dreia Skrevet 24. februar 2010 #401 Del Skrevet 24. februar 2010 Halvvegs! For ein fin mage. Skikkelig babymage! :rødme: Eg ser berre småfeit ut når eg står og studerer meg sjølv foran spegelen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 24. februar 2010 Forfatter #402 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Tusen takk Hehe... er sånn jeg føler og det. Er liksom ikke noe stram mage... får godt tak i flesket når jeg klyper til Edit: skriveleif Endret 24. februar 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 26. februar 2010 #403 Del Skrevet 26. februar 2010 Fin mage a gitt Kjenner til det med å føle seg feit. Har lagt på meg sju (sikkert åtte nå) kilo til nå, og syns det er fryktelig Noe kommer nok av mer inaktivitet pga bekkenløsning også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 26. februar 2010 Forfatter #404 Del Skrevet 26. februar 2010 Tusen takk Huff... bekkenløsning har jeg enda ikke fått.. håper jeg ikke får den heller.. men den er vel kanskje uungåelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 26. februar 2010 #405 Del Skrevet 26. februar 2010 Tenk at du er halvveis allerede!! Så fort tida går Du hadde fått en veldig fin gravidmage ja, og det er en helt tydelig gravidmage, og ikke feit i det hele tatt Gleder meg til det er min tur... Ha ei flott helg, Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 26. februar 2010 #406 Del Skrevet 26. februar 2010 Alle får visst bekkenløsning, men det er ikke alle som får plager ved bekkenløsning Jeg fikk vondt fra uke 11, så har jo vært ganske uheldig. Glad jeg ikke har en jobb der jeg trenger å bevege meg så mye. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #407 Del Skrevet 27. februar 2010 Fant ut i dag at vi skulle endevende datarommet og vaske det skikkelg ned, skal bruke det til barnerom... og så må vi få sett hvordan ting skal stå... blir et prosjekt uten like det også. MEN.... når har jeg skuret det ned og kjære skulle sette sammen senga vi har fått fra søsteren hans... tror det er en IKEA seng eller noe.... Han satt i gang... og som mannfolk flest så skal de ikke spørre om hjelp eller noe.. jeg tilbydde meg det, men nei... det skulle han klare selv. Det resulterte i et helvettes raserin anfall uten like... han klikker i vinkel når ting ikke går hans vei... ikke mot meg eller noe... men på seg selv og ting.... så nå ser det ut til at vi må kjøpe en NY seng... Pokker altså Det går an å roe seg litt ned og ikke ødelegge alt i nærheten fordi man ikke får til ting eller ting ikke går ens vei. Et feste har ryki og et skrue hul sprakk.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2010 #408 Del Skrevet 27. februar 2010 (endret) Oi da.. Menn og stoltheten deres altså.. Det går ikke an å lime ellernoe da..? Eller sette inn et par spikre, skruer e.l. Når ting roer seg litt liksom.. Endret 27. februar 2010 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 27. februar 2010 Forfatter #409 Del Skrevet 27. februar 2010 Jo det fikset seg til slutt.... han fikk hjelp av naboen, en god kompis.... tror de satt inn noen ekstra skruer her og der... men pokkern til irriterende altså... akkurat som om jeg skulle rassert ting når jeg ble forbanna for noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. februar 2010 #410 Del Skrevet 27. februar 2010 Du får gøre det for å demonstrere en gang X'en min var sånn... slang ting i beggen og gulvet når han plagdes og ble så sint å bannet så mye at jeg faktisk ble redd for han avogtil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. februar 2010 #411 Del Skrevet 27. februar 2010 Jeg kan noen ganger bli så sinna at jeg ikke kjenner meg selv igjen.. Det er skikkelig ekkelt, og jeg håper jeg forandrer meg med tida.. Bra det ordna seg med senga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #412 Del Skrevet 2. mars 2010 Ja takk og lov at det ordnet seg.... Gikk litt berserk med handlingen igjen i går... var på Nordby shoppingsenter og da fikk jeg kjøpt meg en dr. Brown tåteflaske.. tror det er det den heter... sånn som er bra for å prøve å unngå kollikk og så kjøpte jeg en plast badebalje med sånne ligge/sitte sete i, sånn at man kan ha hendene litt fri og får vasket i kriker og kroker Litt over 400kr, må si jeg er ganske fornøyd med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #413 Del Skrevet 2. mars 2010 Nå har jeg vært på Spar Kjøp og kjøpt meg noe billig garn... skal prøve meg på en MONSTERBUKSE.... og jeg som aldri har gjort noe sånt før... hehe... Kryss fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 2. mars 2010 #414 Del Skrevet 2. mars 2010 Hva er monsterbukser da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 2. mars 2010 #415 Del Skrevet 2. mars 2010 Det lurer jeg også på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #416 Del Skrevet 2. mars 2010 jo det skal jeg fortelle... er en søt liten strikkebukse med ansikt på. Synes det var så tøffe... ansiktet sitter på rompa. Googlet noen eksempler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 2. mars 2010 #417 Del Skrevet 2. mars 2010 Så kul! Jeg vil også strikke sånn, men så kan jeg ikke strikke da.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #418 Del Skrevet 3. mars 2010 Ikke noe dreven på å strikke jeg heller, men den virker ganske enkelt. Jeg ligger liksom i sjerf og lue kategorien fra før av... så dette blir en utfordring, men morro. Første ting jeg har laget til jenta vår Og hva annet er det å gjøre på kveldstid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 3. mars 2010 #419 Del Skrevet 3. mars 2010 haha! Den var råkul!! Har du oppskrift på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 3. mars 2010 #420 Del Skrevet 3. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg