Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

Må nesten legge ut et kule bilde jeg tok ista, er det kjære kaller meg nå... kula :hjerte:

img0920w.jpg

For øvrig meg dere ser barnebilde av på veggen... søta vettu :fnise: Kanskje Wiktoria blir sende sånn ut? :)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise: ja!!

Må let litt... sjekk under armen min a... det er barbert, men alikevel ser du hvor hårkvasten har vært liksom.... er det mulig.Mørkt hår er en forbannelse :snurt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig KULA!!! :fnise:

hehe tror vi har samme problem....jeg barberer under armene men allikevel føler det blir aldri helt "borte" hvis du skjønner :sjenert:

Tjukkbollefeita?hvem har kalt deg det? DET er du ihvertfall ikke...bare søt kula :)

P.s. Kula på islandsk Kúla betyr jo det samme som Bumba......aka den lille jeg døpte til Bumba i magen min :fnise:

Endret av Neytiri
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine magen Devilina :hjerte: Kjenner at det er litt rart å ikke ha den mer...men det er bare å se frem til å se hvem det er som har bodd inni der :rødme: Mer fantastisk følelse finnes ikke :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja blir nok rart å ikke ha kula lenger etterhvert, blir jo vant til den... selv om den er i veien :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kulis :nigo:

I dag tror jeg jammen den ene puppen brått har bestemt seg for å lekke og kanskje ha noe melk alikevel... skulle kjøpe meg en BH i dag... er innehaver av hele 2 stk som passer nå, DET går ikke an... så i prøverommet var det liksom noe som ikke stemte på den ene puppen... hadde vært noe guffe/bløte greier der.... og toppen jeg hadde på var liksom litt klistret fast til nippel... jepp jenter.. jeg gikk uten BH... hva pokker skal man gjøre når de to andre er på vask :dåne: Følte at ALLE så der der jeg gikk bort over og puppene hang og slang i det fri under toppen og genseren :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

Jeg har én BH som passer ordentlig, de andre er liksom litt for små, og ikke veldig behagelige, men må jo gå med de innimellom. Hehe.

Har ikke begynt å lekke ennå, jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei jeg håper den lekkingen var et engangstilfelle... for det var liksom ikke noe morro.. ser for meg de flekkene og masse ammeinnlegg bruk jeg nå...

Ny fastlege har jeg fått byttet i dag og... og det fine er jo at fra og med mandag har jeg fult rett til å bruke henne :hoppe:

Er nærmere for meg og ikke har hun stor liste heller, så håper bare hun er knall da.. gjenstår og se.. ellers har jeg jo et bytte til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det :nigo:

Ja det er vel ikke direkte melk.. kalles noe annet, men det er faktisk mange som får det fra uke 20 etc.... har lest om mange andre som har fått det faktisk.

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har melk.. :sjenert: begynner å bli noen månder siden det kom til meg nå, men jeg har bare lekt èn gang slik at det ble vått og det var etter jeg hadde lagt meg... :fnise: Lå å tenkte på snuppa som skulle komme ut og fikk en sånn rar mammafølelse i hjertet og vips så rant det et par dråper ut av ene puppen :ler:

Men ellers så kommer det bare i så små mengder at det nesten stivner på brystvorta før det kommer seg ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Puppen felte en tåre liksom :ler:

JA det kan jeg skjønne.. så såre mange av oss kommer til å bli på nippel... huff...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

POKKER DA :kjefte: Har lekki enda mere nå!! Nå er det den flekken der. Ikke har jeg amme innlegg heller... noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...