Mazilla Skrevet 9. februar 2010 #321 Del Skrevet 9. februar 2010 Fina! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 9. februar 2010 Forfatter #322 Del Skrevet 9. februar 2010 Tusen takk alle sammen Men er jeg så svær da? :klø: riktig nok er jeg ei høy jente med litt kjøtt på kroppen.... men... hmmm... Det er vel bare en der vel? Tror det, det ser jeg i alle fall til fredag I morgen skal jeg faktisk ut å spise med noen fra terminforumet jeg er med i på Babyverden blir spennende. Aldri møtt de før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 9. februar 2010 #323 Del Skrevet 9. februar 2010 Kanskje du får tvillinger Jeg syns det ser ut som om du har ca like stor mage som meg, og jeg som er 23 uker Ser forresten at vi bor like ved hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #324 Del Skrevet 11. februar 2010 Hadde litt ekstra fra før jeg da, så kanskje derfor men nå er det jo ingen mager eller svangerskap som er like Jasså, bor du i Østfold du og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 11. februar 2010 #325 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja, hadde vel "litt ekstra" fra før jeg også Det er som du sier, ingen er like Gleder deg til UL nå? :hoppe: Jepp, nyinflyttet Sarping her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 11. februar 2010 #326 Del Skrevet 11. februar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #327 Del Skrevet 11. februar 2010 Ja, hadde vel "litt ekstra" fra før jeg også Det er som du sier, ingen er like Gleder deg til UL nå? :hoppe: Jepp, nyinflyttet Sarping her Jøss... og så Sarpsborg av alle steder Hvordan forvillet du deg hit da? hehe Kjærligheten som dro deg og? til byen.. håper du trives... foreløbig etter 3 år kan jeg si at jeg ikke helt gjør det enda faktisk... men har vel noe med at særpinger er vanskelig å bli kjent med. Gleder meg ja bare klare å komme meg opp da... er fri dagen min og har liksom litt sånn helge modus på fredager MOSO Nå ble jeg glad!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #328 Del Skrevet 11. februar 2010 Foreløbig tippeliste hos de som har tippet Søsterliten Muffin! Dinedama dreia Mazilla Happy Feet Tusle Rosa76 faerytale Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. februar 2010 #329 Del Skrevet 11. februar 2010 Blir spennende å se hvem som har tippet rett Dere vil vite kjønn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 11. februar 2010 #330 Del Skrevet 11. februar 2010 Jøss... og så Sarpsborg av alle steder Hvordan forvillet du deg hit da? hehe Kjærligheten som dro deg og? til byen.. håper du trives... foreløbig etter 3 år kan jeg si at jeg ikke helt gjør det enda faktisk... men har vel noe med at særpinger er vanskelig å bli kjent med. Gleder meg ja bare klare å komme meg opp da... er fri dagen min og har liksom litt sånn helge modus på fredager Samboeren min er herfra, så er nok derfor, ja Vet ikke helt om jeg trives ennå, ikke blitt kjent med så mange akkurat, men det kommer vel (håper jeg)! Når i morgen er det du skal? Jeg tipper forresten også jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 12. februar 2010 #331 Del Skrevet 12. februar 2010 Litt i seneste laget kanskje, men jeg har hele tiden trodd at dere får ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Happy Feet Skrevet 12. februar 2010 #332 Del Skrevet 12. februar 2010 Så fin mage! Masse lykke til på UL i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 12. februar 2010 #333 Del Skrevet 12. februar 2010 Gleder meg til å høre hvordan det har gått i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 12. februar 2010 #334 Del Skrevet 12. februar 2010 jeg tror at det blir en liten jeg!! på deg vennen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 12. februar 2010 #335 Del Skrevet 12. februar 2010 Innom for å se om du hadde kommet tilbake fra UL Håper alt så bra ut med nurket eller nurkene dine også Hos meg gikk alt fint på UL i dag, og jeg fikk vite at vi venter en søt liten gutt med oppstoppernese :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #336 Del Skrevet 12. februar 2010 DA er jeg tilbake jenter Var en fantastisk opplevelse og den den lille inni der. Sprellet og var kjempe aktiv Men jeg har morkaka i veien så derfor jeg ikke kjenner noe enda, Jeg fikk et skikkelig spark, men merket ikke noe. Helt fantastisk å se på. Og kan nå avsløre av vi får..... EI LITA PRINSESSE Skal si mange av dere hadde rett ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. februar 2010 #337 Del Skrevet 12. februar 2010 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 12. februar 2010 #338 Del Skrevet 12. februar 2010 Gratulerer med ei lita rosa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. februar 2010 #339 Del Skrevet 12. februar 2010 Gratulerer med ei lita prinsesse Devilina Det er så fantastisk å se de skjønne små skapningene der inne :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #340 Del Skrevet 12. februar 2010 Tuuuusen takk alle sammen :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg