Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oj, tilbud på panduro :lur: Måtte innom å titte litt. Nå har de fleste pakkene mine fra ebay kommet, og da må jeg jo begynne å titte litt igjen. Avhengig av å få pakker i posten?? Jeg? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shoppe mani? :lur:

Har roet meg veldig med det, men fort gjort å gå på en smell ja.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja :nigo:

Regner med at det dumper ned en liten pakke snart, vi har sånn hemmelig venn runde... igjen... :fnise: på babyverden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Havna plutselig på panduro.no jeg også nå av en eller annen grunn :fnise: De har så mye morro, og jeg er også glad i å lage kort (ikke noe spesielt flink, men syns det er gøy å dille med).

Er godt snøen er borte igjen hos deg. Det skal ikke være snø i mai ;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja er farlig med sånn nettshopping :fnise:

Kort er morro, ikke noe særlig god på deg jeg heller, men prøver da. Mer koselig å gi et hjemmelaget kort enn alle disse massetrykte korta som er i butikken :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen din er så fin :hjerte:

Oi, skulle du ha sett, da ble det shoppings på Panduro :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Nå mangler det bare å få vite hva du går å bærer på Neytiri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha så fin mage.. :sjenert: Snart kommer det et fiks ferdig lite menneske ut derfra, tenk på det! :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er jo det rare... et lite menneske faktisk. Helt utrolig :hjerte:

:sjenert: er det riktig av meg å ha spist en friskis, en mcflurry med daim og en kroneis i dag... mon tro... :gjeiper: IIIIIIISSS dilla, men har alltid hatt det da, ikke noe som har kommet nå.... men :hjerte: IS!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det er riktig av deg å spise masse is, hvis du har lyst på det :strix:

Fine magen :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en fin bolle :Nikke:

Og tre is på en dag er helt lov :jepp: :jepp: Hadde også is-dilla for noen uker siden :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nam, is :hjerte: Jeg har også spist is i dag :) En ny Royal-is med hvit sjokolade med kjeksbiter og vanilje og skogsbæris inni tror jeg, ganske god :)

Fin mage du har :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den isen hørtes god ut :gjeiper:

Har blitt fire is nå.... :sjenert: har i fryseren.... så fort gjort å hente seg en, men resten er kjære sine og de skal han få lov til å beholde :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Nå mangler det bare å få vite hva du går å bærer på Neytiri ;)

Jaaaaaaaa vi satser på 19mai og 3D er magiske dagen :rødme: Bumba har fått streng beskjed å spre beina :fnise:

IIIIIIIIIS :hjerte:

Jeg spiser isbiter hver dag på kvelden.......så er det ihvertfall en sånn type fruktis/saftis i løpet av dagen......men aller mest elsker jeg Milkshake :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så godt det er flere som er enig med meg :nigo: IS :hjerte:

I dag er det kontroll hos jordmor, håper som vanlig at alt står bra til :) Ja hvorfor skulle det ikke det, ikke merket noe uvanlig i alle fall :)

I dag er det MIN TUR til å ha bilden også, for meg selv... en hel dag :lol:

Kjørte kjære på jobb i dag siden jeg skal både hit og dit... først til gamle fastlegen og hente journalen min, jepp... byttet jeg... fikk meg ei dame lege som er ved siden av helsestasjonen faktisk.. så bærer det av gårde til timen min hos jordmor og så en tur på apoteket og levere en resept, som de antageligvis må bestille medisinen på. Noe mer jeg skal i dag da.... :klø: butikken kanskje.. får se.. HATER parkeringshus, så tviler på at det blir på Storbyen jeg tar meg en tur. Borg Amfi kanskje :klø: Må se om jeg finner meg noe 17 mai klær.. NOE må da passe et eller annet sted :fnise:

Forresten.... turbo er morro :fnise: Devilina = fartsbølle :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...