Gå til innhold

Love and Poison


Dark Star

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dette har vært en høyst rar dag.

Jeg har prøvd å balansere mellom sorg, profesjonalitet, støtte, empati og forpliktelser i forbindelse med jobben.

Akkurat nå er jeg fullstendig tom. Alle mine følelser og ressurser er oppbrukte.

Jeg har mistet noen jeg tidligere i livet mitt hadde mye kontakt med, og som har gitt meg mange flott stunder og gode minner.

Tankene mine går til de nærmeste.

Som alltid er musikken det som skaper en stemning, gir meg trøst eller fremkaller gode minner, derfor vil jeg dele noen fine sanger med dere alle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for klemmer, goinger :klem:

Det har vært noen tunge dager nå, men livet går videre.

I går var jeg på lysmesse i kirken, det var en god stund. Jeg fikk tent et lys for han som er bort nå, og jeg fant en fin ro og trøst i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh, endelig helg. En uke med mange overtidstimer og andre forpliktelser er tilbakelagt, og jeg feiret det med et langt bad etter middag :lur:

Om dagen er

den store snakkisen i mitt miljø.

Vi blir ikke enige om hvorfor i all verden denne karen er A-listet på P3, og blir spilt og hyllet i hele landets musikkmiljø.

Jeg mener det er litt av den samme effekten som Bjørn Rosenstrøm hadde for noen år siden, seskuelt provoserende tekster og en allsangfaktor veldig mange kan hengi seg til.

Andre mener det er undergrunnsfenomenet som herjer, litt som Pink Floyd for 1000 år siden.

Undergrunnsmiljøet har alltid vært toneangivende mht til populærmusikk, og tydeligvis også i dette tilfellet. Jeg skal ærlig innrømme at jeg aldri hadde hørt om fyren før han kom med denne krabbekloen sin, men andre som følger bedre med forteller at han har levd i det Bergenske undergrunnsmiljøet lenge.

Uansett, det er utrolig at dette er noe av Norges mest selgende musikk for tiden :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har deilig hjemmedag i dag.

Planen var å dra å lete etter fint lammekjøtt for å lage lammegryte. Jeg var innom butikkene i nærområdet og ingen hadde det, så da droppet jeg det. Alternativet var å dra til byen å lete, og det orker jeg virkelig ikke.

Jeg pakket inn julepresanger i dag, noe som er det kjedeligste jeg vet, og noe jeg mister humøret av. Skulle jeg i tillegg tatt en bytur hadde jeg antakeligvis blitt i sjikkli dårlig humør :nigo:

Jeg koser meg heller hjemme, har tatt opp noe fårikålkjøtt fra fryseren som kokes, og skal bli til kjøttsuppe i morgen. I tillegg kokes det oksekraft.

Etterhvert må man vel lage middag, og planen i dag er biff til mannen og entrecote til meg og Lillemor. Tror det blir bakte poteter, maisstuing, grillede tomater og dampet broccoli til.

Jeg har også hamstret av den eneste sjokoladen Lillemor tåler, så kanskje jeg lager sjokoladefondant til dessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Problematique

Jeg storkoser meg når jeg pakker inn julegaver, det synes jeg er kjempemorsomt :fnise:

Ellers når det gjelder populærmusikk, så har jeg bare gitt opp. Skal man dømme utifra topp20, så har mann i gata så dårlig musikksmak at jeg blir litt redd...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hatt tredje tur på akuttmottaket på under en uke på grunn av denne hersens allergien.

Nå er det like før jeg klikker i vinkel, altså :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Etterhvert må man vel lage middag, og planen i dag er biff til mannen og entrecote til meg og Lillemor. Tror det blir bakte poteter, maisstuing, grillede tomater og dampet broccoli til.

Jeg har også hamstret av den eneste sjokoladen Lillemor tåler, så kanskje jeg lager sjokoladefondant til dessert.

Hvordan lager du maisstuing? Det høres ut som noe for meg.

Har hatt tredje tur på akuttmottaket på under en uke på grunn av denne hersens allergien.

Nå er det like før jeg klikker i vinkel, altså :kjefte:

Uffda! God bedring! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt tredje tur på akuttmottaket på under en uke på grunn av denne hersens allergien.

Nå er det like før jeg klikker i vinkel, altså :kjefte:

For noe skit! :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...