Dark Star Skrevet 16. desember 2009 Forfatter #101 Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Atså, jeg har lenge vært av den mening at Nina Karin Monsen strengt tatt ikke er helt som hun burde være, og mener hun selv beviser det her. Jeg ler så jeg griner Endret 16. desember 2009 av Dark Star Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 16. desember 2009 #102 Del Skrevet 16. desember 2009 OMG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 16. desember 2009 #103 Del Skrevet 16. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 16. desember 2009 #104 Del Skrevet 16. desember 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 16. desember 2009 #105 Del Skrevet 16. desember 2009 Hjelpe meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 16. desember 2009 #106 Del Skrevet 16. desember 2009 Rett og slett herlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #107 Del Skrevet 17. desember 2009 Kjøkkenet mitt er innvadert Av rundstykker jeg tok litt i når jeg lagde deigen, og når jeg nå teller over det visst 197 stk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 17. desember 2009 #108 Del Skrevet 17. desember 2009 Håper du har mer fryserplass enn meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #109 Del Skrevet 17. desember 2009 Håper du har mer fryserplass enn meg. Jeg har en diger fryser, den er sikkert 500-600 liter. Tidligere i høst hadde jeg skikkelig opprydding og utspising av den, så nå er det både ryddig og god plass der. Så lenge det varer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 17. desember 2009 #110 Del Skrevet 17. desember 2009 Sjikkeli husmor, hun derre Dark Star, azz! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 17. desember 2009 #111 Del Skrevet 17. desember 2009 Ja-ja, dere har vel nok rundstykker til jul da. Husker ikke om det var her eller hos Nilma vi diskuterte lutefisk forresten. Jeg har vel glemt å rapportere om hvordan det gikk. Og det fungerte helt fint å dampe den på grønnsaksrist i gryte. Fisken ble kjempegod. Og det var mye lettere å ha kontroll med den enn når den står i stekeovnen med aluminiumsfolie over. Så jeg kommer nok til å gå for gryte og rist for all framtid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 17. desember 2009 Forfatter #112 Del Skrevet 17. desember 2009 Sjikkeli husmor, hun derre Dark Star, azz! Jeg hadde faktisk en diskusjone med gutta her om dagen om begrepet Husmor. Jeg hadde med meg julekaker til et møte, som de skrøt veldig av. Jeg svarte da at man er vel husmor. De ble skikkelig overrasket over at jeg betegnet meg selv som det for de hadde inntrykk at det var noe av det dagens kvinner ikke ville bli kalt. Men jeg er jo husmor? :klø: Ja-ja, dere har vel nok rundstykker til jul da. Husker ikke om det var her eller hos Nilma vi diskuterte lutefisk forresten. Jeg har vel glemt å rapportere om hvordan det gikk. Og det fungerte helt fint å dampe den på grønnsaksrist i gryte. Fisken ble kjempegod. Og det var mye lettere å ha kontroll med den enn når den står i stekeovnen med aluminiumsfolie over. Så jeg kommer nok til å gå for gryte og rist for all framtid. Så flott at det gikk bra med lutefisken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #113 Del Skrevet 18. desember 2009 Lat hjemmemorgen. Jeg er vill og gal og drikker til og med kaffe selv om det er bare fredag Lillemor skal til legen kl.11, og jeg orker derfor ikke dra på jobb for så å dra tilbake hit for legebesøk. Lillemor er i bra form om dagen, men vi skal få undersøkt og snakket med legen om disse episodene der hun faller om og er borte i halvannet minutt. Jeg håper og tror det er ufarlig, men vil få det undersøkt siden det har skjedd 4 ganger i løpet av de siste månedene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 18. desember 2009 #114 Del Skrevet 18. desember 2009 *ønsker Lillemor lykke til hos legen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 18. desember 2009 #115 Del Skrevet 18. desember 2009 Synes helt klart dere skal snakke med legen om det ja, det virker skummelt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 18. desember 2009 Forfatter #116 Del Skrevet 18. desember 2009 Da var vi hjemme igjen. EKG var ikke helt bra, så nå har vi vært på sykehuset til røntgen og ny EKG, samt en haug med blodprøver. Over helga blir det Ecco Cor og døgnmåling av BT. Vi har ikke noe resultat ennå, bortsett fra at det kan se ut som om det er litt væske i lungene. *Bekymret* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 18. desember 2009 #117 Del Skrevet 18. desember 2009 Synes dere har fått nok nå altså. Jeg er så imponert av deg og Lillemor, som er så tapre uansett hva dere får slengt mot dere. Tøffe, flotte og beundringsverdige er dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 18. desember 2009 #118 Del Skrevet 18. desember 2009 Kjærevene, Dark Star - stakkars Lillemor, og stakkars deg! Det er liksom ingen ende på ting for dere. Jeg håper virkelig det går bra til uken. Tenker på deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilma Skrevet 19. desember 2009 #119 Del Skrevet 19. desember 2009 Håper prøvene gir dere noen svar og at Lillemor får hjelpen hun trenger. Tenker på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 21. desember 2009 Forfatter #120 Del Skrevet 21. desember 2009 (endret) Masse prøver er tatt og undersøkelse gjort, og det ser ut som det er sekundært til grunnlidelesen hennes. Nå er det nytt regimem med mdikamenter og tett oppfølging, så får vi bare håpe det gir resultater. I dag har jeg verdens verste drittdag. Ingenting går min vei, jeg venter på en haug med tilbakemedlinger jeg ikke får og jeg har tatt en særdeles upopulær men prinsipielt viktig avgjørelse som angår bissnissen som jeg kommer til å få mye tyn for. Jeg må bare kommentere denne. Dette var et stort og prestisjefylt oppdrag jeg sa nei til, både av økonomiske og prinsipelle årsaker. Nå er det slik at vår kompetanse er såpass etterspurt at de vi forhandlet med går med på alle økonomiske og prinsipielle krav. Jeg hadde egentlig veldig lyst på dette oppdraget, så jeg Endret 21. desember 2009 av Dark Star Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå