Devilina Skrevet 29. desember 2009 Forfatter #181 Del Skrevet 29. desember 2009 Har hatt en knall jul Men at det ligger mellom -10 og -18 DET er kaldt!!! Og til å være i Østfold da.. jøsses.... Da er nyttårsfeiringa snart for tur.... blir hos et vennepar av oss.. skal kose oss med mat og det det helt piano Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 29. desember 2009 #182 Del Skrevet 29. desember 2009 Gratulerer så masse med 12 uker! Godt å høre at du har hatt en fin jul! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantorangen Skrevet 30. desember 2009 #183 Del Skrevet 30. desember 2009 Gratulerer med 12 uker Deviliten og ha en fin nyttårsfeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epica Skrevet 30. desember 2009 #184 Del Skrevet 30. desember 2009 GRATULERER med 12 uker! SÅ DEILIG! Vi skal også ta det piano med et vennepar på nyttår Formen fin? GODT NYTTÅR! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanei Skrevet 30. desember 2009 #185 Del Skrevet 30. desember 2009 12 uker Gratulerer! Ha en fin piano nyttårsfeiring Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 30. desember 2009 Forfatter #186 Del Skrevet 30. desember 2009 12 UKER!!! JA TENK!!! skal på kontroll igjen snart til jordmor. Håper å få høre hjertelyden da Ha en knall feiring alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 30. desember 2009 #187 Del Skrevet 30. desember 2009 Så moro med 12 uker! Grattis Da er alt med ett litt sikrere Håper dere hadde en fin julefeiring, og ønsker deg og dine ett riktig så godt nyttår - tenk i 2010 kommer den lille Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 30. desember 2009 #188 Del Skrevet 30. desember 2009 Hurra for 12 uker Devilina!! Håper du får en fantastisk koselig nyttårsfeiring!! mange klemmer fra SøsterLiten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 30. desember 2009 #189 Del Skrevet 30. desember 2009 Hilser på og gratulerer med 12 uker Spennende med andre som er gravide også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 31. desember 2009 Forfatter #190 Del Skrevet 31. desember 2009 Så moro med 12 uker! Grattis Da er alt med ett litt sikrere Håper dere hadde en fin julefeiring, og ønsker deg og dine ett riktig så godt nyttår - tenk i 2010 kommer den lille :klemmer Tusen takk ja føler meg litt mere sikrere... bare litt Man leser for mye skrekk historier på nett her og der vettu... huff.. slutte med det!! Hatt en knall jul og regner med at jeg får det kjempe kos i kveld også skal til et vennepar og kose oss med koldtbord, spill og rakketer Hurra for 12 uker Devilina!! Håper du får en fantastisk koselig nyttårsfeiring!! mange klemmer fra SøsterLiten! :hug :klem til deg! Håper du får en knall fering i Tigerstaden, regner med at dere blir der? Tenk... ikke lenge til det er medisiner og innsetting nå Hilser på og gratulerer med 12 uker Spennende med andre som er gravide også! Koselig med nye fjes her inne!! tilbake Ja vi er jo en ganske stor gjeng her inne har jeg funnet ut,. blir mange solstråler som kommer til verden i 2010 GODT NYTTÅR ALLE SAMMEN!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 31. desember 2009 #191 Del Skrevet 31. desember 2009 (uten alkohol for din del ) Godt nytt år! Må for 12 uker også! Tenk, i 2010 kommer DeviLiten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 1. januar 2010 #192 Del Skrevet 1. januar 2010 GODT NYTTÅR!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. januar 2010 #193 Del Skrevet 1. januar 2010 Godt nyttår og gratulerer med 12 uker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. januar 2010 Forfatter #194 Del Skrevet 2. januar 2010 Noen som hadde noen nyttårsforsetter da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. januar 2010 #195 Del Skrevet 2. januar 2010 Jeg har Jeg skal bli mamma! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. januar 2010 Forfatter #196 Del Skrevet 3. januar 2010 JEG OG!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 3. januar 2010 #197 Del Skrevet 3. januar 2010 Godt nyttår godjenta!!! Håper du hadde en finfin feiring!! Tenk snart er du 13 uker altså!! det er helt vilt hvor fort det har gått! Jeg har det samme nyttårsforsettet jeg også!! Jeg SKAL også bli mamma!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #198 Del Skrevet 5. januar 2010 JA godt nyttår!!!! Klart du skal bli MAMMA!!! Har jeg bestemt! Ja tenk!!! Tiden flyr litt fortere nå... venter bare på at jeg blir bolla jeg da... og ikke feit som jeg er nå Gleder meg til mandag.. da er det svangerskapskontroll igjen!!! Håper jordmor kan finne hjertelyd da... føler meg lite gravid nå, symptomene forsvinner og kommer igjen sånn etterhvert sies det. Nei...nå må jeg ha meg noe MAT!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 5. januar 2010 #199 Del Skrevet 5. januar 2010 JA godt nyttår!!!! Klart du skal bli MAMMA!!! Har jeg bestemt! Ja tenk!!! Tiden flyr litt fortere nå... venter bare på at jeg blir bolla jeg da... og ikke feit som jeg er nå Gleder meg til mandag.. da er det svangerskapskontroll igjen!!! Håper jordmor kan finne hjertelyd da... føler meg lite gravid nå, symptomene forsvinner og kommer igjen sånn etterhvert sies det. Nei...nå må jeg ha meg noe MAT!!!!! Du er søt!! Mandag!! åh!! spennende! Gleder meg til oppdateringer! Bruker de sånn jordmor stetoskop for å finne hjertelyd, eller skal du på UL? Eller? Hva skjer liksom på denne kontrollen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 5. januar 2010 Forfatter #200 Del Skrevet 5. januar 2010 Skal på 2 ktr. hos jordmor Så da er det urinprøve sjekk, blodtrykk, vekt og så bruker hun jordmor stetoskop for å sjekke mini om hun finner noe hjertelyd Er ikke sikkert.. det avhenger litt hvor baby ligger og hvor livmor er etc. Men jeg håååååper hun finner noe 1 ktr. jeg var på hos henne var det samme opplegget da, men ikke noe hjertelyd lytting da, det var for tidlig.. og så henv. hun meg til rutine UL som er i februar og jeg fikk helsekort for gravide og en hel haug med info brosjyrer og bøker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg