Gå til innhold

Beautyfulpeople.com

Fremhevede innlegg

Gjest Hilde K S
Skrevet
Tja, jeg vil mene at det er begge deler.

Man ER grisk. Man FØLER grisk.

Videoannonse
Annonse
Gjest Badabing
Skrevet

Jeg har ikke vært på typiske norske sjekkenettsteder, men jeg innbiller meg av en eller annen grunn at det kanskje ikke er de heiteste mannfolka der. Må innrømme at jeg ikke ser noe galt i at enkelte blir lei av det i lengden, om de på generelt grunnlag er opptatt av utseendet. Trenger vel ikke å være så voldsomt overfladisk på andre områder, selv om man jakter på noe over gjennomsnittet utseendemessig? De fleste har enkelte krav. Noen liker rikinger, andre liker de intellektuelle. Noen vil ha høye menn, noen vil ha mørke menn. Klarer ikke helt å se problemet i at noen er opptatt av utseende eller at de skal være dårligere mennesker enn de her inne som helst vil ha en med stor penis..

Skrevet
Man ER grisk. Man FØLER grisk.

Man ER grisk. Man FØLER griskhet.

Skrevet
Enig der. Men verden liker å bedras...

Jepp. Men innerst inne så vet nok alle sannheten.

Jeg vet at menn som i utgangspunktet ikke er spesielt utseendemessig attraktive helt fint kan gi en kvinne avsindig bra seksuell tilfredsstillelse. Selv om han ikke engang har penger.

Ikke her i gården. Selvsagt, det kommer jo an på kvinnen og hvor viktig det fysiske er for henne. Hvis hun synes at en fin personlighet rekker, så klarer han nok å gi henne litt nytelse. Men det vil aldri bli helt magisk.

• 2 uker senere...
Skrevet
Det kan selvfølgelig hjelpe på - om han i tillegg er sjarmerende på sin måte .

Men kunn penger alene - er ikke nok for meg . Jeg skal og vil ha ekte følelser for han og trives med han - om jeg skal holde ut mer enn 2 mnd sammen med han ...! Jeg har ikke tenkt å bedra meg SELV - resten av livet - kunn for penger .Det ville jeg følt meg ulykkelig av . Ærlig talt .

Jeg har rotet med rike menn , men gått etter ca 2 - 3 mnd ... da orket jeg ikke mer . Følte det aldri kunne bli noe bra match, selv om jeg virkelig prøvde - kunne jeg ikke se meg selv sammen med den personen i år fremover , og da var det bare å gå ...og pengene ga jeg F... i . Er ikke det som gjør meg lykkelig ihvertfall .Har så jeg klarer meg selv - og det er nok for meg .Penger betyr egentlig lite for meg . Jeg er ikke eks avhengig av å kjøpe masse nye trendy klær og sminke hele tiden - for å se bra ut .

Jeg er sexy og flott selv pakket inn i en søppelsekk - så hvorfor bruke tusenvis av kroner på klær og sminke ? Jeg blir ikke noe flottere av det likevell ...Sån tenker også de pene ...jeg trenger ikke strebe etter å se bra ut - når jeg gjør det naturlig .Selv om jeg bruker mine gamle ok klær . Har ikke slike shopping behov . Derfor betyr penger lite for meg . Kjærlighet og masse god erotikk betyr mye mer for meg - enn penger !Det gjør meg lykkelig ! Ikke masse nye klær , biler osv

Forøvrig kjører jeg meget bra bil selv ...he he

Du kan jo like gjerne bytte ut ordet penger med utseende? Persolighet er uansett viktigst, og det er du også egentlig enig i tror jeg

Skrevet

Jeg kan si med sikkerhet at jeg, uavhengig av eget utseende, aldri ville meldt meg på en sånn side. Ville ikke ønsket å være sammen med noen som gjorde det heller.

Det er ikke det at jeg har noe mot en sånn side, jeg bare synes det er noe ekkelt og overfladisk med mennesker som har så høye tanker om seg selv at de vil ønske å være del av noe sånt.

Skrevet

Ganske oversiktelig og bra side... beste dating siden jeg har vært på hvertfall. Grunnen til at stygge kjendiser som charter Svein slipper inn er fordi det er Nordmenn som stemmer inn Nordmenn. Naturlig nok slipper kjente ansikter inn.

Ellers så er det syyykt mange søkere, men bare en brøkdel slipper inn. Vil tippe 1/10 elns.

Skrevet

Mange stygge folk der da... :popcorn: hjelper ikke at siden heter beautifullll da.

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg skulle ønske det kom en www.høyutdanning.com eller en www.jeg-kan-faktisk-stave.com.

Eller en www.jeg-liker-å-holde-kroppen-i-form.com.

Mange ville nok hatt en www.jeg-ser-fin-ut-og-penger-betyr-alt.com.

Skrevet
Jeg fant ut om denne datingsiden da jeg leste en artikkel på VG. link: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=575837

Det er altså slik at om du skal bli medlem der, må du sende inn et bilde av deg selv. Medlemmene på nettsiden bestemmer om du kan være med eller ikke utifra utseendet ditt. (de setter karakter på utseendet ditt)

Jeg har aldri hørt om lignende datingsider, og synes kanskje at det er litt overflatisk å velge ut en person utifra et pent ytre.

Hva mener dere? Kjenner dere til denne datingsiden? Er dere eller kjenner dere noen som er medlem der?

Vet bare at Charter Svein ikke ble godkjent..Så da er det nok ikke håp. :skratte:

• 2 måneder senere...
Skrevet

Og der ble jeg plutselig tatt inn- med samme bilde som de aviste tidligere, dvs hele greien er korrupt- og kanskje jeg ikke er så pen som jeg tror?...

;)

• 3 måneder senere...
Gjest soffe
Skrevet

Partnervalg er verdens mest overfladiske ting ... kunn utseendet nesten som gjelder eller inntekt ..

Syns ikke det er noe rart det dukker opp div . datingsider for spesielt pene . Er f... så vanskelig å finne en - som er like pen som man selv er ..Umulig nesten .Spesielt om man er veldig pen . Så mange pene mennesker - finnes jo ikke .I forhold til de middelmådige .

Pene mennesker har det vanskeligere - når de skal finne seg en partner .Siden de ønsker en på samme skala som seg selv - selvfølgelig .Men så er desverre utvalget så mye mindre for de vakre .

Kjekt de har fått egen side nå - så de vakre kan finne hverandre .Det fortjener de .

Er naturstridig og føles fryktelig galt og t.o.m ekkelt - å ha intim kontakt med en som ligger milevis unna deg selv på skjønnhetsskalaen . Synd å innrømme det - men er ganske sant .

:spy::sarkasme:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...