Gå til innhold

Nytt mirakel!

Anbefalte innlegg

Skrevet
*følger med*

:blomst_opp:

Jeg også :hoppe:

Vet akkurat hvordan du har det nå!!!

Man lengter etter å se det lille vidundret som skal komme i tillegg til at man vil ha fødselen unnagjort.

Jeg husker at jeg brukte mine aller siste dager før jeg ble mamma til å skrive brev til alle venninnene mine som bor langt fra meg.. Kan love at de ble overrasket, for det er ikke hverdagskost å få håndskrevne brev fra meg :roll:

(...tror ikke de har fått flere etter det heller... :oops: )

Ellers var det en veldig fin liste Jinx hadde skrevet. :)

Nå tusler jeg ut herfra.

Skal lage meg rundstykker med godt pålegg!

Nam!

Deretter skal jeg se Frasier(som vel er ferdig snart), Hotel Cæsar, Nr 19 Spesial osv)

Har sovet middagslur i 3 timer.... klar for litt tv nå!

Klem fra meg!

Skrevet

Så koselig at det er så mange som følger med :wink:

Takk for hilsener jinx og Smurfa :)

Har hatt en fin dag i dag.

- lagt i sengen til ti-tiden

- god frokost

- kg-tid

- liten spasertur, bl.a. på butikken hvor jeg bl.a. kjøpte iskrem

- sett påskekrim, tv2, insnpilt på video, + siste episode av Ungkaren

- sovet en liten ettermiddagslur

- tlf. samtaler med mamma

- sms'et med spente venninner

- lest i en bok for førstegangsforeldre + KK

- spist middag/lasagne som Mannen laget

- tv-titting

- og nå igjen kg-tid

M.a.o. tatt det helt med ro :)

Er invitert på middag både torsdag, fredag og lørdag... så får vi se hvor mange vi får med oss...

Deilig at Mannen har fri nå og at vi er sammen hele tiden.

Føles trygt og godt :hjerte::Nikke:

Klem ny dag

Skrevet

:o Jeg blir jo helt i hundre når jeg ser du er her... :oops:

Jada, jeg er fullstendig håpløs!!! :tunge1:

Skrevet

Neida - du er ikke fullstendig håpløs magnhild.

Jeg liker hilsenene dine jeg :) :kysse:

Masse go'klemmer herfra

PS: Sitter og leser forskjellige fødselsopplevelser på ulike nettsteder... tror jeg har lest nok nå.

Skrevet
Regner nok ikke med at du står opp for å se etter oppdatering fra meg. Jeg er ikke så viktig og jeg tror heller ikke at du synes det hadde vært noe å gjøre :roll:

Jeg skal prøve å skrive litt her inne hver dag - helst så tidlig som mulig - sånn at noen begynner å lure...

Jeg er et dovendyr vettu, Nydag... Men tro du meg; du er den første jeg ser etter når jeg er her inne! Og denne er den første boka jeg leser! Du er superviktig, skal jeg si deg! :klem:

Det var ikke meningen å legge press på daglig skriving. Du må skrive når du føler for det, og rumpa føler for å sitte litt...

Har du forresten vist mannen dagboken?

Kan han oppdatere, eller er det fullt av Bergens-jenter som sladrer her?

God natt min skatt!

Skrevet

Heisann

Ingenting skjedd enda :o Var det første jeg gjorde da jeg logga på her, å gå inn her og kikke, men her var det jo ikke noen forandring :wink:

Her i gården sliter vi som noen helter for å bli ferdige med oppussingen til barnedåpen på søndag, og nå har vi bare noen " småting " igjen :ler:

* legge nytt gulv i gangen

* pusse ned og male vinduskarmene

* sette opp lister

* henge opp gardiner

* støvsuge og vaske vekk pussestøv og annen dritt

* spyle grunnmuren og en annen mur ute

* vaske terrassen

* sette opp nytt tak i stua, hvis vi rekker det

* rydde og vaske hele huset

Ja, dett var dett :ler:

Men tross alt dette, så har jeg ikke glemt deg, og jeg følger nøye med. Er jo bare to dager til terminen din nå :o

Krysser fingrene for at du får på dåpsdagen til Viljar :tommelsmil:

Men nå, må jeg fortsette med :husarbeid: jeg.

Lykke til med forestående fødsel :kose:

God :klem: fra Pludre

Skrevet

Har meg en ekspress runde over dagbøkene her inne, og ønsker alle en super Påske, og ikke minst lykke til med forestående "sysler"

Skrevet

Hei, hei :)

Ingenting nytt å melde :-x

Men har det fortsdatt bra, og dagen i dag har vært fin.

Er så deilig at Mannen er hjemme. Da går tiden så mye fortere. Og derfor har jeg ikke vært innom her nå :oops: Sorry.

Nå har jeg litt tid før vi skal på middagsbesøk/innflyttingsfest til et vennepar og da måtte jeg selvfølgelig inn her.

Mannen skjønner ikke noe av det. Han er ikke interessert i dette kg-greiene...

Men så lenge jeg liker det så er det vel greit :-)

lillen;

Mannen har ikke sett dagboken. Jeg har prød å vise den innmellom når jeg sitter her og skriver/leser og han stikker innom - men han er ikke interessert i det hele tatt :roll: Og det er vel greit nok det, men at han skal logge seg på å skrive her det blir nok ingen realitet.

Sladrevenner blant bergsensjentene; jeg har mobilnr. til mayamor som skal få melding. Og siden hun er uten nett-forbindelse har hun og magnhild ordnet det sånn at mayamor melder magnhild som sikkert vil skrive her. De er så søte og "organiserte" så :kysse:

Du er jo supersøt selv lillen. Si at jeg er superviktig :oops: Det er ikke hverdagskost å høre sånt. Takk for go'ordene,vennen/skatten :klem2:

Pludre;

takk for koselig melding og for at du følger med :wink: Og det midt oppi deres hektiske program. Nå må dere ikke slite dere helt ut :fy: Når søndagen kommer er dere vel helt utslitte :hakeslepp:

Håper dere får gjort mye av det dere ønsker nå allerede før dåpen.

Det blir nok veldig fint :wink: Lykke til med det videre arbeidet.

Og takk for lykkeønskningene fra deg :)

Magnhild og Jinx;

dere er og blir så skjønne atte. Er så koselig å se at dere har vært innom. Håper dere tilgir at jeg ikke har vært her inne før nå.

Go'klemmer til dere :klem2:

Håper dere har det bra :)

Også du Smurfra;

så koselig at du har lagt igjen hilsen, igjen :Nikke:

Klem tilbake til deg :klem:

Også et nytt ansikt, KalloRilla, som virkelig har vært aktiv her inne på dagboksidene i dag :o

Kjekt å få hilsen fra deg.

Ha en fin påske du også :wink:

Nå skal vi som sagt på middag til et vennepar. Så jeg må gjøre meg klar.

Har fått slappet av i dag og ladet batteriene, men er jo mye sliten så vi blir sikkert ikke så veldig sene.

Men koselig å være med venner - da går bl.a. ventetiden fortere :wink:

Masse klemmer fra ny dag :)

Skrevet

Hei

Innom og sjekker... Tusen takk for koselig melding i dagboken min :bukke:

Krysser fingrene for at lille mirakel er klar for å møte verden snart! Er spent jeg :)

Påskeklem fra Meta :klem:

Gjest Mayamor
Skrevet

Innom og sjekker status... :wink:

Klem fra Mayamor :sjenert:

Skrevet

Ja, nå var jeg jammen meg sen med å oppdatere her inne. :oops: :fy:

Fremdeles ingenting nytt å melde herfra :-x

Har ikke vært innom her for tiden har ikke strukket helt til... også når jeg hadde litt tid så ville Mannen så gjerne at jeg skulle utsette det til senere. Og da var det vanskelig å sitte seg ned foran pc'en.

Er jo så kos å være med ham. :kysse:

Er så deilig at han har fri disse dagene :)

Vennemiddagen/innflyttingsfesten i går kveld var veldig koselig. Og jeg "holdt ut" til litt over midtnatt :sjarmor: Da var jeg fryktelig sliten og stupte i seng. Hadde en god natt med ikke så mange dobesøk.

Kanskje fordi jeg virkelig hadde tatt meg ut på dagen.

Sov ganske lenge i dag også.

Reiste i middagsbesøk til svigers allerede i ett-tiden, og kom hjem tidlig på kvelden.

Vi leide med oss 2 dvd'er på veien hjem; Pianisten og The human stain. Har nettopp sett ferdig Pianisten. Kjempegod film, men samtidig fryktelig trist ... Men alt i alt en veldig god film.

Og nå endelig fikk jeg logget meg på her for å skrive noen linjer.

Koselig med nye hilsener :wink:

Kjekt at du er innom Mayamor. Det betyr vel at du er på nett igjen :)

Også Smurfa, Jinx og Magnhild som virkelig har vært flittige lesere av dagboken min i det siste. Blir helt rørt jeg av sånn oppmerksomhet :kyss:

Koselig at du er innom og sjekker også meta :wink:

Kjekt at flere er spent med meg :) Påskeklem til deg også :klem:

I morgen er det altså termindato; 10. april :o

Spennende å se om noe skjer i natt eller i morgen eller om det går ennå lengre.

Mirakel er ihvertfall fortsatt aktiv i magen, kynnerne kommer og går, litt mensmurrigner og stikkinger innimellom + økt mengde utflod (både hvitlig, vannlig og slimete)...

Får legge meg snart og prøve å få en god natts søvn.

Er ganske trøtt nå :Gjesp:

Masse klemmer til som er innom og sjekker status :klem2:

Ny dag :rosasmil:

Skrevet

Endelig er dagen kommet, som du har ventet på så lenge !! :ler:

TERMINDAGEN !!

:hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Følger spent med deg vet du :wink:

Gode :kose: fra Pludre, som slett ikke er ferdig med oppussing :roll:

Skrevet

Termindagen :o

:hoppe:

Og fremdeles ikke særlig nytt å melde herfra.

Hadde ganske mye og sterke mensmurringer i natt og i morges, og var litt uggen/kvalm på morgenkvisten, men det har gitt seg.

Har noen kraftige stikninger og kynnere innimellom, men murringene har avtatt.

Så i natt og morges tenkte jeg at noe kanskje var på gang - men nå har det jo roet seg så da så :-x

Har spist god frokost med Mannen og sett dvd; The human stain. Bra film!

Nå er Mannen i butikken og handler. Jeg tar det helt med ro. Er mer opplag i dag enn i går, og ser frem til pinnekjøtt-middag hos mamma og co i kveld :)

Må takke PLudre og Jinx for å ha vært innom her igjen og lagt igjen hilsen. Håper dere ikke sliter dere ut denne helgen :klem2:

Nå skal jeg ta meg en dusj og bare slappe av og dille før middagsbesøket. Og svare på meldingene som popper inn fra venner om hvordan status er (litt slitsomt, men samtidig koselig at folk tenker på oss :) ).

Masse klemmer fra ny dag på påskeaften/TERMINDAGEN

:heiajente:

PS: Jeg har fått status som superaktiv bruker :o Wow...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...