Gå til innhold

Sterk - sterkere - sterkest

Sekretæren

Anbefalte innlegg

Det høres effektivt og morsomt ut! Åtte intervaller på rad med den samme øvelsen, eller rullering mellom flere øvelser?

Den samme :) Frontbøy passer godt til tabata fordi den tar så godt som hele kroppen, dessuten er det lett å sette fra seg stanga. Hehe, det ble ikke pent da jeg gjorde det på de siste setta i dag :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så kult at du har prøvd ut Tabata! Har vurdert dette selv noen ganger før, men har aldri kommet så langt. Har også lest at det skal være svært så effektivt. Det er et viktig poeng at man utfører så mange korrekte reps som mulig, men uansett synes jeg det høres litt skummelt ut å kjøre opplegget på frontbøy feks. Tror jeg skal holde meg til å pushups på denne. ;)

Frontbøy var lite skummelt. Lette vekter er et must da :)

Måtte bare inn her å lese jeg. Og du er jo så flink da. Har du trent lenge? Jeg blir ihvertfall skikkelig imponert.

Har ikke trent så lenge som mange av de andre jentene her, begynte med styrke for et år siden, eller no.

Koselig at du stakk innom! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Jeg feiget ut i dag. Etter økta mi orket jeg egentlig ikke tanken på tabata :ler: Fy skam på pysa lucy!

skriveleif

Endret av lucy d-.-b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg avsluttet økta med tabata, og jeg kan med trygghet si at det er noe faenskap oppfunnet av djevelen selv. Så hvis du trives i helvete, er det bare å kjøre på. Neste gang skal jeg prøve frontbøy :ler:

Jeg liker å være i helvette. Eller, iallefall etterpå! Så dette er noe som må prøves. Når jeg kjenner at jeg virkelig har dagen. Kanskje idag, eller kanskje i morgen. Prøves skal det iallefall! :opplyser:

Det jeg er litt usikker på er om jeg klarer å følge med tida. Kanskje greit å ha noen som hjelper deg med det eller? :klø:

Endret av Skya
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg er litt usikker på er om jeg klarer å følge med tida. Kanskje greit å ha noen som hjelper deg med det eller? :klø:

Det gikk fint, jeg måtte bare omstille meg til å ikke telle reps, men sekunder. For reps gidder jeg ikke holder styr på her, det er ikke så relevant, jeg fokuserer heller på opplevd intensitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b
Det gikk fint, jeg måtte bare omstille meg til å ikke telle reps, men sekunder. For reps gidder jeg ikke holder styr på her, det er ikke så relevant, jeg fokuserer heller på opplevd intensitet.

Helt enig! And that's kind of why man må finne øvelser og belastning som gjør det mulig å gjennomføre arbeidsperioden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest lucy d-.-b
Ja, for eksempel ikke en øvelse man er svak i, som push ups for min del :fnise:

:ler: Jeg tror, selv om jeg har hatt ganske grei utvikling på pushups, at det skulle godt gjøres for meg å gjennomføre tabata med det på en god stund!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...