Gå til innhold

Sommerbarn på veg :-)


minrose

Anbefalte innlegg

Sitter på jobben å prøver å få gjort noko konstruktivt.. Men det er litt håplaust i dag.. Kan ikkje la ver å tenke på den vetle spiren i magen... :rødme:

Kollegaene mine veit ikkje at eg er gravid, vil halde det skjult til etter dei magiske 12.. Men blir litt oppgitt når dei sitter å seier at dei er glad for at dei ikkje er gravid no og at dei hadde aldri villa planlagt å bli gravid no med tanke på svineinfluensa.. Huff.. Ke kan ein sei uten å røpa seg?? Det er ikkje nok at ein tenker på det sjølv.. Blir jo påminna i alle retningar.. årh.. :kjefte:

Men eg e gravid, og overlykkelig for det!:rødme: Så får eg heller prøve å holde meg frisk!! :jepp:

Endret av minrose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Arhirwen

Hehe...det er fort at tankene forsvinner i helt andre retninger enn de skal gjøre ;)

Jeg hadde nok også blitt svett om kollegene mine hadde prata sånn! :dåne: Du får bare holde ut og tenke for deg selv at "dem om det". :Nikke:

Man kan like godt være gravid nå som når det ikke er noe influensagreier. Og man kan plutselig bli alvorlig syk selv om det ikke er noen som helst pandemi - for eksempel dårlig mat? Så ikke stress deg opp, men ta det for akkurat det det er: en influensa som rammer litt flere enn ellers, og som FOR NOEN er farlig. Jeg er bombesikker på at det er uhyre mange som har hatt svineinfluensa uten å engang vite om det selv. Og så har man de som ikke sier det til noen.

Stol på magefølelsen foran noe annet! Dagens pekefinger.. :jepp::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe...det er fort at tankene forsvinner i helt andre retninger enn de skal gjøre ;)

Jeg hadde nok også blitt svett om kollegene mine hadde prata sånn! :dåne: Du får bare holde ut og tenke for deg selv at "dem om det". :Nikke:

Man kan like godt være gravid nå som når det ikke er noe influensagreier. Og man kan plutselig bli alvorlig syk selv om det ikke er noen som helst pandemi - for eksempel dårlig mat? Så ikke stress deg opp, men ta det for akkurat det det er: en influensa som rammer litt flere enn ellers, og som FOR NOEN er farlig. Jeg er bombesikker på at det er uhyre mange som har hatt svineinfluensa uten å engang vite om det selv. Og så har man de som ikke sier det til noen.

Stol på magefølelsen foran noe annet! Dagens pekefinger.. :jepp::fnise:

Takk :) Trenge ein liten peikefinger iblandt! :) Blir litt fortvila av alle som prata uten å tenke seg om...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skriver under på hun over her :jepp:

Gratulerer med 5 uker!! :klemmer:

Takk for det! :hoppe:

Ja det er godt det er fleire som deler den meininga! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårlig med oppdateringer de sise dagene, men faktum er den at jeg rett og slett ikke har energi lenger! Først jobb, så sofa (middagslur).. Har null energi til overs.. Huset ser ikke ut.. Men orker rett og slett ikke tanken på å gjøre husarbeid..

Men ellers er formen veldig fin!! Nesten litt for fin..? Blir jo litt nærvøs av slike ting òg... I og med at det er første, er det liksom ikke så lett å kjenne hva som er vanlig og hva som ikke er det... :lete:

Sliter forresten VELDIG med å få en god natts søvn.. Er våken omtrent 10 ganger i løpet a natta... Flere som sliter med nattesøvnen?? :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

La meg seint i går, måtte bare lese ut siste boka i "drapet på aurora lindkvist".. Er en ufattelig bra bokserie!! ANBEFALEST på det sterkeste!! Så klokka runda vel 2 før jeg la meg til å sove..

Hadde stooore planer om å sove lenge sammen med han fine siden han hadde vært så søt å tatt sei fri fra arbeid så vi kunne få en kosli morgenstund ilag i dag.. :rødme: (Jeg skulle jobbe ettermiddag, så da var det jo litt ekstra kjekt at han tok seg fri på formiddagen..)

Sov forresten uavbrutt i de 5 timene jeg fikk sove i natt :) Helt til sjefen ringte for å høre om jeg kunne gå formiddag istedet for ettermiddag.. (formiddagsvakta var blitt syk..) Jeg klarer jo aldri si nei, så da var å dra seg opp av senga og ut i kulda... Men er glad for det nå, for det skal bli godt å få fredagskvelden fri med tanke på at jeg skal på jobb i mårra tidli... :natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidli oppe i dag, men kjempekosli med snø ute!! :) Skulle egentli gå til jobb i dag, men det var jo snøstorm ute! Feiga ut å hoppa i bilen istede... :)

Hadde STORE planer om å bestille meg Jimmy choo sko på hm i dag, men det var jo klin umulig!! årg.. Når jeg endelig kom inn, var det bare igjenn i str 40!! årh... Men men.. får vel klare meg uten dei ufattelige nydelige skoa... :kjefte:

Har forresten en ubeskrivelig merkelig følelse i nesa! Det er nesten litt vondt, samtidig som det kjennes ut som om jeg skal nyse hvert sekund! Har hatt det i et par dager nå, så det begynner å bli litt irriterende i grunn... Og ubehagelig..

Trur jeg har litt merkelige symptom på denne graviditeten... behagelig er det vertfall ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skikkelig tiltaksløs for tiden! hum.. Ligger/sitter i sofaen store deler av fritida.. SÅ kommer det litt energi snikende.. Tar oppvaska og rydder kjøkkenet, så er jeg helt pumpa igjenn... Den minste lille kraftanstrengelse føles ut som å løpe maraton... :(

Men det blir vel bedre når vi er i 2 trimester? er vertfall det som står i alle fagbøker.. Så krysser alt jeg har for at dette stemmer! :jepp:

Hadde en merkelig og litt irriterende opplevelse i går.. Var på butikken å kjøpte en stor pose med smågodt, siden det var lørdag og jeg hadde VELDIG lyst på sjokolade! Så posen inneholdt flere typer av mine favorittsjokolader.. nam.. :) SÅ jeg benka meg forran tven til "skal vi danse" med posen fint i fanget, tok en bit hobby-sjokolade, og den smakte j**lig!! Spytta den ut og prøvde på en sånn med bringebær inni, den smakte enda verre!! Vart nesten litt lei meg... Alt jeg smakte på smakte dritt mildt sagt.. :spy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... merkelig med den sjokoladen! Har ikke opplevd noe slikt jeg i alle fall :fnise: Hos meg smaker alt godt!!

Men den trøttheten/tiltaksløsheten kjenner jeg godt... orker ingenting for tiden, det beste er å bare ligge på sofaen og slappe av.. og jeg som er sååå rastløs til vanlig.. gjør regning med at det bare er midlertidig, og at vi snart er full av energi igjen!! :tommelsmil: De sier at 2. trimester er det beste, da skal vi visst føle oss helt på topp!! :strix:

Ønsker deg en fin søndagskveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... merkelig med den sjokoladen! Har ikke opplevd noe slikt jeg i alle fall :fnise: Hos meg smaker alt godt!!

Men den trøttheten/tiltaksløsheten kjenner jeg godt... orker ingenting for tiden, det beste er å bare ligge på sofaen og slappe av.. og jeg som er sååå rastløs til vanlig.. gjør regning med at det bare er midlertidig, og at vi snart er full av energi igjen!! :tommelsmil: De sier at 2. trimester er det beste, da skal vi visst føle oss helt på topp!! :strix:

Ønsker deg en fin søndagskveld :klemmer:

Godt jeg ikke er den eneste! :)

Det tar sats på at det stemmer i vårt tilfelle! Ha en fin kveld :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:danser: for 6uker!!! :rødme:

Hvordan er formen da? Her går det faktisk litt bedre nå... tror den ingefærteeen har hjulpet litt.. men er fremdeles ganske slapp da :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:danser: for 6uker!!! :rødme:

Hvordan er formen da? Her går det faktisk litt bedre nå... tror den ingefærteeen har hjulpet litt.. men er fremdeles ganske slapp da :gjeiper:

Takk for det! :rødme:

Formen er varierende... Helt topp i ett sekund og helt j***lig i det neste.. Men men.. Kvlmen har blitt litt verre, men har funnet ut at det er værst hvis jeg ikke har spist nok... Så har det vert en del tilfeller av svimmelhet, SKIKKELIG, særlig når jeg jobber kveld.. Litt kjipt, men får bare prøve å ikke svime av midt i trappa eller no :)

Formen kan igrunn vere som den vil, så lenge alt er bra inni magen! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Baklager dårlig oppdatering i det siste!! Men har hatt så utolig mye å gjøre på jobben.. SÅ når jeg ikke jobber, så sover jeg.. Er totalt utmatta.. Meeen det kommer seg vell med tiden? :)

Ellers er det lite nytt her, formen er fin og livet er hærlig :-) Kjenner det begynner å strekke litt nedi her nå.. :rødme:

Er på jobb nå, bare et par timer og en del papirarbeid igjenn før je er ferdig for dagen :) Da er det rett hjem til middag, home and away og ein liten lur på sofan før jeg tar vaskebøtta fatt og begynner på helgevasken... jeeeejj.. må si jeg gleder meg til det.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herremin som tiden flyr!! Får virkelig ikke tid til alt jeg burde gjøre.. Meen men.. jula kommer vel likevell :)

Skal jobbe veldig mye i ukene fremover.. må si jeg gruer meg litt til det.. Men ellers er formen bedre enn på lenge!! :) Nå er det bare trøttheten som fremdeles henger i.. Har forresten planer om å fortelle de vorende besteforeldra nå på onsdag! Gruer meg igrunn litt til det.. selv om alle kommer til å bli overlykkelige! Kan vel heller si at jeg gru-gleder meg :ler:

Må forresten bare si JIPPI for at jeg nå er 8 UKER på veg!! :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Endret av minrose
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...