honning Skrevet 5. januar 2010 #201 Del Skrevet 5. januar 2010 Så spennende med besøk til jordmor igjen snart da. Håper du får hørt hjertelyden da :rødme: Ha en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 8. januar 2010 Forfatter #202 Del Skrevet 8. januar 2010 GOD HELG ALLE!!! Her er det lite å oppdatere for tiden.... lite symptomer og lite som skjer... men snart 14 uker da Jøss... snart er det bare en måned til ordinær UL også, da håper jeg mini ligger sånn at jeg kan se om det er en han eller hun Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa76 Skrevet 8. januar 2010 #203 Del Skrevet 8. januar 2010 Får håpe de kan se kjønn på ordinær UL, blir spennende! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
honning Skrevet 9. januar 2010 #204 Del Skrevet 9. januar 2010 Håper du har ei fin helg Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 9. januar 2010 #205 Del Skrevet 9. januar 2010 Legger igjen en liten lørdags- til deg også!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 10. januar 2010 #206 Del Skrevet 10. januar 2010 Imorgen finner jordmor hjertelyd!!! :rødme: Gleder meg til å høre om DeviLitens lyd!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 11. januar 2010 #207 Del Skrevet 11. januar 2010 Hvordan gikk det i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. januar 2010 #208 Del Skrevet 12. januar 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 12. januar 2010 #209 Del Skrevet 12. januar 2010 Hallo....devilina?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 12. januar 2010 Forfatter #210 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei jenter!!! Ble litt opptatt i går etter UL.... Ble hentet av kjære og svigerinna mi, ja dessverre... kjære kunne ikke være med, han hadde et jobb intervju samtidig og det er jo vel og bra!!! Håper han er heldig denne gangen!!!! Vel som sikker noen lurer på... JAAAAA hørt en hjertelyd på 155 slag i minuttet! HELT UVIRKELIG Og når jeg kommer ut i bilen får jeg denne.... gratulerer du skal bli tante... da var jammen svigerinna mi gravid.. 5-6 uker. Jeg viste den kom.. for da vi annonserte at vi skulle starte med prøverør, ja da skulle jammen de starte i desember... for da var hun ferdig med studiene til sommeren og det passet bra... og det klaffet på første forsøk gitt... noen som har flaks... men håper for deres skyld at minien blir denne gangen. Hun har jo abortert de 3 siste gangene så. Da får mini en leke kamerat i alle fall, men alikevel litt kjedelig at jeg må dele det å være gravid i familien. For hun skal blant annet ha ha Ha... masse ting som kjære og hun har hatt/brukt da de var små. Så tror rett og slett alt blir kjøpt inn nytt her ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 12. januar 2010 #211 Del Skrevet 12. januar 2010 Så bra Jeg begynte å bli nervøs for at noe hadde gått galt.. Men dette var topper nyheter! Og gratulerer med tanteungen som kommer og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SøsterLiten Skrevet 12. januar 2010 #212 Del Skrevet 12. januar 2010 Vel som sikker noen lurer på... JAAAAA hørt en hjertelyd på 155 slag i minuttet! HELT UVIRKELIG :dåne: Perrrrrfekt!!! SELVFØLGELIG!! masse lykke til til din kjære!! håper jobb intervjuet gikk bra!! til deg og DeviLiten!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #213 Del Skrevet 14. januar 2010 Så klart, nå tror jeg alt går min vei her er under en måned til UL nå... gleder meg så ille... blir det en eller Har en sterk følelse på en liten tulle da Kjære har ikke hørt noe fra den jobben han var på til intervju enda... de skulle ringe en eller to dager etterpå... men enda ikke hørt noe... Synes bedrifter har blitt så uprofesjonelle jeg... når man er på intervju så bør man da få svar om hvordan det har gått uansett synes jeg. Og så er det så mange som lover ting, men at det ikke skjer.... ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......... faen til kviser!! Hormon helvette!!!! Hvorfor skal sånt høre med? Slet aldri med kviser før, men nå popper de opp.. gjerne 3-4 av gangen og på samme side... og når de er borte så kommer det nye på andre siden av ansiktet.. og de er ikke små heller... MØKK Fri i morgen, deilig... sooooooove lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #214 Del Skrevet 14. januar 2010 (endret) Tror jeg jammen skal lage meg en liste over ting jeg får/kjøper av babyting. Greit å ha litt oversikt Vugge - får låne av den ene av søstrene til kjære Sprinkel seng - samme som over Babyteppe - svigermor strikker :rødme: Babyteppe med Ole Bruum, har kjøpt selv Klær Str 50 Sparkebukse og genser - gave av venninne, tror jeg må bytte... mistenker at jeg får en STOR baby siden jeg og kjære var store da vi kom til verden Str 56 Boddy - Kjøpt selv Sparkebukse - kjøpt selv Lue - kjøpt selv Bukse - kjøpt selv Genser - kjøpt selv Endret 14. januar 2010 av Devilina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 14. januar 2010 #215 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg fikk også masse kviser Bæde underjordiske og overjordiske, men det har faktisk gått over de siste ukene så nå har jeg ingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 14. januar 2010 #216 Del Skrevet 14. januar 2010 Og kviser er vel en pris du er villig til å betale, når du vet hva som kommer ut av det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dreia Skrevet 14. januar 2010 #217 Del Skrevet 14. januar 2010 Innom og helsar på. Eg har følgd med i smug omtrent sidan positiv test, men har ikkje turt å leggja igjen spor ennå. Eg har dessverre fått erfara fleire gonger kor tøft det er å følgja med på vegen vidare hos dei som hadde termin ca. samtidig med meg, så derfor har eg halde meg i bakgrunnen. Så koselig med hjertelyd frå vesle Deviliten - eller Devilita, sidan eg også trur du ventar ei lita tulle. :rødme: Kviser, ja. :dåne: Her er det ryggen som er verst ramma. Takka seg til at det er vinter og eg aldri flashar ein bar rygg for tida. Så får me håpa det går over til sommarvarmen kjem og det blir tid for singlettar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest faerytale Skrevet 14. januar 2010 #218 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg kan jo komme med mine erfaringer mtp. kviser. Det var kjeeempemasse av dem til å begynne med, men nå etter jeg bikka uke 20 tror jeg så er det ikke så verst lenger Kan jo være det er sånn med flere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #219 Del Skrevet 14. januar 2010 Jeg fikk også masse kviser Bæde underjordiske og overjordiske, men det har faktisk gått over de siste ukene så nå har jeg ingen Ja det er prisen vi må betale vel Og kviser er vel en pris du er villig til å betale, når du vet hva som kommer ut av det? Ja det kommer jo noe flott ut av det, men føler meg ikke akkurat smashing kan du si... føler meg som ei stygg ustelt jente. Ikke noe som passer av klær og alt er dritt.. men tanken på at det er en mini som vokser inni meg, et lite mirakel... får meg alikevel til å smile Innom og helsar på. Eg har følgd med i smug omtrent sidan positiv test, men har ikkje turt å leggja igjen spor ennå. Eg har dessverre fått erfara fleire gonger kor tøft det er å følgja med på vegen vidare hos dei som hadde termin ca. samtidig med meg, så derfor har eg halde meg i bakgrunnen. Så koselig med hjertelyd frå vesle Deviliten - eller Devilita, sidan eg også trur du ventar ei lita tulle. :rødme: Kviser, ja. :dåne: Her er det ryggen som er verst ramma. Takka seg til at det er vinter og eg aldri flashar ein bar rygg for tida. Så får me håpa det går over til sommarvarmen kjem og det blir tid for singlettar. Ja i grunn takk og lov for at det ikke er sommer nå.... heldigvis har jeg bare fått i ansiktet, men kan tenke meg at det er et reint helvette og ha det på rygg, bryst etc.. mange som får det over alt. Rare greier den derre kroppen vår Koselig at du har fulgt med, ja vi har alle vært i en skummel tid så greit å holde seg litt sjult til tider Ja du tror det er jente ja har følelsen av det jeg og, men det finner vi ut 12 februar Jeg kan jo komme med mine erfaringer mtp. kviser. Det var kjeeempemasse av dem til å begynne med, men nå etter jeg bikka uke 20 tror jeg så er det ikke så verst lenger Kan jo være det er sånn med flere Får satse på at de forsvinner jeg og da.... har jo enda noen uker til at jeg bikker over 20.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Devilina Skrevet 14. januar 2010 Forfatter #220 Del Skrevet 14. januar 2010 På tide med et mage bilde vel Nå skal sant sies at jeg ikke er ei av de tynne små sulfidene... skrives det ikke sånn :klø:.... uansett... Har fått en liten ekstra kul/bul små må jo skryte litt da Er vel ca 13+3 på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg