Ambriel Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #781 Del Skrevet 10. mars 2010 I morgen skal jeg til legen igjen å ta den forbanna glukosebelastningen. Gruer meg litt, håper virkelig ikke jeg viser noe tegn til svangerskapsdiabetes! Det verste blir vel å sitte på legekontoret i 2 timer etterpå, så jeg tar med meg pcen og laster ned et par episoder av Grey's og Frustrerte Fruer, så går nok tiden Tida går så sent idag! Har fått gjort unna masse småting som har ligget og ventet på å bli gjort :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. mars 2010 #782 Del Skrevet 10. mars 2010 Så kul veske, hva måtte du gi for den? (Lyst på sånn selv, gitt ) Hører du noe fra barnefaren om dagen, eller er det helt stille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 10. mars 2010 Forfatter #783 Del Skrevet 10. mars 2010 Så kul veske, hva måtte du gi for den? (Lyst på sånn selv, gitt ) Hører du noe fra barnefaren om dagen, eller er det helt stille? For å være helt ærlig så vet jeg ikke hva den koster Jeg bare så den på Emmaljungas hjemmesider og bestemte meg for at den skulle jeg ha S hører jeg ingenting fra, men han har vel egentlig sagt ifra at han ikke ønsker noe forhold til hverken meg eller sønnen sin så. Forstår bare ikke hvordan det er mulig jeg, en person som kan ta et slik valg eier virkelig ikke noe hjerte. Han har jo blitt samboer med den nye damen sin også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 10. mars 2010 #784 Del Skrevet 10. mars 2010 Uff da, det var trist, og det må være vanskelig for deg Får håpe han skjerper seg når/hvis han får møte sønnen sin.. Syns det er merkelig med mennesker som ikke vil ha noe med barna sine å gjøre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 10. mars 2010 #785 Del Skrevet 10. mars 2010 I morgen skal jeg til legen igjen å ta den forbanna glukosebelastningen. Gruer meg litt, håper virkelig ikke jeg viser noe tegn til svangerskapsdiabetes! Det verste blir vel å sitte på legekontoret i 2 timer etterpå, så jeg tar med meg pcen og laster ned et par episoder av Grey's og Frustrerte Fruer, så går nok tiden Tida går så sent idag! Har fått gjort unna masse småting som har ligget og ventet på å bli gjort :gjeiper: Sitte i to timer etterpå?? smart med noe å se på da ja! spurte JM om den testen sist jeg var der,og hun sa det er stadig flere som må ta den og få som får utslag. men skjønner at du gruer deg,har jo allerede begynt å tenke på det jeg så deilig å få gjort unna sånne småting,det er så tiltak å begynne med,men såååå deilig når det er gjort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Livia Skrevet 10. mars 2010 #786 Del Skrevet 10. mars 2010 Han suger, du er best! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 10. mars 2010 #787 Del Skrevet 10. mars 2010 Lykke til på testen imorgen, går nok helt fint! Husk bare å ta med sånn sitronflaske, hørt det sukkervannet du får smaker PY! S er en idiot, ikke bry deg om ham! Du har deg og sønnen din å tenke på Synes du klarer deg utrolig bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #788 Del Skrevet 11. mars 2010 Da er jeg våken (noenlunde hvertfall :gjeiper:). Har time 8.30, fortsatt en liten time til... 3 timer til jeg kan spise Merkelig, vanligvis om morgenen er jeg ikke sulten før i 10-11-12 tida, men når jeg vet jeg ikke kan spise før tidligst om 3 timer så kjenner jeg det romler i magen Lillegullet er hvertfall våken inni der, magen beveger seg Merker vel at mammaen er smånervøs, krysser fingre og alt for at alt er som det skal være! Oppdaterer når jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 11. mars 2010 #789 Del Skrevet 11. mars 2010 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mars 2010 #790 Del Skrevet 11. mars 2010 Jeg er også spent Håper du er ute å feirer at testen gikk bra med litt shopping Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #791 Del Skrevet 11. mars 2010 Hjemme igjen Den smørja var ikke så altfor ille å drikke, knep igjen nesa og hev innpå. Tok blodprøve før og etter som nå er sendt til sykehuset, så skulle jeg få svar iløpet av en uke Nå har jeg fått i meg litt mat, så skal jeg se ferdig episoden av Private Practice, så tenkte jeg å sitte å scrappe litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mars 2010 #792 Del Skrevet 11. mars 2010 Kunne de ikke si noe om stigningen med engang? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 11. mars 2010 Forfatter #793 Del Skrevet 11. mars 2010 Kunne de ikke si noe om stigningen med engang? :klø: Nei, de tok blodprøve i armen, i et sånt stort glass og ikke i fingeren som jeg trodde de skulle gjøre :klø: Trodde greia var at de skulle måle med et sånt blodsukkerapparat jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 11. mars 2010 #794 Del Skrevet 11. mars 2010 Trodde jeg også Men da må det vel analyseres tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
captiva Skrevet 12. mars 2010 #795 Del Skrevet 12. mars 2010 gOD HELG og takk for praten isted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #796 Del Skrevet 13. mars 2010 gOD HELG og takk for praten isted God helg til dere også Tusen takk for linken, utrolig mye fint der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 13. mars 2010 #797 Del Skrevet 13. mars 2010 Har ikke så veldig mye å si... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ambriel Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #798 Del Skrevet 14. mars 2010 God søndags ettermiddag jenter Igår var jeg å hentet vogna Jeg er kjempefornøyd! :D fikk i hus et par småting til, så nå begynner det å flaske seg her. Idag maler mamma rommet for meg, siden jeg ikke bør male med den malingen vi kjøpte. I morgen skal jeg hente sprinkelsenga, og kommoden, pluss stolen jeg skal ha der inne, så da skal det monteres og opp! Gleder meg til å se det stå der Skal legge ut bilde av vogna når jeg har fått stashet den litt. Pimp my ride liksom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 14. mars 2010 #799 Del Skrevet 14. mars 2010 Klart du må stæsje opp vogna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Milla~ Skrevet 14. mars 2010 #800 Del Skrevet 14. mars 2010 Pimp my barnevogn... gleder meg til resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå