Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Hvis et par ønsker å dele foreldrepermisjonen 50/50 er det noe galt med begge to.

Anonymkode: 1fadd...b8d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At hvis man skal på besøk til muslimer er det hyggelig å ta med en gris som man griller på deres grill 

Anonymkode: 38a6e...70d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lært at kvinner skriver veldig feminint (les sexy) nesten uansett, det er enkelt å lese forskjellen på en mann og en kvinne, bare ut fra en liten tekst. 

Anonymkode: 59374...70e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man kan dyrke poteter i bratte fjellskråninger for at norge skal bli selvberget med vegansk føde, og at husdyrene bare kan utryddes, for de er ikke en del av økosystemet. Insekter og planter er ikke avhengige av at biotopen deres er stabil, og lever uforandret i eng, kratt, skog, fjell eller på svaberg.

Hvis man ikke har en kilde på at norge ikke er så flatt at man kan anlegge industrielle kornåkre absolutt over alt, så bare synser man.

Dessuten har ingen i byene smakt elg, og flåttinvasjonen er en konsekvens av klimaendringer, til tross for at flåttproblemet begynte 30 år før klimaendringene var påviselige.

Anonymkode: e4e34...ee4

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og ikke minst - det er mere skånsomt for ville hjortedyr å bli revet opp av et rovdyr som spiser deler av det mens det lever, enn å bli skutt direkte i hjertet av en jeger.

Anonymkode: e4e34...ee4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At fordi jeg har mange års ansiennitet her inne kan jeg rakke ned på bloggere inne på rampelyset, og finne en unnskyldning til å få lov til det også. Samtidig kan jeg kuppe enhver tråd som kritiserer mine meninger og bagatellisere og latterliggjøre dem. I tillegg hat jeg lært meg til å jukse med likes og kommentarer. 

Anonymkode: ffdc1...a92

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At feite folk ikke kan skrive at de er overvektige. Når man passerer grensa for fedme, er man tydeligvis ikke overvektig lenger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.9.2019 den 21.33, AnonymBruker skrev:

At man kan dyrke poteter i bratte fjellskråninger for at norge skal bli selvberget med vegansk føde, og at husdyrene bare kan utryddes, for de er ikke en del av økosystemet. Insekter og planter er ikke avhengige av at biotopen deres er stabil, og lever uforandret i eng, kratt, skog, fjell eller på svaberg.

Hvis man ikke har en kilde på at norge ikke er så flatt at man kan anlegge industrielle kornåkre absolutt over alt, så bare synser man.

Dessuten har ingen i byene smakt elg, og flåttinvasjonen er en konsekvens av klimaendringer, til tross for at flåttproblemet begynte 30 år før klimaendringene var påviselige.

Anonymkode: e4e34...ee4

#krenka 

Anonymkode: 38a6e...70d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det er "helt naturlig" å ønske at parneren kabler på en, og alle med fordommer mot dette bør skamme seg og bli voksne... :rolleyes: 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2019 den 15.22, AnonymBruker skrev:

Er vel mest egoistisk å få barn, med tanke på at det er moralsk feil å gjøre noe mot andre mennesker uten tillatelse. Barn kan ikke gi samtykke til å bli lagd.

Anonymkode: 9a93f...27c

Dessuten er faren sjeldent informert om graviditeten og kvinner er djevelens verk som lurer menn til å få barn. 

Anonymkode: 0b56e...e04

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.9.2019 den 0.35, Ardwinna skrev:

At feite folk ikke kan skrive at de er overvektige. Når man passerer grensa for fedme, er man tydeligvis ikke overvektig lenger.

Nei da er det ikke noe bedre ord for det enn smellfeit 🙄 KG! 

Anonymkode: 0b56e...e04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At den gjennomsnittlige kvinnen i Norge har langt høyere IQ enn normalen, har lyst på sex tre ganger om dagen og ser minst ti år yngre ut enn de er😊

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man ikke har lov til å kritisere BV med mindre man er hjernedød eller kommer fra livets harde skole. 

Anonymkode: 6a935...6d3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

På 16.9.2019 den 18.08, pautina skrev:

At den gjennomsnittlige kvinnen i Norge har langt høyere IQ enn normalen, har lyst på sex tre ganger om dagen og ser minst ti år yngre ut enn de er😊

Alle på KG både menn og kvinner har jo langt høyre IQ enn normalen. 

Anonymkode: 0566e...0b8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At det ikke finnes over gjennomsnittlige intelligente mennesker. Mennesker som tjener over 500k finnes bare på TV. Pene mennesker eksisterer ikke, det er kun filmtriks. 

Anonymkode: b602b...477

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At alle damer som spiller i rock og metal band er lesbiske. 

Anonymkode: 72e23...527

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...