Neytiri Skrevet 15. oktober 2010 #2321 Del Skrevet 15. oktober 2010 W og den smokken hennes da Synes du kan slutte å stå på den vekta di.....forresten throw it out Da kan du ihvertfall ikke bli deprimert på dumme tall! Jeg er MYE lavere en deg og veier sikkert det samme! Du er en flott kvinne Devilina, dont let anyone make you think otherwise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #2322 Del Skrevet 17. oktober 2010 på Neytirien!!!! lovet forresten at jeg skulle legge ut bilder av de strikka plaggene vi fikk da vi var i Porsgrunn Så her kommer de... Tanta til pappa har laget dette settet Samboeren til pappa har laget dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 17. oktober 2010 #2323 Del Skrevet 17. oktober 2010 Nydelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 17. oktober 2010 #2324 Del Skrevet 17. oktober 2010 Nydelige sett :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #2325 Del Skrevet 17. oktober 2010 Og så har jo mamma laget en dåpskjole, en helt enkel en Så blir til at vi bruker den tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. oktober 2010 #2326 Del Skrevet 17. oktober 2010 Gud så flink folk er da :dåne: og nydelig dåpskjole...har mamma din sydd den, så ikke strikka ut hvertfall... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter #2327 Del Skrevet 17. oktober 2010 Dåpskjolen er sydd ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 17. oktober 2010 #2328 Del Skrevet 17. oktober 2010 nydelig :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 17. oktober 2010 #2329 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kjempe fine greier :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pupsilure Skrevet 17. oktober 2010 #2330 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det var virkelig flotte klær!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter #2331 Del Skrevet 18. oktober 2010 Tusen takk Er kjempe fornøyd selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2332 Del Skrevet 20. oktober 2010 Har begynt å gi snuppa vann nå. Hun sluker faktisk i seg 20ml før hun skjønner at det ikke er melk I dag er det bursdag på agendaen.... skulle mye heller ha vært i Oslo på treff men... A blir 8, H blir 3 og Svigerinna mi 36... eller var det 37? :klø: Blir i alle fall kaker og pølser til middag MEN!!! Jeg har ikke klær... ikke et plag er reint er liksom noe jeg ikke har hatt tid til.. kun snuppa sine. Hurra for god planlegging!!! :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. oktober 2010 #2333 Del Skrevet 20. oktober 2010 Poppelen har fått vann fra da hun var fem uker.. Vi prøvde det for å se om hun fikk litt mykere avføring.. Men det var jo NAN sin skyld at det stoppet helt opp.. Nå får hun litt vann daglig, vil si vi har begynt med gode vaner tidlig jeg, Devilina Unnskyldning for shopping? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2334 Del Skrevet 20. oktober 2010 Håper at det kan ha litt innvirkning på bæsjen, for hun sliter enda til tider.... hun ligger å trykker nå i skrivende stund Gode vaner er bra å starte tidlig med ja, denne jenta her skal ikke få lov til å drikke noe brus eller juice med det første i alle fall. Har så smått startet med litt grøt og jeg, risgrøt med banan kommer i god jord... men hun ser jo ikke ut etterpå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 20. oktober 2010 #2335 Del Skrevet 20. oktober 2010 Poppelen har fått smakt på moste grønnsaker med pastinakk (trinn 1) var godt ja Og når hun rapte etterpå luktet det lakris i stedet for melk Etter at poppelen fikk velling (banangrøt) Har hun begynt å gulpe mindre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 20. oktober 2010 #2336 Del Skrevet 20. oktober 2010 Ang klær; Du får gå og sniffe litt på klærne i skittentøyet for å sjekke hva som lukter minst vondt da vettu Har ikke prøvd å gi M vann ennå, jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 20. oktober 2010 #2337 Del Skrevet 20. oktober 2010 Så søte klær du hadde fått, forresten, og nydelig dåpskjole :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. oktober 2010 #2338 Del Skrevet 20. oktober 2010 Hei snuppa, kanskje du skulle tatt deg tur her på senteret, så kan vi rusle rundt å titte på klær til deg ..... ellers kan jeg spørre hvorfor du har begynnt med vann?? er det noe man gjør hvis de får mme? Grøt ja, hmmm vi må vente litt med det enda mener helsesøstra....bananagrøt har jeg veldig lyst å prøve....men den tiden kommer den og tenker jeg. Savnet deg på treffet jeg, så neste gang får svigerfamilien IKKE planlegge ting samme dag...da får du si til mannen at du er i familie streik så lenge for treffet skal du ha med deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter #2339 Del Skrevet 20. oktober 2010 lett jeg skal streike da ja Var det hyggelig i dag eller? Jeg gir vann for å få henne til å venne seg til smaken. Hvis det er sånn at hun har et veldig sånn "sult" behov etterhvert, så anbefales det viss å gi vann på natten og eventelt når som helst innimellom måltidene.. er i grunn derfor jeg gir det. De skal jo ikke drikke melk for evig og alltid heller, da kan det være greit å venne seg til noe nytt Linelia: jeg fant noe til slutt i skapet, en kjole jeg brukte da jeg var gravid og så har jeg vasket to maskiner nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 20. oktober 2010 #2340 Del Skrevet 20. oktober 2010 aha I see....får spørre helsesøstra om det neste gang, da skulle vi vel vist prate mat! ja var kjempekos på treff, Goffel var eneste mannen da og Bumba seff hang i puppen min hele tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg