Devilina Skrevet 11. november 2009 Forfatter #21 Del Skrevet 11. november 2009 Huff, det er skummelt når det kommer farget i truseinnlegget. Jeg har jo hatt masse brunt i flere uker og har vært veldig bekymret for det og trodd både det ene og det andre. Endte til slutt med at jeg måtte bestille tidlig UL og der så jeg jo et lite bankene hjerte, så for meg var det helt ufarlig. Håper det gir seg for deg og at alt er i skjønneste orden med den lille spira. Det sies jo at det er veldig vanlig, men det er skikkelig ubehagelig å oppleve det selv. Gode klemmer til deg! Krysser fingrene for at dette skal gå bra. Gratulerer med ny dagbok, forresten. Jeg har tidlig ultralyd i uke 8... 3 desember.... men.. hvis det er noe mufins nå så må de vel henv. før. Hjertet begynner jo å slå rundt den tiden her også... huff, ikke noe moro. Men en liten trøst i det er at jeg ikke har noe magesmerter da. Kan jo hende at det var noe left overs rester som har ligget igjen... *håpe* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 11. november 2009 #22 Del Skrevet 11. november 2009 Vi får håpe det ikke er noe alvorlig, i de fleste tilfeller er det ikke det heldigvis. Men skjønner godt at du er beskymret. Krysser alt jeg kan for at dette går bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 11. november 2009 #23 Del Skrevet 11. november 2009 Skjønner at du blir skremt ja! Men krysser fingre og tær for at det ikke er noe å bekymre seg for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. november 2009 Forfatter #24 Del Skrevet 11. november 2009 Har ikke gitt meg med å etterforske eller lese ting på nett jeg da.. skal liksom finne ut ting selv... Men... er jo ikke akkurat noen trøst til meg selv. Fant ut noe urovekkende nå... Jeg har jo hele tiden hatt litt av og på smerter eller ubehag i den ene siden av magen/eggstokken... og det jeg har lest meg fram til nå er: Siterer: Svangerskap utenfor livmoren. Fører til blødning fra skjeden og smerter på den ene siden av magen. Hyppigst fra 4. til 9. svangerskapsuke. Så kanskje det er dette som er grunnen til alt jeg har kjent og merket og at ting er som de er?! Vet jeg bør være mer positiv, men nå kan jeg kunsten og tenke negativt og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 11. november 2009 #25 Del Skrevet 11. november 2009 Ta ikke helt av i googlingen av skremselhistorier på nettet, men vent til fredag å hør hva legen har å si... Får håpe du får UL snarest mulig. Skjønner godt at du er litt negativ etter alt du har vært igjennom jeg, håper slik at dette går bra det fortjener du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 11. november 2009 #26 Del Skrevet 11. november 2009 Nei vi må ikke lese skremselsgreier på internett! Det er ikke bra Krysser fingrene for deg at det bare er noe leftovers Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. november 2009 Forfatter #27 Del Skrevet 11. november 2009 Takk jenter Prøver å holde motet opp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 12. november 2009 #28 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Litt om meg... Jeg er gift, 28 år og bor i Østfold, men er ikke herfra. Hihi.. Du hørse ut som askepott på julaften: jegerklær men ikke en jeger... Bor i østfold, men ikke en østlening!! haha!! Siterer: Svangerskap utenfor livmoren. Fører til blødning fra skjeden og smerter på den ene siden av magen. Hyppigst fra 4. til 9. svangerskapsuke. WHAT??? Devilina!! Blod? Men du kan jo ikke få utenfor livmoren, du har jo fått det implantert andre veien! Det er når egget reiser nedover at det kan feste seg feil... Dette er sikkert fint og normalt, det står flere steder at litt friskt blod (du sa jo ditt var litt rosa = friskt) kan komme fra skjedeveggen, det er fordi blodårene der er mer dilaterte og derfor har høyere mulighet til å blø litt! Sikkert ikke farlig vennen!! Krysser veldig fingrene for deg, men jeg tror ikke det er nødvendig da du sikkert er A-OK!! Jah! Mange gode klemmer fra en engstelig gravid til en annen! Endret 12. november 2009 av SøsterLiten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. november 2009 Forfatter #29 Del Skrevet 12. november 2009 So far..... ikke noe bløding i dag! er litt mere rolig i dag kan du si... men tør neste ikke å gå på do da.. tilfelle jeg får sjokk Legetime i morgen 12.30! Søsterliten: jo man kan få graviditet utenfor livmoren.. den kan sette seg fast i egglederen og der er det lite plass... man kan begynne å blø fra uke 4 til 9 fordi det er liten plass og egget sprekker da det vokser.... helvettes google altså.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 13. november 2009 #30 Del Skrevet 13. november 2009 SLUTT Å GOOGLE!!!! Du blir jo vettskremt av dette!!! Jeg snakket med RH igår og de sa at dette var helt normalt. Litt blod, rosa utflod eller brunt var helt iorden. Ingen grunn til bekymring med mindre det blir mye blod! Heier så veldig på deg Devilina! Skulle virkelig ønske vi kunne blitt deilig-baby-tjukke sammen, men jeg lover å henge meg på deg etter mitt frysforsøk! Krysser fingrene for at alt er bra med deg, men jeg er 100% sikker på at det er det! Jeg tar en liten ferie, men er tilbake neste uke og gleder meg til å høre om hvordan det står til med deg og DeviLiten :rødme: Mange gode klemmer til deg fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minrose Skrevet 13. november 2009 #31 Del Skrevet 13. november 2009 Masse lykke til i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 13. november 2009 #32 Del Skrevet 13. november 2009 Lykke til hos legen i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 13. november 2009 #33 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg håper, håper det har gått bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 13. november 2009 Forfatter #34 Del Skrevet 13. november 2009 Da var jeg tilbake fra legen Kan ikke si at jeg ble noe særlig klokere... gjorde i grunn ingenting... annet en at legen min ringte til sykehuset og forhørte seg med en gyn. spesialist. Og så skrev han en ½ ø.hjelp som han sender av gårde i dag. Så er det inn i løpet av uka som kommer for en innvendig UL for å sjekke om ting er som det skal... så det er visst bare å smøre seg med mer tolmodighet her i gården ja. Har fortsatt ikke fått noe flere lumske blødninger da og godt er jo det. Føler meg forresten litt små kvalm også, men har ikke fått spist noe i dag enda, så regner med at det er grunnen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. november 2009 Forfatter #35 Del Skrevet 14. november 2009 Lite å oppdater om foreløbig.... bortsett fra... SULTEEEEEN!!!!!!! (men sånn skummel dyp romle stemme) mohahaaaa Lørdag og ingen planer so far.... hmmm..... kjære er på jobb, så får høre om han har noen forslag når han kommer hjem... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. november 2009 #36 Del Skrevet 14. november 2009 Sult skaper monstre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 14. november 2009 #37 Del Skrevet 14. november 2009 Hva mener du med en 1/2 ø.hjelp? Krysser fortsatt fingre og tær, men tror egentlig at alt er fint. Lørdags- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. november 2009 Forfatter #38 Del Skrevet 14. november 2009 Det betyr at jeg ikke får en akutt time på dagen, men at det alikevel er noe som må prioriteres... så innen en uke må det ha skjedd noe. Takk for lørsdags Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tinygirl Skrevet 15. november 2009 #39 Del Skrevet 15. november 2009 Innom med en god Godt å høre at det ikke har kommet noe mer blod, det er jo et kjempegodt tegn!! Krysser alt for at dette ordner seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 15. november 2009 Forfatter #40 Del Skrevet 15. november 2009 Hei og til boka mi! Alltid hyggelig med nye fjes her Ja godt at det ikke har kommet noe mere blod, leste litt på pakningsvedlegget til de pillene jeg tar på grunn av prøverør... nederlandsk vel og merke... men etter sånn ca tolkning på en tysk, engelsk norsk måte så kom jeg fram til at det kan være en bivirkning av disse.... blødning fra skjeden. Men uansett håper jeg at jeg får en UL snart, blir mere beroligget da. Føler for øvrig at den hersens morgen/dagkvalmen kommer snart... er uggen nesen hele tiden... har lyst på mat men ikke lyst på om dere skjønner hva jeg mener. Tvinger i meg noe for det da, må jo ha noe i magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg