Gå til innhold

JIPPI! Vi prøver!

Gjest Smaragd

Anbefalte innlegg

Gjest Smaragd

Må bere legge ut dagens EL test her...... :nigo:

post-27673-1267809664_thumb.jpg

La det vere sagt at jeg hadde drukket veldig lite i dag da, men så sterk har jeg ikke fått før :)

Steken kom faktisk frem FØR kontrollstreken!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Smaragd

Må bare en kjapp tur innom for å si at jeg har kjøpt både grapefrukt OG grapefruktjuice i dag.... :nigo:

Har bare smakt på juicen sålangt - og den var ikke mye god nei!

Men drikker med glede litt vond juice, om det gjør forholdene optimale for at egget skal finne et egnet sted å feste seg inni der :jepp:

Jobb i morgen, og så en tur hjem og feire bursdag og besøke tanteunger :)

Så blir nok ikke noe mer innpå her nå før søndagskvelden, så God Helg jenter!

Må det bli en bra en for oss alle! :)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn så min EL test ut den måneden jeg ble gravid, hadde aldri sånn ellers!

Den juice smaker pyton, det vet jeg alt om! MEN den er jo virkelig sur og bitter og det skal gjøre underlivet surere som er optimalt for egget å feste seg, så nå håper jeg på spennende tid fremover i boka di :hoppe:

ja slenger litt mer støv sånn for sikkerhetskyld :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Sånn så min EL test ut den måneden jeg ble gravid, hadde aldri sånn ellers!

Den juice smaker pyton, det vet jeg alt om! MEN den er jo virkelig sur og bitter og det skal gjøre underlivet surere som er optimalt for egget å feste seg, så nå håper jeg på spennende tid fremover i boka di!

ja slenger litt mer støv sånn for sikkerhetskyld :strix: :strix: :strix: :strix: :strix: :strix:

Bare stopper kjapt innom for å fortelle dere at den grapefruktjuicen VIRKELIG er vond altså!!! :haar::spy:

Hva gjør vi ikke for våre fremtidige håpefulle små... :skaal:

.....og så ruller meg litt i babystøvet fra snille, gode Neytiri mens jeg alikevel er her....... :)

:pasha::pasha::pasha::pasha::pasha::pasha:

....så rusler jeg meg stille ut igjen og går på jobb.... :)

Ha en supergod helg alle dere gode damene som er innom boken min! :klemmer: ( :skaal::fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja hva gjør man ikke for å få en spire :sjenert: Tenkte å prøve meg på grapefruktjuicen hvis ikke det klaffer denne gangen heller, men høres ikke så veldig fristende ut.. men må man så må man! Alt dette naturlige må jo prøves ut :)

Good helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi for EL Smaragd. Her får du en :babysmokk: hehe :lol:

Jeg er en av de få som drikker grapefruktjuice til vanlig fordi jeg faktisk liker det...minner meg på at jeg må på butikken for å kjøpe mer.

Drikk masse så blir det klaff!!

God helg med masse prøving!

Endret av pinkpus
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Ja hva gjør man ikke for å få en spire :sjenert: Tenkte å prøve meg på grapefruktjuicen hvis ikke det klaffer denne gangen heller, men høres ikke så veldig fristende ut.. men må man så må man! Alt dette naturlige må jo prøves ut :)

Good helg!

Smakte på grapefrukten nå. Den er litt bedre enn juicen syns jeg, så den er å foretrekke :)

Juicen smaker egentlig som om de har presset skallet sammen med juicen... :sjenert:

Aner den smaken i selve frukten også, men i mye mindre grad.

Jippi for EL Smaragd. Her får du en :babysmokk: hehe :lol:

Jeg er en av de få som drikker grapefruktjuice til vanlig fordi jeg faktisk liker det...minner meg på at jeg må på butikken for å kjøpe mer.

Drikk masse så blir det klaff!!

God helg med masse prøving!

Er det den "rød grapefruktjuice" fra Tine du drikker?

Merker jo at jeg tåler den litt og litt bedre for hver gang, men god tror jeg nok dessverre aldri den blir for min sin del... :snurt::)

Jeg skal på spa neste uke! :nigo:

Det er på DPO 13, så jeg kommer nok til å teste både på 12 og 13 for å vere sikker tror jeg. (Søsteren min har bursdag på dag 12, så må jo teste da også :fnise: )

For om jeg er gravid, så er der visse ting jeg skal unnga å spa-verdenen. diverse oljer, alger og innpakninger er vistnok farlige, og kan da vere abortfremkallende. :( ( Og det vil vi jo ikke! )

Har en venninne som er hudpleier, og det var hun som sa dette her. Så da hører jeg på henne, for jeg aner jo ikke, og sånt tjangser jeg ikke med!

Nå sitter jeg i sofaen og spiser frokost. Skal se meg en episode med "Bones" før jeg begynner på litt husarbeid og diverse hobbyprosjekt :)

Ha en fin mandag damer! Måtte det bli en fruktbar og produktiv uke for oss alle!!!! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei så gøy med spa! Det er sååå deilig :rødme: Kanskje du til og med kan nyte spa som kommende mamma *håpe håpe*

Krysser fingrene for at grapefrukten har gjort sitt for at denne mnd gir full klaff for deg! Stooor :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Nei så gøy med spa! Det er sååå deilig :rødme: Kanskje du til og med kan nyte spa som kommende mamma *håpe håpe*

Krysser fingrene for at grapefrukten har gjort sitt for at denne mnd gir full klaff for deg! Stooor :klemmer:

Har faktisk aldri vert på skikkelig spa før, så jeg gleder meg noe innmari!

Ja, håper det ender opp med at hun må gjøre om den behandlingen jeg har bestillt, til en uten diverse oljer og alger.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Da var en dag på jobb over, og så er det to fridager som venter.

Har diverse hobbyprosjekt som må gjøres, så passer fint med noen dager fri nå :)

Skal male to bilder til en venninne, og så har jeg en stol som jeg holder på å pusse opp :)

Koselig med litt sånne putlerier :)

Er 4 DPO i dag. Har endel lysegul utflod, som jeg ikke kan huske at jeg har hatt før? (Pleier å vere blank/hvit)

Noen som vet om hva det kan vere?

Kan det vere pga Grapefruktjuicen kanskje? :vetikke:

Nå får jeg en venninne på besøk, og vi skal se på frustrerte fruer sammen :) Koselig :jepp:

Så da blir det nok ikke mer KG på meg i dag, så ha en fin kveld damer! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var en dag på jobb over, og så er det to fridager som venter.

Har diverse hobbyprosjekt som må gjøres, så passer fint med noen dager fri nå :)

Skal male to bilder til en venninne, og så har jeg en stol som jeg holder på å pusse opp :)

Koselig med litt sånne putlerier :)

Er 4 DPO i dag. Har endel lysegul utflod, som jeg ikke kan huske at jeg har hatt før? (Pleier å vere blank/hvit)

Noen som vet om hva det kan vere?

Kan det vere pga Grapefruktjuicen kanskje? :vetikke:

Nå får jeg en venninne på besøk, og vi skal se på frustrerte fruer sammen :) Koselig :jepp:

Så da blir det nok ikke mer KG på meg i dag, så ha en fin kveld damer! :klemmer:

Jeg har også hatt mye lysegul utflod i det siste.. Er nå ca 9 DPO hvis jeg har hatt riktig ang EL.. Får håpe det er et godt tegn for oss begge to :sjenert::)

Ha en fin kveld Smaragd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smaragd
Jeg har også hatt mye lysegul utflod i det siste.. Er nå ca 9 DPO hvis jeg har hatt riktig ang EL.. Får håpe det er et godt tegn for oss begge to :sjenert::)

Ha en fin kveld Smaragd :)

Får håpe det er et symptom da! :jepp:

For min sin del er det vel kanskje litt tidlig siden jeg bare er på DPO 4.... men lever i håpet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia Smaragd. Høres ut som om du hadde en koselig kveld i går :Nikke:

Hvilke type bilder maler du? Jeg liker også å male. Blir mest abstrakte...

Oppussing av møbler er også gøy!!! Det er så kjekt med ting man har jobbet med selv og som ingen andre har.

Skjønner det blir spennende her inne etterhvert med symptomjakt. Det liker vi :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Heia Smaragd. Høres ut som om du hadde en koselig kveld i går :Nikke:

Hvilke type bilder maler du? Jeg liker også å male. Blir mest abstrakte...

Oppussing av møbler er også gøy!!! Det er så kjekt med ting man har jobbet med selv og som ingen andre har.

Skjønner det blir spennende her inne etterhvert med symptomjakt. Det liker vi :popcorn:

Heisann :)

Nå maler jeg bilde til en venninne som har bursdag, og hun liker enkle former og farger, så da blir det beige-tonete vertikale striper, men litt struktur og mønster innimellom.

Skal bruke stempler som jeg lager forskjellige mønster på de forskjellige stripene med :)

Jeg syns det er morro å gi gaver som en har laget selv :) Ihvertfall om man bare vet at mottakeren liker det :)

Venninna mi kommer til å juble over disse to hun får! Vet akkurat hva hun liker nemlig ;)

Ja, symptomjakt er spennende :)

Sjekker papiret hver gang jeg er på do jeg nå, for jeg håper på en aldri så liten festeblødning..... :sjenert:

Litt sprø er det lov å vere av dette prøve-greiene... :)

Nei, nå skal jeg fyke rundt og gjøre litt i huset før sambo kommer hjem.. Har vert på kafe med en venninne, så har ikke gjort noe utenom å sette på en maskin med klær i dag....

Har drukket meg en liten kopp kaffi nå, og er spenn klar til en skikkelig hus-økt! :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville bare si fort at jeg fikk noe som lignet på festeblødning 1 dag etter jeg testet positivt....jeg testet positivt på dag 29.....og noen får ikke noe særlig festeblødning..eller merker ikke til det....

men jeg er skikkelig håpfull på deg denne mnd :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd
Ville bare si fort at jeg fikk noe som lignet på festeblødning 1 dag etter jeg testet positivt....jeg testet positivt på dag 29.....og noen får ikke noe særlig festeblødning..eller merker ikke til det....

men jeg er skikkelig håpfull på deg denne mnd :popcorn:

Men om du fikk positiv test, så har det jo allerede festet seg for flere dager siden.... Skal vel ikke kunne ta så lang tid før det da evt kommer ut? :klø:

Kanskje det var bare en liten rift eller noe du hadde?

Ser liksom for meg at en festeblødning må komme en dag eller to etter egget har festet seg - men så ANER jeg jo ikke heller da, så jeg skal slutte å spekulere på det! :D

Typisk meg å gruble og spekulere på ting jeg ikke aner noe om :fnise:

Nå baker jeg faktisk brød - av alle ting!

Sambo har ikke vert hjemme fra jobb i hele dag, har spist overtidsmat på jobben og er i tillegg begynt å bli litt småsyk med vondt i halsen. Så tenkte jeg skulle overraske ham med ferskt brød når han kommer hjem... :rødme:

Laaang dag på jobb da, fra 8.30 til over 22.00... :sjenert: Skulle ikke vert meg, da hadde jeg nok :dåne:!

Nei, nå piper ovnen her! Vi snakkes damer! :D

:spise:

Endret av Smaragd
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For å være helt ærlig så aner jeg ikke når festeblødningen egentlig pleier å komme og det er jo garantert individuelt som alt annet som har med prøving å gjøre :fnise: Men festedippen som noen har skal være sånn rundt 6-10 DPO, så da vil jeg jo anta at festeblødningen også skal komme sånn rundt der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Smaragd

Tok meg en tur innom FF sine søkesider i andres grafer.

Søkte bare på grafer der det endet med graviditet, og la inn søkeord på festedipp og festeblødning.

Der ser det ut som om de fleste får spottingen på DPO 10, men varierer fra DPO 8 til 12

De fleste har tempdipp på DPO 5-9, og spotting 1-3 dager etter det igjen.

Så da vet vi litt mer om dèt også! :)

Syns FF er veldig greit å ha, men min går ut om 27 dager.

Om vi ikke er gravide denne mnd her, skal vi ta en mnd pause(Så vi slipper termin 22 desember :sjenert: ), så da kommer jeg ikke til å fornye FF abb. tror jeg.

Er det noen av dere som har hatt FF, og kuttet det ut før dere ble gravide?

Hvordan gikk det? klarte dere det? (Tror nemlig ikke jeg kommer til å klare meg uten....) :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...