrevet 29. november 2009 Har på en kort sort enkel kjole. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 30. november 2009 #70 Del Skrevet 30. november 2009 Skjorte og jeans. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 1. desember 2009 #71 Del Skrevet 1. desember 2009 Vero Moda dongeribukse (som vanlig ), nye Puma fotballsko (som jeg bruker som joggesko), hvit lang singlet fra Vila og hvit langermet t-skjorte fra Australia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #72 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har bare på meg en hvit trøye og en BH! Hehe :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #73 Del Skrevet 1. desember 2009 Mørk grå drakt fra mexx med knelagt skjørt og jakke. Hvit bluse fra fillipa k. Lyse stayups og sorte støvletter. på jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 1. desember 2009 #74 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg har på meg dyne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest utlogget Pebbles Skrevet 1. desember 2009 #75 Del Skrevet 1. desember 2009 Har på meg STORE ullsokker med flece inni, paul frank pysjamasbukse, hipster og 7fjells t-skjorte.. Hvorfor? Fordi jeg ikke har noe planer for dagen og ikke har kommet lenger :gjeiper: (har planer om å kle på meg en joggebukse og en genser) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 1. desember 2009 #76 Del Skrevet 1. desember 2009 Obs. Går i nattkjolen enda, men må få på noe annet før jeg henter posten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lilla91 Skrevet 3. desember 2009 Forfatter #77 Del Skrevet 3. desember 2009 En turkis fleecebukse og en hvit hettegenser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Twinkle* Skrevet 3. desember 2009 #78 Del Skrevet 3. desember 2009 Pysjamas og mårenkåpe Men jeg er syk,så jeg har lov! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Transemann 35 Skrevet 3. desember 2009 #79 Del Skrevet 3. desember 2009 Har på ett lyst kort jeansskjørt og hvit langermet topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. desember 2009 #80 Del Skrevet 3. desember 2009 Har på meg gråblå sokker, rød joggebukse med svarte striper og hvit t-skjorte kjøpt billig på Mallorca. BH bruker jeg ikke hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå