Gå til innhold

Love and Poison

Dark Star

Anbefalte innlegg

Det høres ut som nesten perfekte påskeplaner! :) Nesten fordi du sikkert hadde hatt godt av noen dager helt uten jobbing, men resten høres veldig bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kjenner allerede at skuldrene er senket og at jeg har gått inn i påskemodus :)

Mannen har vært å rotet i gamle cd`er og funnet frem Jørn Hoels beste :filer:

Det verste er imidlertid at jeg tydeligvis kan alle sangene, for jeg synger med. På alle :rodme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk, Skravla :klem:

Jeg er lite tilstede på KG om dagen. Saken rundt Lillemor har eskalert ytterligere og suger alt jeg har av energi. Jeg kommer sterkere tilbake når alt dette har (forhåpentligvis snart) funnet sin løsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Okei, nå har jeg iført meg powersuit, strengebriller og hentet frem ekstra selvtillit. Utstyrt med en dokumentbunke som veier en halv kilo er jeg nå klar for Viktig Møte :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 2 uker senere...

Husj, jeg skammer meg litt for å ikke skrive her, dere er jo så flott et heiagjeng :rodme:

Møtet gikk veldig bra. Skoledagene til Lillemor er nå i normalt gjenge igjen, med rammer som trygger henne.

Likevel, det har vært en fryktelig kamp. Jeg måtte tilslutt involverer mange mennesker for å få nødvendig hjelp. Mennesker som sitter i posisjoner er innehar stillinger som er adskillig mer kraftfull enn det å være mamma :tristbla:

Jeg har i alle fall erfart at det offentlige systemet og forvaltningen i dette landet virkelig setter alle kluter til når det gjelder, tar menneskelige hensyn og stiller opp for de svake. En fin erfaring når man stor sett bare leser negative ting om dette i media :)

Denne kampen har tatt ufattelig på, jeg har hentet frem krefter og mot fra det innerste gjemte reservelagret jeg har.

Nå er livet i normalt gjenge igjen. Travle dager med jobbene mine, og jeg har måttet overta for sjefen min som er sykemeldt i tillegg.

I tillegg skal man etter planen feire en stor dag på søndag, Lillemor er nemlig blitt stor og skal konfirmeres :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...