salsera Skrevet 20. november 2009 #41 Del Skrevet 20. november 2009 Det høres ikke bra ut med den hånden din. Gratulerer med ny dagbok. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 21. november 2009 Forfatter #42 Del Skrevet 21. november 2009 Det høres ikke bra ut med den hånden din. Gratulerer med ny dagbok. Takk, både jeg og dagboken er jo ny Fint å se at du fant meg igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 21. november 2009 Forfatter #43 Del Skrevet 21. november 2009 (endret) Jeg og mannen er i krig :slåss: Vi har begge litt ekstra å minnes i akkurat denne tiden på året. Mine minner går til 1988, og hans til 1983. Det vi diskuterer er hvilken årstall musikken var verst Hjeeeelp 1983 1988 Rune Rudberg : Ut Mot Havet Return : Sing me a Song Belinda Carlisle : Heaven is a Place on Earth Rick Astley : Never Gonna Give You Up Endret 21. november 2009 av Dark Star Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 21. november 2009 #44 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg greier ikke bestemme meg; jeg synes begge årene er like jævlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 21. november 2009 Forfatter #45 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg greier ikke bestemme meg; jeg synes begge årene er like jævlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 21. november 2009 #46 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg stemmer på 1988, men jeg har ikke tenkt å lytte meg gjennom sangene før jeg avgir stemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 21. november 2009 Forfatter #47 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg stemmer på 1988, men jeg har ikke tenkt å lytte meg gjennom sangene før jeg avgir stemme. Tro meg, å høre litt av hver sang mens jeg linket var virkelig nok. Grusomt, rett og slett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 21. november 2009 #48 Del Skrevet 21. november 2009 Jeg tror deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 23. november 2009 Forfatter #49 Del Skrevet 23. november 2009 Lite KG om dagen Det vil si, jeg titter innom å leser, men skriving blir det mindre av på grunn av den dumme hånda Nå har jeg vært hos ortopeden, og de vil foreløpig avvente både gipsing og operasjon de tror ikke de vil ha noen særlig effekt. I stedet får jeg ny skinne som også skal stabilisere tommelen, og så blir det røngtgen hver uke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 23. november 2009 #50 Del Skrevet 23. november 2009 Huff og huff. Håper virkelig det ordner seg - god bedring. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 23. november 2009 #51 Del Skrevet 23. november 2009 Godt å avvente med gips og operasjon, da Selv om jeg kan tenke meg at skinne heller ikke er særlige morsomme saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 23. november 2009 Forfatter #52 Del Skrevet 23. november 2009 Godt å avvente med gips og operasjon, da Selv om jeg kan tenke meg at skinne heller ikke er særlige morsomme saker. Det er adskillig mer behagelig enn gips (og lettere å ta av når man vil ha en pause Det aller verste med gipsen var faktisk å ta den av. Jeg hadde gledet meg så innmari til å få den av, men når de løsnet den, og lirket ut tommelen (som hadde stått i en stilling i over 12 uker) svimte jeg av. Jeg våknet ganske fort, men hadde så utrolig vondt at jeg kastet opp. Jeg tror de smertene der var noe av det aller verste jeg har kjent, og de varte i ganske mange dager. Nei huff, jeg er glad jeg slipper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 24. november 2009 Forfatter #53 Del Skrevet 24. november 2009 Djeez, for en dag, og klokka er bare 11.00 :dåne: Først mistet jeg bussen til jobb, men heldigvis kom en bekjent susende forbi så jeg fikk sitte på. Vel fremme fant jeg ut at jeg hadde glemt noen svært viktige papirer hjemme, men hadde ikke tid å reise hjem å hente, så infoen til morgenmøtet ble tatt fra hukommelsen. Da dette møtet var ferdig var klokken 10, og det tikket inn en sms om jeg var på tur? På tur hvor? Da har jeg altså glemt av et møte jeg selv har vært pådriver for å få avholdt. Pakket sammen tingene i hyrten og styrten og på tur ut døra ringer Lillemors lærer, hun har segnet om i klasserommet. Snille læreren fulgte henne hjem og ble der til jeg kom. Nå er Lillemor behendig undersøkt av mammaen, og såvidt jeg kan se er det ikke noe veldig galt med henne. Hun beskriver en iskald følelse i kroppen som kom akkurat da hun mistet bevisstheten, og fryser ennå, men er ikke kald i huden og har normal temp. Det betyr altså at jeg skal være hjemme resten av denne dagen, og det er faktisk helt okei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sauen Shaun Skrevet 24. november 2009 #54 Del Skrevet 24. november 2009 For en start på dagen! Blir svett bare av å lese om den. Både til deg og Lillemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 24. november 2009 Forfatter #55 Del Skrevet 24. november 2009 For en start på dagen! Blir svett bare av å lese om den. Både til deg og Lillemor. Jepp, jeg ble litt svett selv Nå skal jeg være vill og gal og skeie ut med en kopp kaffe selv om det bare er tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Problematique Skrevet 24. november 2009 #56 Del Skrevet 24. november 2009 Hjelpes, det er hva jeg kaller stressmorgen ja! Håper Lillemor føler seg bedre i løpet av dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
salsera Skrevet 24. november 2009 #57 Del Skrevet 24. november 2009 Huff, for en dag. Jeg håper det går bra med Lillemor, og at morgendagen blir bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dark Star Skrevet 25. november 2009 Forfatter #58 Del Skrevet 25. november 2009 Huff, for en dag. Jeg håper det går bra med Lillemor, og at morgendagen blir bedre. Joda, det går bra med henne, hun har sovet nesten hele dagen og beskriver at hun føler seg iskald innvendig, men ellers fint. I morgen har hun muntlig tentamen i norsk og en prøve i rockens historie, samt muntlig fremlegg av en tidligere innlevert faktaoppgave i musikk, så jeg håper virkelig hun er i form til å gå på skolen. Det er så utrolig kjipt å komme på etterskudd med prøvend nå før jul når de har prøver og tentamener nesten hver eneste dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fresi Skrevet 25. november 2009 #59 Del Skrevet 25. november 2009 Men i himmelens navn da menneske! Først hånden, så alt dette andre. :klem: Håper inderlig Lillemor kommer seg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aricia Skrevet 25. november 2009 #60 Del Skrevet 25. november 2009 Ja, her får jeg som vanlig satt ting litt i perspektiv. Lykke til for Lillemor med tentamen etc, og håper inderlig det er bedre med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå