Gå til innhold

Utålmodighetsboka!

Zia

Anbefalte innlegg

Jaaa, jeg prøver å være optimist og få deg til å være positiv :nigo: Jeg har slitt veeeldig med å bli gravid selv (i mitt forrige forhold - som gikk skeis mye pga de problemene) og fikk beskjed om at jeg muligens aldri skulle få oppleve det :sjenert: Derfor unner jeg andre som sliter - sååå inderlig å få den gleden det virkelig har vært for meg :rodmer:

Håper du får en fin helg :yvonne:

Endret av sommerfuglen1982
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I morgen er dagen da du får se den lille for aller første gang :rodmer: Så legg vekk alle bekymringer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse masse lykke til på UL i morra! Jeg håper dere får se dere ønsker dere mest i hele verden :bolledeig::strix::rodmer::hjerte::yvonne:

God klem :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UL-timen er allerede vel overstått! :nigo:

Og nå har vi bekreftet at det er en liten tass der inne, med det vakreste lille disko-hjertet som blafret i vei :strix:

Herregud, det er helt utrolig! :overrasket:

Jeg fikk litt følelsen av at det er en liten rampegutt når jeg så den - den så liksom så lur ut - tror det er en skøyer, som sin far :hjerte:

Blir spennende å se hva det er, når vi kommer så langt!

Men altså! SPIRE I MAGEN!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

:hjerte:

*edit* Og dessverre Ruccola, denne gangen feilet orakelet, men det er helt greit - likte bedre at du traff på den forrige spådommen din :fnise:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså! SPIRE I MAGEN!! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Gratulerer :strix: Såååå bra! Prøv å ikke bekymre deg nå da, selv om det er noen uker til 12 uker, så vet du at alt er som det skal være nå :nigo:

Herlig å se :hjerte: dunke og slå, sant? :rodmer:

Bare vent til du får høre det... :skratte:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra alt ser fint ut med lille mageboeren!

Mine symptomer var også veldig av og på, husker jeg. Hvertfall første gangen.

(Ellers er det aller meste normalt når det gjelder gravide. Kjempesulten og orker ikke spise. Kjempetrøtt men får ikke sove. Lyst på ting man ikke liker. Ting man elsker blir ekkelt og kvalmende. Og ikke minst dette med endringer i helsetilstand. Jeg mistet allergien min i hele første svangerskap...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herlige nyheter her i dag da :hjerte: Hurra for liten sprell :strix:

Jeg spiste omtrent bare grønne-epler noen uker i høst jeg, og er det noe jeg egentlig ikke liker er det det :fnise: Et par dager før forrige positive test fikk jeg skikkelig craving på spearribs fra den lokale grillrestaurant-kjeden, og jepp- jeg liker ikke barbeque saus :sprettoy: Gjett om jeg ante ugler i mosen da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ruccola

:hoppe: Jippi! :hoppe:

Er så utrolig glad på dine vegner Zia! Tenk at det er en sprell levende baby inne i magen din!!!!! :rodmer:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk jenter, og særlig Alabama og Pusilus - det er virkelig stort å klare å glede seg på andres vegne i den situasjonen - kjenner alt for godt til det :klem:

Det var virkelig magisk ja, helt utrolig følelse. Kjente virkelig et morsinstinkt med en gang. Det var liksom VÅR lille sprell som lå der med et vakkert hjerte og nærmest ropte på oss :hjerte:

Gleder meg til vi får hilse på den :hoppe:

Har for det meste en gutte-følelse, og fikk det i dag og, men med min statistikk på tipping, så tilsier det en jente, så vi får vente i spenning :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marmot da!! Det er ufint å ikke si alt...

Ruccola spådde jo at jeg skulle bli gravid, så kanskje spådommen din slår til også? :nigo:

Håper det var et fint navn, og ikke noe sært, som Arnstein-Oluf eller noe i den retning :lol: (Beklager om jeg fornærmet noen nå - men håper oddsen er lav for den kombinasjonen) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik var mye finere enn Arnstein-Oluf ja - det er helt sikkert :ler:

Vi får se om spådommen holder stikk da - morsomt å bli drømt om iallfall :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...