Gå til innhold

Ting jeg har lært av Kvinneguiden


Zealuu

Anbefalte innlegg

Alle menn som jobber med barn er enten pedofile eller tilbakestående, mest sansynlig tilbakestående pedofile og er det noe barn ikke trenger er det menn i livene deres.

Anonymkode: 61202...964

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Alle menn som jobber med barn er enten pedofile eller tilbakestående, mest sansynlig tilbakestående pedofile og er det noe barn ikke trenger er det menn i livene deres.

Anonymkode: 61202...964

Det synes jeg du skal ta opp på foreldremøtet når barna dine går på barneskolen. Det kommer til å gi dem en knallstart på utdanningen sin. 

Anonymkode: c7007...6bb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jorden er flat og beviset er at om mann står på et høyt fjell ser du lengere enn krumningen ( om du ikke står på et høyt fjell) skulle tilsi, og neste bevis ligger i å forestille seg jordkloden uten vann, uten at den som påsto det kunne forklare hva det hadde med saken og gjøre men. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1271145-hallo-folkens-jorda-er-faktisk-flat/page/32/#comments

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, ferdig skrev:

Jorden er flat og beviset er at om mann står på et høyt fjell ser du lengere enn krumningen ( om du ikke står på et høyt fjell) skulle tilsi, og neste bevis ligger i å forestille seg jordkloden uten vann, uten at den som påsto det kunne forklare hva det hadde med saken og gjøre men. https://forum.kvinneguiden.no/topic/1271145-hallo-folkens-jorda-er-faktisk-flat/page/32/#comments

 

Herlig logikk på den der gjengen. Jeg lo godt når flat earthgjengen i dokumentaren på Netflix dokumenterte av jorda er rund. 

Gleder meg til flat earth cruise 2020. Det kommer til å bli episk. 

Anonymkode: c7007...6bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kvinner som sier at størrelsen ikke er viktig lyver, de er bare "empatiske". De kvinnene er egentlig  litt psykopatiske.

Anonymkode: cd85a...ca3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lov å være sammen med noen som er eldre eller yngre enn deg selv.

Det er ikke lov å være sammen med noen som er fattigere eller rikere enn deg selv.

Det er ikke lov å være sammen med noen av en annen etnisitet enn deg selv.

Anonymkode: 56bb3...82d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å oppleve voldtekt er visst bare en bagatell man ikke trenger å bry seg noe om. 

Anonymkode: 72e23...527

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 15.11.2009 den 15.15, Gjest Emera skrev:

Jeg har lært at dersom kjæresten min, som bor et stykke unna meg, ikke har svart på sms-en min innen to dager, da er han ikke interessert i meg lenger.

 

Grunnen til dette er at det visstnok står i en bok som heter noe sånt som "He isn't that into you." Eller noe. Og da stemmer det nok sikkert.

Hehe ja, har sett det😅🙄 og at du aldri var bra nok for eksene dlne. Eller at du ikke er bra nok, altså ikke pen nok, sexy nok og må ha en fæl personlighet siden du blir avvist eller at en fyr slutter å svare deg eller bare forsvinner😂😅 jeg lar ikke fremmede diktere hva som er rett og galt med livet mitt og de jeg har hatt en relasjon til... for de vet ingenting om hvorfor vi ikke snakker sammen lenger eller hvorfor ting tok slutt. Det kan alltid være mange grunner til at det blir slutt, og har ingenting å gjøre med at man ikke passer sammen, ikke har noe felles eller at man vil pule det første og beste. De mennene har også vært interessert i meg først og tatt steget hele tiden. Og de har vært mer interessert i meg enn noen andre damer og gjort mye for meg, som jeg ser mange andre ikke får i forholdene sine her på kg. Det er ikke min skyld at de var skikkelig forelsket i meg engang, men ikke vil ha meg i livet sitt lenger. Jeg vet ikke hvorfor folk mister interessen osv, når man hadde et tett bånd og skikkelig god connection i første omgang, og at man hadde mye til felles. Da skulle man ha vært venner i hvert fall og spørre åssen det går en gang i blant. Det er noe jeg savner. Folk er helt fjerne og egoistiske. Har ikke kontakt med noen lenger fordi alle er så avvisende mot meg. Ikke familien, ikke tidligere venner eller bekjente, ikke ekser. De som var så glade i meg engang, også bare glemmer de meg sånn...

Anonymkode: a4f98...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At man må regne med at noen blir så fulle at de kaster opp i sofaen din. Sånn er livet😠

Endret av Kågebruker
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

At man ALLTID skal dumpe, hvis ikke eier man ikke ryggrad og integritet.

At barnevernet selger barn på svartebørsen. Det er bare tull at det finnes barn som ikke har det bra i hjemmet sitt - dette er noe barnevernet har konstruert som en sannhet, slik at de kan opprettholde sine kjøp og salg sider til mennesker som ønsker seg kjøpebarn. 

At alle kan velge om de skal bli uføretrygde eller ei, og at det finnes millionvis av arbeidsplasser som ønsker arbeidere som aldri vet når de kan jobbe. De som sier noe annet sier det bare fordi de selv er navere. 

Alle som har vært utro, kommer garantert til å være utro igjen, og om du tilgir utroskapen så fortjener du å bli bedratt igjen, for da glemte du punkt 1 - Dump. Alltid. 

Homofili er slettes ikke medfødt, det er tillært. 

Kristendommen er en mye finere og fredeligere religion enn Islam, for kristendommen har tross alt moderert seg etter mange tusen år med blodig historie. 

 

 

Endret av Vera
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

At enkelte mennesker bruker usunt mye tid og energi på å følge med på noen bloggere, bare for å bruke dag ut og dag inn på å rakke ned på dem. Noen av dem har jo holdt på i årevis. 

Anonymkode: bcb3b...c91

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...