Gå til innhold

Love and Poison


Dark Star

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jess. Da var man halveis gjennom denne mandagen, bare andre halvpart igjen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Så bra at du tørker støv, Sauen. Det var dette med å holde liv i dagboken, ja :filer:

Jeg skynder meg fort imellom om dagene, og dagbok er av de tingene som nedprioriteres.

Det skjer fine ting, morsomme ting, men også vonde og triste ting i livet mitt nå, men det er vel det som er et vanlig liv.

Det fine skjer i familien der alle er frisk, og på jobben, der alt nå går på skinner, og ting er morsomt :)

Det vonde er at en av de personene jeg bryr meg aller, aller mest om her i verden er alvorlig syk, og ikke kommer til å blir frisk. Det er vanskelig og leit, og jeg bruker mye tid på å gi henne det beste jeg kan i denne fæle situasjonen :tristbla:

Endret av Dark Star
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At du er en av de som stiller opp når noen nær deg blir alvorlig syk overrasker meg ikke. Du er og blir en omsorgsperson du. :kose:

Ellers er det jo godt å høre at alle i familien din er friske. Tenker mye på dere, og lurer ofte på hvordan det går. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søte, søte Sauen :klem:

Som sagt det går fint. Bortsett fra mine sedvanlige runder med allergi har man hatt en fin vår i failien.

Lillemors sykdom er stabil, og hun har det virkelig bra. I neste uke skal hun jobbe som dagmamma, og det gleder hun seg veldig til. Hun har et lag med barn hun ikke har arvet fra moren :filer:

Eldstejenta er kommet hjem for å jobbe noen uker, og det er kjempefint å ha henne rundt seg. I hverdagne går jeg ikke akkurat rundt å savner henne, men merker at jeg kanskje har gjkort det likevel når hun kommer hjem :)

Ellers er vi kommet til et tidspunkt når det gjelder arrangementet vår som er litt deilig. Ting begynner å ta form nå, det er ikke bare masse tilsynelatende meningsløse oppgaver som gjøres. Deilig, rett og slett :)

Vi har ingen spesielle ferieplaner. Jeg hadde et par reiser på planen, men har valgt å avbestille på grunn av den ustabile situasjonen til henne som er syk.

Det er viktig for meg å være tilsted for henne, og andre ting blir uviktige i en slik sammenheng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Oj, denne boka lenge siden jeg har vært i :sjenert:

Dagene mine har mer eller mindre vært viet min aller, aller beste venninne de siste ukene. I forrige uke skjedde det man ikke vil tro skal skje,- vi mistet henne :tristbla:

Etter at hun døde har man prøvd å ta vare på hverandre, sørget, delt gode minner og hatt en nydelig, men sår begravelse.

Nå er hverdagen nødt å starte igjen ettersom jeg har det målet jeg jobber mot hele året bare et par uker frem i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme hvor inderlig godt man vet at et liv går mot slutten, så klarer man likevel aldri å være helt forberedt når det skjer. På en merkelig måte holder man på et lite håp helt til det er over... :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig, men sant,- så går dagene som normalt likevel her.

Nå går jeg inn i den uken jeg jobber mot hele året, og det er fantastisk artig, spennende, krevende og morsomt.

Wish me good luck :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til!!! Jeg håper du får en knallbra uke! Skulle gjerne vært der og opplevd det som skal skje. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Så bra at Sauen tar ansvar for gjennoppliving :tommelopp:

Jeg hadde som mål å skrive daglig i denne boka, men som mye annet skedde altså ikke det :sjenert:

Vi har hatt et fabelaktig arrangement og driver nå på med å rydde opp og organisere lageret. Jeg har enorme mengder papirarbeid i etterkant som jeg ikke er begynt på, men har som mål å avslutte innen utgangen av oktober.

Ellers går dagene som vanlig her. Jeg kjenner at det er deilig med relativt normale arbeidsdager igjen, og har veldig lyst på en liten ferie :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...