Gå til innhold

Sommerbarn på veg :-)


minrose

Anbefalte innlegg

Pass på ryggen! :fy_fy:

Lykke til på UL imårra!! :hoppe:

:klem:

Takk for det! :)

____________________________

Ja var som sagt på ultralyd i går! Der fekk me beskrefta at alt var bra og at termin blei fløtta ei veke fra 14.07 til 07.07 :)

Babyen låg for det meste å slappa av, så det var ikkje mykje sprell me fekk sjå nei... Men det var akkurat nok til at legen fekk teke dei målingane han skulle og til å sjå at det vart ein liten gutt! :) Det siste var han såklart ikkje 100% sikkker på, med tanke på at det kunne vere navlestrengen han såg istede for ein liten tut.. Men han virka nokså sikker :) Så no ere berre å kasta seg på alle hekle og strikkemønster eg finne! No skal det gå i blått! :) Og dersom det skulle ha seg at det kjem ei lita tulle istedenfor, så er ikkje det nøye, da får heller Arhirwen mykje fint i gave til prinsen sin :) Så sånn sett blir det jo igrunn heilgardering :ler:

Er i allefall super LETTA over at alt sto bra til der inne.. Har gått me ein ubehagelig uro i kroppen, der eg ha våre så redd for at det har våre noko gale.. Men er visst berre eg som er litt tullete for tida!

Må inn på ny ultralyd i mai, p.g.a at morkaka låg veldig langt nede.. Legen trudde at den kom til å komme oppover med tiden, men vil ha oss inn på ein ny sjekk for å vere på den sikre sida.. Dersom den ikkje flyttar på seg, så blir det mest sannsynleg snakk om keisarsnitt.. Men den tid den sorg! Orkar ikkje tenke på alt no :)

Me fekk omvisning på fødeavdelingen etter ultralyden! Jordmora var kjempekoslig og gikk gjennom korleis romma var utstyrt, kva smertelindring dei kunne tilby, korleis fødestova såg ut osv.. Det mest positive var at min kjære kunne få bu på samme rom som meg og knøttet så lenge han ville! Null begrensingar! Det klang godt i mine øyre for å seie det slek!! :):jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye med en gutt du også :klemmer:

Min termin ble også flyttet en uke fram så den er termin 3 juli, ikke langt mellom oss da nei :)

Så heldig som fikk omvisning på føden i samme slengen som UL da. Og at mannen kan få dele rom med dere må være godt å vite!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med en gutt du også :klemmer:

Min termin ble også flyttet en uke fram så den er termin 3 juli, ikke langt mellom oss da nei :)

Så heldig som fikk omvisning på føden i samme slengen som UL da. Og at mannen kan få dele rom med dere må være godt å vite!

Så bra! berre 4 dagar mellom, detta kan jo bli spennande! :) Må sei g syns det var veldig godt å få flytta termin ei veka.. Vart liksom litt lenger med ein gang :)

Veit du ke du får? me er ikkje 100 % sikre da, men skal på 3D i begynnelsen av april, så da får me veta ganske så sikkert :) Blir nok ein fotballspelar som pappan sin :) Vår nærmaste nabo er fotballanlegget, stadion og kunstgraset, så det blir nok til at det blir eit par timar der om dagen ja :) hehe.. huff.. drømme meg heilt vekk her... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

HUff så dårlig eg er til å oppdatere her inne! hum.. Er litt flinkare på bloggen.. Så dersom du vil lese der er adr:

www.kinus.blogg.no

I dag har eg vertfall jobba ganske mykje med å få tak i alle fysioterapeutane i bygda, for å høyre om kem som har kortast venteliste.. Har slitt lenge med rygg og bekken plager, så kryssa fingrane for at eg kjem til fort :-)

Ellers så har eg våre litt stressa ang. at vikariatet mitt er ferdig 1. april, og eg har termin 7. juli... Snakka med NAV i dag, og dei kunne fortelje at det beste for meg ville vere å bli sjukmeldt før 1 april, for på den måten ville eg bevare 100 % lønn fram til fødsel :-) For dersom eg skal gå på dagpeng, så skal eg òg vere 100% arbeidsfør.. Å ein kan vel ikkje akkurat sei at eg er det når eg er 6 mnd på veg og med bekkenløysing og besvimelsesproblem.. Så no gjenstår berre den store terskelen, å spør om sjukmelding! Hata sleke ting.. Trur det ligg i meg at eg ikkej skal vere svak eller noko.. For eg må sei at eg kvir meg VELDIG til å spørre om dette... Har aldri hatt problem med å prate for meg ellers, men når det gjelder sleke ting, blir eg heilt stum... Merkelige sake detta der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...