Gå til innhold

Devilina har blitt MAMMA

Devilina

Anbefalte innlegg

:hoppe: Jeg ser bulen :nigo:

Jeg tipper foresten også at du får jente :jepp: Jeg har kannskje tippet før, men jeg gjør det igjen :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal notere meg på tippelista først i boka mi ;)

Alle tror jente hittil ;)

Endret av Devilina
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!!!!! :eeeh:

Jeg hentet progestan kapslene idag og nå skjønner jeg ikke bæret!!

De ser ut som små tyggiskuler jo?? :sjokkert: det står kapsler på men det ser ikke ut som det! Hvordan i all verden får man de opp uten å miste de? Tips? :klø: Mistet du de på gulvet og laget rutsjebane for deg og mannen eller???? :ler:

Forresten så tror jeg det står i vedlegget at de skal svelges med vann og fra sykehuset så står det at de skal opp i høna... what the f...?

Nå er jeg ærlig talt forrvirret og usikker her...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke jeg også tippa jente? :klø: Kanskje jeg bare har tenkt det uten å si det her. Før meg gjerne opp på lista! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!!!!! :eeeh:

Jeg hentet progestan kapslene idag og nå skjønner jeg ikke bæret!!

De ser ut som små tyggiskuler jo?? :sjokkert: det står kapsler på men det ser ikke ut som det! Hvordan i all verden får man de opp uten å miste de? Tips? :klø: Mistet du de på gulvet og laget rutsjebane for deg og mannen eller???? :ler:

Forresten så tror jeg det står i vedlegget at de skal svelges med vann og fra sykehuset så står det at de skal opp i høna... what the f...?

Nå er jeg ærlig talt forrvirret og usikker her...

Ja jeg vet... noen små jævler de der.. mistet de skjeldent faktisk.. tok begge i handa/mellom fingrene og stappa de oppi. De skal i hønemor ja... så langt opp du får til ;) og du.. Anbefaler truseinnlegg... brått får du en overaskelse... men ikke så ille som den derre gelen vi måtte bruke første gangen.

Du får det nok til, men anbefaler å ligge på ryggen og ikke stå når du skal føre de opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke jeg også tippa jente? :klø: Kanskje jeg bare har tenkt det uten å si det her. Før meg gjerne opp på lista! :jepp:

Da er du notert... blir en ren jenteliste det her gitt :nigo::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg vet... noen små jævler de der.. mistet de skjeldent faktisk.. tok begge i handa/mellom fingrene og stappa de oppi. De skal i hønemor ja... så langt opp du får til ;) og du.. Anbefaler truseinnlegg... brått får du en overaskelse... men ikke så ille som den derre gelen vi måtte bruke første gangen.

Du får det nok til, men anbefaler å ligge på ryggen og ikke stå når du skal føre de opp.

Takk! Da blir det liggende... Utfordringen er hvordan i h... jeg skal få det til på jobben... Har liksom ikke lyst til å legge meg på gulvet på do.... haha! :hoho:

truseinnlegg er fast inventar rundt denne høna etter alle de merkelige hormonene har blitt introdusert. Aldri hatt så god bruk for det som de siste 6 mnd... :sjokkert:

Alt er nok bedre enn den geleen ja.. Huff for et styr og så ufattelig ekkelt... Enda det var bedre runde 2 enn runde 1 altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja utrolig hva vi kvinner må igjennom for en liten mini... mannfolka levere bare godsakene i en kopp litt lengre borti korridoren :ler:

Å ja... stemmer... du har jo turnus du... du får finne deg ei ledig seng på et rom da vettu ;) hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høne er bra :lur:

Er som jeg sier når jeg er på fest... nå er jo folk vant til meg og mine rare uttalelser da.... men "nå skal jeg ut å lufte høna", det er å gå på do og tisse :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moro med magebilde - ser en liten bul jeg også! :hoppe:

Jeg har jentefølelsen på deg jeg og, så jeg må nok tippe :babyjente: jeg også.

God helg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Godt det ikke bare er meg som ser en pitteliten bul :nigo:

Er visst bestemt det her... blir jente :ler: bortsett fra Tusle da som drar mot strømmen og tipper gutt.

Blir spennende å se den 12 februar dette.

Noen spesiell grunn til at alle tror jente?

God helg til deg og Happy feet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: Kan se at det bor en DeviLita/DeviLiten inni der. Tror jeg tippet jente hos deg siden jeg hadde tippet gutt hos både LilleEkorn og dinedama. :gjeiper:

Håper du har en bra lørdag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jente er notert vettu ;)

Huff... tappet for energi om dagen.... orker jo ikke en dritt.. for uten å dra på jobb, komme hjem og slenge meg på sofan...

Derfor jeg jeg lite aktiv her inne... er jo inne å lese, men orker liksom ikke å skrive og tenke... :ler:

Hvordan skal dette gå? :lol:

Skal en tur til legen i morgen for en resept så da skal jeg nok snike med til å ta Hb, mistenker at den er litt lavere enn normalt, da er det bare å knaske litt jern og få i seg litt vitaminer :)

Steike... er snart bursdag og jo.... vet dere... tror dette er første året jeg ikke har gledet meg noe spesielt, ikke tenkt noe på at jeg fyller og... skal til og med ikke ha fest.. orker ikke å styre med det.. overlater det til kjære til neste år eller noe... da er det jo rundt tall og en eller annen gang må da jeg få en suprise party og vel :nigo:

Men nå er jo jeg en bursdagsgave da... ble født på bursdagen til mamman min, slå den :nigo: så skal så klart feire henne for hun blir 50.... nå har jeg begynt å få gamle foreldre og :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På tide med et mage bilde vel ;)

Nå skal sant sies at jeg ikke er ei av de tynne små sulfidene... skrives det ikke sånn :klø:.... uansett...

Har fått en liten ekstra kul/bul små må jo skryte litt da :)

Er vel ca 13+3 på bildet

post-24577-1263505555.jpg

:dåne: HVORDAN I ALL VERDEN HAR JEG GÅTT GLIPP AV BULEN DIN???

:dåne:

Den er HELT perfekt!! Og JA man ser godt at det er en liten huleboer i magen din! Fiiine magen! :nigo:

Jeg må :ler: av hønesnakket.

Kan da ikke bare være meg og Devilina som kaller det før Høne?? :hoho:

Noen spesiell grunn til at alle tror jente?

Magefølelse helt siden innsettingen at du gikk med en jente, så jeg har tenkt mange ganger at det egentlig er Devilita og ikke Deviliten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Babykul :rødme:

"Lufte høna"? :dåne: :legrine:

Eg har stort sett jentefølelse på dei fleste som har gått gjennom prøverørskarusellen. :klø: Eg veit det kjem ein god del gutar ut av den metoden også, men likevel har det stemt på fleire enn det ikkje har stemt på. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...