Auri Skrevet 29. april 2010 #241 Del Skrevet 29. april 2010 Supermamma-DS! Imponert over deg, og så godt å høre at det har løst seg med Lillemors skolesituasjon Kos dere med konfirmasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. juni 2010 #242 Del Skrevet 2. juni 2010 Håper alt er bra med deg og jentene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 2. juni 2010 Forfatter #243 Del Skrevet 2. juni 2010 Håper alt er bra med deg og jentene. Skravla Her er alt vel, bortsett fra den dumme skulderen jeg stadig plages med. Dagene er så utrolig hektiske, har vært det lenge og kommer nok til å forbli det en stund fremover også. Det er nesten så jeg har lyst å stoppe verden en stund, slik at jeg får hengt meg på igjen Alt vel med deg, da? Note to self; Bli flinkere å henge i egen dagbok. Og andres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 2. juni 2010 #244 Del Skrevet 2. juni 2010 Jeg har det bra. Det er sommer. Shaun er på vei nordover etter en uke her hos meg. Dumt med skulderen og hektisk jobbing. Håper du får sjansen til litt fri og avslapping. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 3. juni 2010 #245 Del Skrevet 3. juni 2010 Jeg er ikke på veg nordover lenger - jeg har kommet fram forlengst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni 2010 #246 Del Skrevet 4. juni 2010 (endret) Her er alt vel, bortsett fra den dumme skulderen jeg stadig plages med. Dagene er så utrolig hektiske, har vært det lenge og kommer nok til å forbli det en stund fremover også. Det er nesten så jeg har lyst å stoppe verden en stund, slik at jeg får hengt meg på igjen Og jammen har ikke du dagbok også!! Så dumt med den skulderen din! Jeg ber eksen fjernheale litt jeg, hører han skal meditere med en indianerhøvding og påkalle indianerånder i sommerferien sin også, så jeg skal be ham legge inn et ord for deg også - utrolig hva man får til nå til dags vettu! :dåne: Nei, unnskyld, bare litt . Veldig god bedring ønskes deg!! Note to self; Bli flinkere å henge i egen dagbok. Og andres Jeg også! Etter omleggingen av bloggene falt jeg liksom ut av alt. Endret 4. juni 2010 av Ellevill Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni 2010 #247 Del Skrevet 4. juni 2010 Høh??!! Fungerer ikke :dåne: ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni 2010 #248 Del Skrevet 4. juni 2010 Jo, det gjorde den...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #249 Del Skrevet 4. juni 2010 Og jammen har ikke du dagbok også!! Så dumt med den skulderen din! Jeg ber eksen fjernheale litt jeg, hører han skal meditere med en indianerhøvding og påkalle indianerånder i sommerferien sin også, så jeg skal be ham legge inn et ord for deg også - utrolig hva man får til nå til dags vettu! :dåne: Nei, unnskyld, bare litt . Veldig god bedring ønskes deg!! Jeg også! Etter omleggingen av bloggene falt jeg liksom ut av alt. Ellevill Healing og humbug Jeg har gått med plexusblokade, intensiv fysio og injeksjoner siden mandag og har i dag en bedre skulderdag enn på lenge Innerst inne vet jeg at den største jobben kan jeg selv gjøre, men har foreløpig ikke prioritert ro og hvile nok Når det gjelder dagbøker og blogger så synes jeg ting har falt fullstendig i fisk det siste året. En kombo av paranoia, teite løsninger og latskap har gjort at man har falt ut litt både her og der. Det er kjempedumt, og jeg savner tulling, fjasing og kontakten som var med mange brukere tidligere Men.... Come On folkens. Dette kan vi gjøre noe med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellevill Skrevet 4. juni 2010 #250 Del Skrevet 4. juni 2010 Dark Star. Ro. Hvile. Hmmm... Hvor er den logiske bristen...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pøbelsara Skrevet 4. juni 2010 #251 Del Skrevet 4. juni 2010 Enig med Ellevill. Her er det noe som ikke stemmer. Ellers er jeg for både fjås og fjoll og tøys og tull. Og sjampis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #252 Del Skrevet 4. juni 2010 Jeg er helt enig i at det er noe som ikke stemmer, jeg er bare ikke laget for å ta det med ro Jeg har ikke champis, men rødvin funker veldig bra på en fredagsveld, det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #253 Del Skrevet 4. juni 2010 Ut fra avtalebok og timeplan har jeg forresten funnet 4 dager i september det passer å ta det med ro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 4. juni 2010 #254 Del Skrevet 4. juni 2010 Vel, det er bedre enn ingenting. Men om du leter så finner du nok noe for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 5. juni 2010 Forfatter #255 Del Skrevet 5. juni 2010 Jeg har garantert linket til denne tidligere, men jeg MÅ bare en gang til Muse Intro og Uprising Oslo 2009. Fantastisk, og jeg var der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 7. juni 2010 #256 Del Skrevet 7. juni 2010 Når det gjelder dagbøker og blogger så synes jeg ting har falt fullstendig i fisk det siste året. En kombo av paranoia, teite løsninger og latskap har gjort at man har falt ut litt både her og der. Det er kjempedumt, og jeg savner tulling, fjasing og kontakten som var med mange brukere tidligere Men.... Come On folkens. Dette kan vi gjøre noe med Har vært her hele tiden jeg. Og er mer enn gjerne med og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #257 Del Skrevet 7. juni 2010 Hva ER det med mandager? :dåne: Det har virkelig vært dagen fra helvete, og jeg vil at den skal gå bort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 7. juni 2010 #258 Del Skrevet 7. juni 2010 Poff... borte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 8. juni 2010 #259 Del Skrevet 8. juni 2010 Håper du har det bedre i dag DS. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 8. juni 2010 Forfatter #260 Del Skrevet 8. juni 2010 Jepp, i dag er en fin dag Solen skinner og det er varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå