Gå til innhold

Love and Poison


Dark Star

Anbefalte innlegg

Hallooo! Der er du jo! :nigo:

Jeg synes diktningen din er av helt prima kvalitet, og venter spent på mer. :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hallooo! Der er du jo! :nigo:

Jeg synes diktningen din er av helt prima kvalitet, og venter spent på mer. :tommelopp:

:vinke:

Pøbelsara har meg funnet

Jeg er visst ikke helt forsvunnet

:hoppe:

Endret av Dark Star
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne diktningen er jo en fin øvelse frem til det skal lages rosasanger til festlighetene i mai :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg er så glad i svensk, naiv skranglemusikk er jeg blitt glad i denneIngenting : Haleluja

:digge: Megaherlig!! :digge:

Mannen min påstår at jeg er alt for ung i musikksmaken. Sier han - tonedøv og konservativ som han er. :snurt: Jeg takker høyere makter for den rivende teknologiske utviklingen generelt og for rosa iPod'er spesielt. :hjerte: SÅ kan jeg ha den unge musikksmaken min for meg selv. :nigo:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dark star dikter og dikter

mon tro om hun sikter

mot en deilig maidag

når familien i lystig lag

skal feire med brask og bram velbehag

på både rim og prosa

en ung dames store dag

på ark i fargen rosa.

:enig:

:enig:

:nigo:

Endret av pøbelsara
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dark star dikter og dikter

mon tro om hun sikter

mot en deilig maidag

når familien i lystig lag

skal feire med brask og bram velbehag

på både rim og prosa

en ung dames store dag

på ark i fargen rosa.

:enig:

:enig:

:nigo:

Fantastisk. Litt bedre rytme i denne diktningen enn det jeg presterer.

Men jeg øver :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, jeg er visst verdens treigeste. :sjenert:

:vinke: Jeg ser frem til mer diktning av ypperste sort!

Endret av Fresi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høh, jeg er visst verdens treigeste. :sjenert:

:vinke: Jeg ser frem til mer diktning av ypperste sort!

Nesjda, du er jo en av de første her jo :fnise:

I dag har jeg verdens verste drittdag. Ingenting går min vei, jeg venter på en haug med tilbakemedlinger jeg ikke får og jeg har tatt en særdeles upopulær men prinsipielt viktig avgjørelse som angår bissnissen som jeg kommer til å få mye tyn for.

I tillegg er jeg sliten, småssyk og sur.

Tja, var det mer? :klø:

Jepp, når jeg kommer hjem etter en slik dag og finner Noen på sofaen med en bok i stedet for ved grytene fikk det meg til å klikke. Fullstendig :kjefte:

Endret av Dark Star
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en uke med stadig fortregning av vondt i en hånd har jeg nå fått det strålende resultatet at jeg igjen har brudd i tommelroten.

Juhu, lzm.

Føkk.

Forrige gang gikke jeg med gips i vel 3 mnd, ble operert og hadde trening og fysio i all verdens tid etterpå.

Med dårlig resultat.

Det må vel bety at resultatet ikke blir noe verre om man gir seg faen i alt det styret denne gangen? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næmmen du! :kose:

Jeg skjønner resonnementet ditt (fra meg selv), men fra et medisinsk ståsted er det vel ikke så schmart kanskje? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjærevene da! :troest:

Hvordan får man brudd et sånt sted, da? Jeg ville ikke tatt sjansen på å ikke ta hensyn til det - det er utrolig upraktisk å evt ende opp med ikkefungerende hånd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Først: :kose:

...men så: :regler: Dark Star. *rister på hodet* Tror du virkelig det er særlig lurt å bare late som om du ikke har brudd i hånden? :stikke-hodet-i-sanden:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmmen du! :kose:

Jeg skjønner resonnementet ditt (fra meg selv), men fra et medisinsk ståsted er det vel ikke så schmart kanskje? :fnise:

Huff da......

Ellers er jeg enig med Fresi ang resonnement..... :troest:

Kjærevene da! :troest:

Hvordan får man brudd et sånt sted, da? Jeg ville ikke tatt sjansen på å ikke ta hensyn til det - det er utrolig upraktisk å evt ende opp med ikkefungerende hånd.

Først: :kose:

...men så: :regler: Dark Star. *rister på hodet* Tror du virkelig det er særlig lurt å bare late som om du ikke har brudd i hånden? :stikke-hodet-i-sanden:

Enig med pøbelsara her altså :regler:

Det var da voldsomt til enighet her :filer:

Båtbensbrudd (scafoid) er et brudd som oftes kommer når man faller og tar seg for med flat hånd. Det var det jeg gjorde den første gangen jeg hadde det for ca 3 år siden (det var da jeg erfarte at å bruke mannens sandaler i en bakke med speilhålke ikke var særlig smart :fnise: ).

Nå var det rett og slett fordi jeg tok for hardt i når jeg skulle vri vannet ut av et tykt ullplagg jeg hadde håndvasket.

Siden jeg har en bitteliten stang som holder det gamle bruddet sammen er det nok en forskyvning av denne stangen som forårsaket det.

(Disse bena er altså bittesmå).

Komplikasjonen ligger i at ved slike brudd stoppes blodforsyningen til disse beina og man kan derfor får pseudoartrose, man stivner, og mister både styrke og motorikk. Jeg har dette i noen grad etter forrige brudd ennå så mye jobb de gjorde for å unngå det.

Bildene er sendt til håndkirurg ved et universitetssykehus (vi har ikke slikt her), så skulle han gi en anbefaling om videre behandling.

Foreløpig er hånden lagt i halvgips med skinne og tommelen tapet i en spesiell stilling.

Jeg er bare ikke klar for det der styret en gang til :sjenert:

Men hey, selv om det er høyre hånd funker det fint å bruke pc :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...