Gå til innhold

Sexyfrodig vs. feit. Eksempler?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Inspirert av tråden "tabu å tenne på store damer?".

Jeg mistenker at vi legger veldig ulike ting bak når vi kaller noen "store", "formfulle", "frodige", "lubne" osv. Noen skriver f.eks at de synes jenter "med former" er kjempesexy, og mener noe sånt som dette , mens andre tenker at jepp, former er sexy, men da mener noe sånt som dette .

Så, gutter og jenter. Hva med å poste noen eksempler på "formfulle" damer, "tykke" damer (spesielt denne er interessant. Hvordan ser en kvinne du ville kalt tykk ut i DITT hode?), "slanke" damer osv.?

Endret av kisskissbangbang
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg liker ikke trynet på kim, men fy faen så deilig kropp hun har. *sikle. Litt større, er også helt greit.

Skrevet

OI. min mening var at det du kaller hakket over lubben nermer seg kjukk var en normal kvinne med former. lever du i hollywood eller?

Skrevet (endret)

Jeg er ganske enig med deg. Flotte damer!

Takk for svar til dere andre også, er jo allerede tydelig at vi legger ulike ting i de ulike begrepene.

Mer, mer!

Skrevet

Jente her:

Frodige former er kvinner med generøse bryster, hofter og lår, men relativt smal midje og dempet mage.

Når fasongen sklir veldig ut på midten, synes jeg det trekker ned.

Skrevet
Jeg er ganske enig med deg. Flotte damer!

Takk for svar til dere andre også, er jo allerede tydelig at vi legger ulike ting i de ulike begrepene.

Mer, mer!

He-he, morosomt å se hvor forskjellig en tenker. Synes selv at de slankeste modellene her er aaalt for tynne og magre, og de "lubne" som nærmer seg tykk er flotte, formfulle frodige kvinner. Var jeg mann hadde jeg sikkert falt for en slik en - som ligner slik jeg selv er. :gjeiper: Smaken er heligdvis forskjellig, og bra er det.

Skrevet
OI. min mening var at det du kaller hakket over lubben nermer seg kjukk var en normal kvinne med former. lever du i hollywood eller?

Neida, gjør nok ikke det. Det er bare min smak. :)

Gjest Gjest_Petter_*
Skrevet
Inspirert av tråden "tabu å tenne på store damer?".

Jeg mistenker at vi legger veldig ulike ting bak når vi kaller noen "store", "formfulle", "frodige", "lubne" osv. Noen skriver f.eks at de synes jenter "med former" er kjempesexy, og mener noe sånt som dette , mens andre tenker at jepp, former er sexy, men da mener noe sånt som dette .

Så, gutter og jenter. Hva med å poste noen eksempler på "formfulle" damer, "tykke" damer (spesielt denne er interessant. Hvordan ser en kvinne du ville kalt tykk ut i DITT hode?), "slanke" damer osv.?

Begge disse kvinnene er sexy... det tror jeg de fleste menn vil være enige i.

Skrevet (endret)
Begge disse kvinnene er sexy... det tror jeg de fleste menn vil være enige i.

Det er jeg neimen ikke sikker på, altså ... JEG synes begge de er flotte, men jeg mistenker vel egentlig at det er mange menn som ville tenkt "for mye" om henne.

Eller tar jeg feil?

Skrevet
Det er jeg neimen ikke sikker på, altså ... JEG synes begge de er flotte, men jeg mistenker vel egentlig at det er mange menn som ville tenkt "for mye" om henne.

Eller tar jeg feil?

Jeg tror mange menn synes dette er flott jeg, selvfølgelig hvis man luker bort de tenåringsguttene.

For min del syns jeg både "lubben" og "hakket over lubben" i kinkelines innlegg var sexy damer, og hun som er såkalt lubben ville jeg si var normalvektig..

Skrevet
Jeg tror mange menn synes dette er flott jeg, selvfølgelig hvis man luker bort de tenåringsguttene.

For min del syns jeg både "lubben" og "hakket over lubben" i kinkelines innlegg var sexy damer, og hun som er såkalt lubben ville jeg si var normalvektig..

Jeg tror også mange menn vil synes de begge er flotte. Men kanskje ikke "de fleste"? Jeg vet ikke, jeg har ikke noe imot å få det motbevist! :)

For øvrig er jeg helt enig med siste del av innlegget ditt. Den siste jenta i kinkeline sitt innlegg er IKKE det jeg ville kalt lubben.

Gjest strykebrett
Skrevet

Tror grensa for hva man kaller tjukk går adskillig lavere for kjendiser enn for vanlige folk. Så noen i en annen tråd her som mente at Beyonce veide for mye.

Etter min mening går grensa LANGT etter Beyonce i alle fall :)

Gjest Gjest_anonym_*
Skrevet

Går det ikke litt på hvordan fettet er plassert også da?

Jeg er desverre utstyrt med ikke timeglass form, og jeg føler at jeg ser tjukkere og eklere ut enn noen som er langt større enn meg, men som har fettet på rompa og hoftene, istedet for f.eks magen og låra.

:/

Skrevet
Går det ikke litt på hvordan fettet er plassert også da?

Jeg er desverre utstyrt med ikke timeglass form, og jeg føler at jeg ser tjukkere og eklere ut enn noen som er langt større enn meg, men som har fettet på rompa og hoftene, istedet for f.eks magen og låra.

:/

da er vi 2,er desverre utstyrt med fettet mitt på magen jeg og ingen andre plasser :/ så har en mage som jeg HATER

Skrevet

Selv syns jeg størrelsene i klesbutikkene er ganske respektive.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...