Ambriel Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #981 Del Skrevet 17. mai 2010 Tenkte litt på tripp-trapp stol og vippestol, men mamma har sagt at hun ønsker å kjøpe dette til meg/han Sånn matte var et godt tips Serenity Skal se hva jeg finner på BarnasHus! Trenger en som kan brukes som underlag i lekegrinda også Helgen vår har vært stille og rolig. 17. mai skal feires hjemme i år, satser heller på å ta igjen feiringen til neste år når lillemann er litt større Utover kvelden skal jeg til ei venninne for å grille litt, så det blir koselig Håper dere alle sammen får en kjempefin 17.mai feiring! Kos dere med deres kjente og kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 21. mai 2010 Forfatter #982 Del Skrevet 21. mai 2010 Da har jeg åpnet ny dagbok Jeg vil få takke for følget i denne, og håper veldig at dere ønsker å følge meg i den nye boken Ventetiden hadde absolutt ikke vært den samme uten dere søte jenters kommentarer, støtte og tilbakemeldinger Velkommen skal dere være i den nye boken (som dere finner snarvei til i signaturen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå