Gjest Problematique Skrevet 21. desember 2009 #121 Del Skrevet 21. desember 2009 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 21. desember 2009 #122 Del Skrevet 21. desember 2009 Supert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 21. desember 2009 #123 Del Skrevet 21. desember 2009 Så bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 22. desember 2009 #124 Del Skrevet 22. desember 2009 Bra at du står på kravene og får det slik du vil. Og jeg håper virkelig at det går bedre med Lillemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 22. desember 2009 #125 Del Skrevet 22. desember 2009 hurra for oppdrag! du fortjener litt gladnyheter oppi alt dette. Håper det går bra med Lillemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 23. desember 2009 #126 Del Skrevet 23. desember 2009 God jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 25. desember 2009 #127 Del Skrevet 25. desember 2009 God jul! Kjenner jeg deg rett, varter du opp hele slekta nå i julen, men jeg håper du får tid til å slappe av og kose deg litt selv også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 28. desember 2009 Forfatter #128 Del Skrevet 28. desember 2009 Jeg er ikke noe til å skrive hos andre om dagen, og beklager det. Dagene mine fylles med å følge opp en Lillemor som ikke har det bra (og ikke sover om natta), blodprøver og undersøkelser av henne. Prøvene er ikke så bra som vi vi ha dem, og noen av prøvesvarene forstår vi rett og slett ikke, derfor må det ytterligere undersøkelser til. Innimellom tar vi imot gjester siden dette er en høytid som er fylt med ting vi ikke tåler hos andre, sosialisering må derfor foregå i trygge rammer hjemme hos oss. Jeg håper å komme sterkere tilbake etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skravla Skrevet 28. desember 2009 #129 Del Skrevet 28. desember 2009 Sender masse jule- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 29. desember 2009 #130 Del Skrevet 29. desember 2009 Bruk tiden og kreftene på Lillemor og resten av familien du. Oss finner du her når du har behov for det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 29. desember 2009 #131 Del Skrevet 29. desember 2009 Sender mye varme tanker til deg, lillemor og resten av familien deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 31. desember 2009 #132 Del Skrevet 31. desember 2009 ~*⁂ Godt nytt år! ⁂*~ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 2. januar 2010 #133 Del Skrevet 2. januar 2010 Håper det nye året har begynt godt for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 3. januar 2010 #134 Del Skrevet 3. januar 2010 Håper alt står OK til å Dark Star-heimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #135 Del Skrevet 8. januar 2010 ~*⁂ Godt nytt år! ⁂*~ Håper det nye året har begynt godt for dere. Håper alt står OK til å Dark Star-heimen Takk for hilsninger og klemmer Det er greit om dagen, vi har gått noen uker med litt usikkerhet knyttet til Lillemors tilstand, og det er litt vanskelig. Heldigvis kom dette i forbindelse med jula, da man har mer fri, og et større overskudd, og kan bruke masse tid på godt samvær i heimen. Tilstanden hennes er fortsatt under utredning, men vi nærmer oss en konklusjon, som heldigvis ikke ser ut til å være av det dramatiske slaget. Vi prøver ut noen nye medisiner, og foreløpig ser det ut til å fungere etter planen. Egentlig var jeg ikke klar for å starte opp etter nyttår igjen, mange fridager gjorde meg lysten på enda flere , men desverre,- det var bare å sette i gang. I neste uke har jeg et ganske stort arrangement å gjøre, og jobber nå natt og dag med forberedelsene til det. Jeg føler ikke helt at jeg har kontroll på sakene enda, men tipper at det faller på plass i løpet av helga. Fra mandag er det fysisk jobbing fra morgen til kveld med dette, og selv om det er slitsomt, så gleder jeg meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 8. januar 2010 #136 Del Skrevet 8. januar 2010 Så fint å se deg igjen her inne. Jeg håper alt ordner seg så godt som mulig for dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 16. januar 2010 Forfatter #137 Del Skrevet 16. januar 2010 Deilige morgenen Vi har jobbet ca 17 timer i døgnet siden tirsdag, og ligger så godt an at vi bevilget oss en litt sen start i dag (siden vi nå må jobbe kontinuerlig i 24-30 timer). Det var fantastisk å sove litt lengre, oppdatere seg litt i nettaviser, her og ellers på nettet, drikke god kaffe og bare kjenne at man slapper av. Ha en riktig god helg alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. januar 2010 #138 Del Skrevet 16. januar 2010 God helg til deg også DS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 16. januar 2010 #139 Del Skrevet 16. januar 2010 Så deilig å få sovet ut litt - lykke til med dagens jobb! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 18. januar 2010 Forfatter #140 Del Skrevet 18. januar 2010 Takk for lykkeønskniger, det hjalp,- vi gjorde en kjempejobb helt uten ubehagelige overraskelser og med svært fornøyde oppdragsgivere. I dag har vi en familiær "lørdagskveld", dvs. god mat og drikke med bare oss tre Det var utrolig godt med egenlaget mat etter å ha levd på cateringmat i 1 uke (skjønt, jeg skal ikke klage siden jeg fikk spesiallevering hver dag). I dag har jeg en merkelig følelse i kroppen, jeg er bånn sliten etter 1 ukes steinhard jobbing, men har i dag tatt fatt i hverdagen igjen. Nå har Lillemor fått legetilsyn og er satt på flere medisiner, så nå håper jeg virkelig ting begynner å rette på seg for henne (hun skal ut å reise på torsdag, så hun bør virkelig komme seg i form,- kjapt). Jeg har et jobbtilbud jeg må ta stilling til i løpet av uka, og er pr. i dag ikke klar for å gjøre det Innerst inne gleder jeg meg over at unntakstilsatnden er over og at det er hverdager igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå