*Lollipop* Skrevet 30. mars 2010 #521 Del Skrevet 30. mars 2010 Ha en riktig god påske Smaragd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 2. april 2010 #522 Del Skrevet 2. april 2010 Ja,ja... Det ble som jeg trodde.... Vi klarte ikke å holde igjen, så da blir det IKM ca 16 april.... :gjeiper: Må si jeg blir litt ekstra forelsket i sambo på hele greia jeg altså :rødme: Er så utrolig bekreftende både for det å få barn sammen, men også på at han ikke klarer å holde fingrene unna meg Det å ikke klare å holde fingrenne unna er ting jeg har savnet litt med ham, for han har så utrolig bra kontroll på alt rundt seg (også kroppen) At en ukontrollert reisning ikke skjer.... i det hele tatt..... KUN hjemme når han vet det er "greit". Og mine ekser har ABSOLUTT ikke hatt denne kontrollen, så det har vert en stor overgang for meg, og jeg har til tider slitt med å føle at han ikke har noe særlig lyst på meg. Særlig på fest, om jeg føler meg skikkelig sexy, (les:kåt) ...men får null reaksjon fra underetasjen hans.... Jeg VET han tenner på meg, men har ofte savnet å få det bekreftet fra "veslekaren" Så nå er går jeg egentlig rundt og er superhappy! :rødme: Vi har det så utrolig bra for tiden! Etter jeg sluttet på pilen, har vi MYE mindre konflikter i hjemmet, så det er tydelig at hormonene har herjet i Smaragd ja! (Blir nok ikke mer p-piller på denne frøkna nei! ) Satt meg ned å reknet, og har nok EL i dag. Om jeg har forstått det riktig regner man 40+3 her i norge? Jeg har reknet grovt med 40 uker jeg, så når jeg nå reknet på nytt, fikk jeg termin 27 desember om det lurte seg inn en liten en denne mnd... Så tjangsen for å komme over på nytt år er jo stor da, selv om en ikke har noen garantier verken her eller der Vi har snakket litt om det, og klart vi helst vil vente og få et vårbarn, men kommer det i desember - ja så kommer det i desember! Så 2010 er ikke avskrevet enda, men jeg håper nå mest på 2011 nå da (tror jeg :klø: ) Er så mye som svever oppi mitt lille hode for tiden, så jeg er ikke sikker på noe oppi der! :D Nei, nå skal jeg rydde over stue og kjøkken litt her, og så skal jeg lage gooood påskefrokost og vekke sambo! :rødme: :rødme: Elsker virkelig mannen min jeg :rødme: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 2. april 2010 #523 Del Skrevet 2. april 2010 for at det ble for dere denne måneden allikevel Jeg håper jo selvfølgelig at det sitter og at du kommer deg over i graviditetsdagbøkene.....ja svangerskap i norge blir regnet 40+3, så er alt fra å føde 2 uker før, og 2 uker etter normalt Det sitter som regel når man egentlig ikke prøver kaster babystøv når jeg først er innom :strix: :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 2. april 2010 #524 Del Skrevet 2. april 2010 Du skal ikke se bort ifra at det er denne måneden spiren sitter for oss begge. Vi som skulle hoppe over desember Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 2. april 2010 #525 Del Skrevet 2. april 2010 (endret) for at det ble for dere denne måneden allikevel Jeg håper jo selvfølgelig at det sitter og at du kommer deg over i graviditetsdagbøkene.....ja svangerskap i norge blir regnet 40+3, så er alt fra å føde 2 uker før, og 2 uker etter normalt Det sitter som regel når man egentlig ikke prøver kaster babystøv når jeg først er innom :strix: :strix: Ja, graviditetsdagbøkene skal jeg ikke si nei takk til..... Alle i min familie har født langt over termin, så vi får satse på at jeg også gjør det om vi er gravide nå Er jo bare usle 4 dager som skal til... Å så masse fiiiint babystøv! Takk! Du skal ikke se bort ifra at det er denne måneden spiren sitter for oss begge. Vi som skulle hoppe over desember Ja, er jo lov å håpe litt da... Når vi terminen din bli om det har klaffet? Endret 2. april 2010 av Smaragd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 2. april 2010 #526 Del Skrevet 2. april 2010 Ja, er jo lov å håpe litt da... Når vi terminen din bli om det har klaffet? Det er jeg ikke sikker på, for vet ikke helt når EL var. Hvis den har kommet som vanlig, så var på lørdag. Tror den var noe seinere. Så vi skal ikke se bort ifra at det blir et julaftenbarn om klaffer nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 2. april 2010 #527 Del Skrevet 2. april 2010 Må bare legge inn en link til en av de vakreste sangene jeg vet om.... 2 min og 26 sekunder uti sangen begynner jeg ofte å gråte......noen som kan skjønne det? :rødme: . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 3. april 2010 #528 Del Skrevet 3. april 2010 Så utrolig koselig lesning det var her da! :rødme: Det er alltid så godt å få bekreftelse på at mannen faktisk elsker en, og spesielt kanskje hvis han er litt beskjeden med å vise det. Min mann har følelsene veldig inni seg og viser det på sin egen spesielle måte, kjempekoselig Termin 27. desember er jo helt greit da Satser på at dere får verdens beste nyhet om to uker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 3. april 2010 #529 Del Skrevet 3. april 2010 Om det klaffer denne måneden er det bare å knipe igjen til du er over nyttår da ja Så koselig at du har en oppsving med mannen for tiden da :rødme: Ikke noe som er koseligere enn det Håper du koser deg ellers i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 4. april 2010 #530 Del Skrevet 4. april 2010 Så utrolig koselig lesning det var her da! :rødme: Det er alltid så godt å få bekreftelse på at mannen faktisk elsker en, og spesielt kanskje hvis han er litt beskjeden med å vise det. Min mann har følelsene veldig inni seg og viser det på sin egen spesielle måte, kjempekoselig Termin 27. desember er jo helt greit da Satser på at dere får verdens beste nyhet om to uker Vi kysser og klemmer hele tiden, og sier vi er glade i hverandre flere ganger for dag enda - selv om vi har vert sammen i over 5 år Er bare utrolig godt å av og til få det bekreftet fra kroppen hans også Om det klaffer denne måneden er det bare å knipe igjen til du er over nyttår da ja Så koselig at du har en oppsving med mannen for tiden da :rødme: Ikke noe som er koseligere enn det Håper du koser deg ellers i påsken Knipe igjen ja... DET er jo hjelpi...! Nei vi får nok bare vente og se om noen få uker. Skal jo noe til å ha klart det nå, når vi ikke har klart det de siste 5 mnd da, men time will show No er det nattatid, skal på en liten utflukt i morgen, så må få meg litt tid på øyet Kos dere på siste fridagen i morgen damer, og NYYYYT den! . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 5. april 2010 #531 Del Skrevet 5. april 2010 Spennende med 10 dager til testing da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 7. april 2010 #532 Del Skrevet 7. april 2010 Har fått jobbet mye ekstra denne uken her, og det er jammen flott! Trenger litt ekstra penger nå fremover mot sommer og ferie Har gitt bort endel sommerklær som er blitt for trange, så må gjøre litt innkjøp nå fremover tenker jeg. Har tenkt å ha meg et lite raid på H&M sine sider nå i kveld tenker jeg. Trenger litt shortser og topper, og de syns jeg er helt greie i H&M. Driver og diskuterer ferien vår, og jeg hååååper det blir det vi har tenkt! Må bare finne ut hva økonomien sier først, så vi sitter og rekner for harde livet.... (Aller helst skulle jeg ha spart hvert ett øre og heller giftet oss i oktober, men jeg tørr ikke foreslå det, siden sambo ikke har somlet seg til å fri enda......) . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 7. april 2010 #533 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg har venta i ni år på at sambo skal fri jeg, men nå har han lovt meg at jeg skal bli gift før jeg er 50 da Spennende med ferieplaner da, ble nysgjerrig jeg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 7. april 2010 #534 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg har venta i ni år på at sambo skal fri jeg, men nå har han lovt meg at jeg skal bli gift før jeg er 50 da Spennende med ferieplaner da, ble nysgjerrig jeg nå Vi har egentlig alltid visst at det skal vere oss to, og har snakket mye om hvordan vi vil bryllupet vårt skal vere....... Men foreløpig inget frieri, og ingen sparing for det...... (Har vert sammen i 5,5 år, samboere i nesten 5 av dem...skjønner liksom ikke hva han venter på jeg da... ) Ferie ja... *drømme* Vi har lyst å fly til london, og så dra videre til paris etter 5-6 dager i london. Så 5-6 dager i paris før vi flyr hjem... Men vi diskuterer mye frem og tilbake nå, og prøvere å se for oss de neste mnd økonomisk så ikke vi får oss en overraskelse på hele greia. Så blir spennende og se hva vi kommer frem til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. april 2010 #535 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg og mannen hadde vært sammen i 3 år......så begynnte jeg å mase og måtte mase et helt år......hadde gitt opp håpet....en måned senere var det en diamant frieri :rødme: Så jeg vil selvfølgelig anb. bare å snakke om det......gutter vet som regel aldri hva vi tenker....... Vi sparte forresten i 1 1/2 år etter vi forlova oss for å ha råd til det bryllupet vi ønsket oss.... Hvor har du kommet i syklusen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 7. april 2010 #536 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg og mannen hadde vært sammen i 3 år......så begynnte jeg å mase og måtte mase et helt år......hadde gitt opp håpet....en måned senere var det en diamant frieri :rødme: Så jeg vil selvfølgelig anb. bare å snakke om det......gutter vet som regel aldri hva vi tenker....... Vi sparte forresten i 1 1/2 år etter vi forlova oss for å ha råd til det bryllupet vi ønsket oss.... Hvor har du kommet i syklusen nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Smaragd Skrevet 7. april 2010 #537 Del Skrevet 7. april 2010 Jeg og mannen hadde vært sammen i 3 år......så begynnte jeg å mase og måtte mase et helt år......hadde gitt opp håpet....en måned senere var det en diamant frieri :rødme: Så jeg vil selvfølgelig anb. bare å snakke om det......gutter vet som regel aldri hva vi tenker....... Vi sparte forresten i 1 1/2 år etter vi forlova oss for å ha råd til det bryllupet vi ønsket oss.... Hvor har du kommet i syklusen nå da? Vi har snakket mye om det, og jeg hadde faktisk tenkt å fri på 5 års dagen vår i fjor. Men presset ble for stort ved å holde det for meg selv, og jeg brøt sammen på hele greia, så jeg måtte fortelle ham om planene mine uka før 5-års dagen... Så han vet hva jeg vil, og alikevel gjør han ingenting med det selv om han sier han vil det samme. Jeg har vel egentlig "maset" i bortimot tre år tenker jeg ja... Så jeg har jo litt forhåpninger til et frieri på ferieturen vår også da, men jeg prøver å ikke tenke så mye på det, for det ender bare med at jeg skuffer meg selv noe så innmari Han vet veldig godt at jeg egentlig ville vere gift før vi fikk barn, men nå er vi i den situasjonen at vi er prøvere da - og fortsatt ingenting.... Kan ikke vente for alltid med å få barn heller, så da fikk vi ta det først. Jeg får nå bare vente jeg da, er ikke så mye annet å gjøre.... Vi også må jo spare lenge siden vi vil ha et stor bryllup. Enda en grunn til å forlove seg snart!!! Nesten sånn at jeg må lage meg en hemmelig konto og begynne å spare sånn at vi kan få litt fortgang i forlovelsestida når den da endelig kommer! Syklusen min ser du på tickeren min vettu! Har ikke noe troa denne mnd heller, selv om vi rett før EL som var på fredag. Men vi får nå bare vente og se - bare 5 DPO i dag da. Nå er det sengetid, stikker under beina i dag etter en lang dag på jobb . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. april 2010 #538 Del Skrevet 7. april 2010 Men må noen fri da? Kanskje jeg er uromantisk, men hadde jeg vært deg hadde jeg bare spurt ham rett ut om han kunne tenke seg å gifte seg til høsten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Susan Sto Helit Skrevet 7. april 2010 #539 Del Skrevet 7. april 2010 Du får dra han med på prøving av ringer. Bare sånn for å vite hva slags ring han skal kjøpe når han frir, vet du... Vi kjøpte ringene vi da, så vi kunne ha dem klare den dagen en av oss skulle fri... Og da fridde mannen med ringene i hånda en uke etterpå. (Det var visst tryggheten han trengte på at jeg kom til å svare ja...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 8. april 2010 #540 Del Skrevet 8. april 2010 Paris er helt nyyyydelig!! :rødme: Vi syns iallfall at det levde opp til sitt rykte når vi var der ifjor sommer Og perfekt for frieri da.. men det er gjerne sånn vi jenter tenker, mennene er litt mindre romantiske Jeg visste egentlig at han skulle fri den natten han gjorde det siden han bare noen uker tidligere hadde dratt til en annen by og ikke ville si meg hvorfor (da kjøpte han ringene) Det er bare å snakke masse om det, hva dere ønsker dere for dagen og kjolen din og dressen hans og alt, så blir han sikkert litt mer gira En dag frir han! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå