Gå til innhold

Love and Poison


Dark Star

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for PM, det var koselig! Jeg skal få surra meg til å svare deg i løpet av kvelden :fnise:

Vel, jeg er jo ikke akkurat kjapp selv, så... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Ikke mye innom her om dagen, men det er så mye som skjer.

Lillemor er nyoperert og trenger mammaen sin hele tiden, samt at jeg innimellom prøver å få unna noe på de 3 jobbene mine.

Gode tanker og klemmer til dere alle :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

akk for klemmer og gode tanker :klem:

Nå spillers Unintended på radioen, og den er så vakker :hjerte: så jeg måtte skynde meg hit å dele den med dere (det har jeg vel gjort mange ganger tidligere, men pytt, pytt :ler: ).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, "Unintended" har vært spilt som "uttøyningsmusikk" på trening her flere ganger i det siste, og da tenker jeg bestandig på deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, "Unintended" har vært spilt som "uttøyningsmusikk" på trening her flere ganger i det siste, og da tenker jeg bestandig på deg. :)

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sprengt høyttalerne i øretelefonene(heter det det? ørepropper? høretelefoner? ørehøreplugger? :vetikke: ).

Dette er krise. Virkelig krise. Jeg kan ikke gå 10 meter uten musikk på ørene :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit nok at jeg freelancer litt med forskjellige ting, men altså: :rope: Fint om gutta kunne gitt beskjed litt tidligere enn akkurat nuh at de har leid meg ut i morgen :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Noe sånt hadde jeg fått fnatt av! De synes ikke det var litt kort varsel? :klaske:

Fnatt, jepp. Jeg har ropt, kjeftet og truet i hele dag, såpass at honoraret har økt :filer:

Litt kort varsel ja. :troest:

Det passer dårlig med kontrollbehovet mitt at de gjør noe slik. Men, men, jeg tar det som en mann,- altså krever mer penger :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...