Mazilla Skrevet 16. november 2009 #41 Del Skrevet 16. november 2009 Kvalme sier du? :hoppe: Det er jo et godt tegn isåfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. november 2009 #42 Del Skrevet 16. november 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 16. november 2009 #43 Del Skrevet 16. november 2009 Det er jo bra at du snart skal få UL Alt blir liksom bedre etterpå da (iallfall noen dager ) Men det var jo på en måte positivt at blødning kan være en bivirkning! Ha en fin, kvalm dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 16. november 2009 Forfatter #44 Del Skrevet 16. november 2009 (endret) Kvalme sier du? :hoppe: Det er jo et godt tegn isåfall! Ikke direkte kvalme... men mere uggen...men bra tegn i alle fall Det er jo bra at du snart skal få UL Alt blir liksom bedre etterpå da (iallfall noen dager ) Men det var jo på en måte positivt at blødning kan være en bivirkning! Ha en fin, kvalm dag! Ja UL!! Lige måde du Endret 16. november 2009 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 16. november 2009 #45 Del Skrevet 16. november 2009 Så bra at du er i uggen form! Egentlig er det jo ikke noe å juble for at noen er i uggen form, men akkurat når det gjelder graviditet, så er det jo et godt tegn. Håper du får UL om ikke så mange dagene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 16. november 2009 #46 Del Skrevet 16. november 2009 Hei! Takk for hilsen i boka mi. Måtte jo inn å legge inn spor i boka di også Lykke til videre i svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 17. november 2009 #47 Del Skrevet 17. november 2009 Vi litt for uggen form Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. november 2009 Forfatter #48 Del Skrevet 17. november 2009 Ikke uggen i dag MEEEEEEEEEN... sabla trøtt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 17. november 2009 #49 Del Skrevet 17. november 2009 Heller trøtt enn uggen etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. november 2009 Forfatter #50 Del Skrevet 18. november 2009 Sant sant. I dag har jeg ikke opplevd noen av delen. Men dagen er jo enda ung..... Når skal du på UL forresten... for å vite om det er han eller hun? Tenk 15 uker!!! Det er vel jeg i hmmmm..... januar/februar... sukk.. lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 18. november 2009 #51 Del Skrevet 18. november 2009 Hei Devilina Måtte innom og hilse på jeg også, og takke for hilsen i dagboka mi Det er bra at du snart får UL for å sannsynligvis bare kunne slappe mer av etterpå. Ei venninne av meg blødde/spotta flere ganger mens hun gikk gravid, og alt gikk fin-fint hos de. Håper svangerskapet går på skinner for deg framover nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honey Skrevet 19. november 2009 #52 Del Skrevet 19. november 2009 Hei! Gratueler meg gravditeten! Husker deg fra bryllupsdagbok-sidene. Hyggelig å høre at det har klaffet for dere. Klem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. november 2009 Forfatter #53 Del Skrevet 19. november 2009 Ja stemmer det Honey Gratulerer til deg også!!! Nå er det mye babyboom hos oss nygifte Koselig at du stakk innom Honning I dag datt det et UL brev i postkassen min... de på sykehuset synes tydelivis at ikke jeg bør sjekkes så fort opp... time den 30 novemberg.... 3 dager før den opprinnelig jeg hadde på RH... så lurer på om jeg skal ta den første og droppe den på RH.. da sparer jeg nesten 4 timer reise vei fram og tilbake. MEN... synes virkelig jeg kunne blitt prioritert litt da.. i alle fall når det var en ½ øyeblikkelighjelp som fastlegen min sendte. Man vil jo gjerne finne ut ting og prøve å falle litt mere til ro. Huff.. små uggen igjen i dag.... får i meg mat, men alt er i grunn kvalmendes... grøss.... Is derimot.. DET går rett ned Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 19. november 2009 #54 Del Skrevet 19. november 2009 Is er næring det også :gjeiper: Så kjedelig at du ikke fikk time så fort som ønsket Natti natt, leggetid for meg snart nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 19. november 2009 #55 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg skal på UL om tre uker Det blir spennende det! Håper vi ikke har noen sjenert unge altså Så teit da at du ikke fikk time før Hadde ringt til sykehuset og klaga jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. november 2009 #56 Del Skrevet 19. november 2009 Jeg har kjøpt is... Du? Har du opplevd å være noe svimmel og tung i hodet? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. november 2009 Forfatter #57 Del Skrevet 19. november 2009 Hadde fryseren full av krone is.. nå er bare kjære sine sandwich is igjen.. kansje jeg "låner" noen av de Dinedama: svimmel og ør... kjære.. da har du for lav Hb... lite jern i kroppen.. gravide opplever ofte dette da minien tar mye næring og i tillegg har et lite blodomløp.. så løp og kjøp litt jerntabletter på apoteket. Vet ikke om du har vært til jordmor elle fastlege i det siste jeg, da tok du vel Hb'en vel.. (stikk i fingere'n) Hvis den begynner å nærme seg 10 og under så er det et tegn på at den er lav ja Men helt ufarlig.. bare at man kan svime av om den blir for lav. OG DET er jo ikke noe særlig. Faerytale: Jeg ringte de i dag og det var da jeg fikk vite det at de hadde sendt brev til meg i går, jeg sa også at det var jo en litt haste time... men virket ikke som om det var noe særlig til opplysnig for hun dama.... men nå har jo ting gått bra etter den lille skrekk episoden min, så jeg er fast bestemt på at alt skal gå bra Rosa76: Trøtt altaså kan ikke skjønne det.. hehe IS er DIGG!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. november 2009 Forfatter #58 Del Skrevet 19. november 2009 Forresten... er det noen som har noen snøring på hva slags matvarer man IKKE skal spise når man er gravid? Jeg vet at man skal holde seg unna enkelte oster etc... i alle fall de som ikke er pasteruisert.. tror det var det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. november 2009 #59 Del Skrevet 19. november 2009 Takk for svar Du skal ikke spise spekemat og slikt... men om du legger den et døgn i fryseren så kan du spise det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 19. november 2009 Forfatter #60 Del Skrevet 19. november 2009 Spekemat liker jeg ikke, så den er jo i grunn grei Hater salt mat... grøss... Men søren... skal på koldtbor aka julebord med syklubben i morgen... Hva med roastbiff? DET er jo så godt!!!! Men er mye annet godt der og da, heldigvis Apropo jern... spis brunost eller rødt kjøtt... men kanskje ikke så bra det siste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg