Gjest Emmanuelle Skrevet 19. november 2009 #81 Skrevet 19. november 2009 Jeez...browsa igjennom medlemmene og noen fatter jeg ikke har blitt stemt inn. Mannfolk i bar overkropp med brylcrem og selvbruning (og MASSE blingbling). Jenter med den typiske trutmunnen foran speilet og puppa på stell. Nei, gi meg en ordentlig søt nerdegutt istedet
Gjest Gjest_Bente_* Skrevet 19. november 2009 #82 Skrevet 19. november 2009 Nei, gi meg en ordentlig søt nerdegutt istedet Hear, hear!
toth Skrevet 19. november 2009 #83 Skrevet 19. november 2009 du kommer heller ikke inn på siden om du ikke klarer og skrive adressen riktig
Gjest Gjest_anonym_* Skrevet 19. november 2009 #84 Skrevet 19. november 2009 Jeez...browsa igjennom medlemmene og noen fatter jeg ikke har blitt stemt inn. Mannfolk i bar overkropp med brylcrem og selvbruning (og MASSE blingbling). Jenter med den typiske trutmunnen foran speilet og puppa på stell. Nei, gi meg en ordentlig søt nerdegutt istedet enigenigenigenigenig
For the ladies Skrevet 19. november 2009 #85 Skrevet 19. november 2009 Synes ikke det er noe galt i siden, men heller med hvor listen er lagt. Var inne å så på de som var norske på siden. Var stort sett bare toppløse menn og "bimboer" og en del under gjennomsnittet damer. Så synes at det var en ganske skjev fordelig på hva som er vurdert som pene mennesker. Hadde det vært noen som var litt subjektive som satt og avgjorde hvem som var litt over snittet, så hadde jeg støttet det. Men virker som det er en del kresne damer som velger gutter, mens mennene er ganske fleksible. Men til syvende å sist så er det internett, så er en del av gamet at det finnes alle mulige sider her. Kansje jeg prøver å bli medlem der etter jeg har kommet bedre i gang med treningen og solarium
Gjest brutal_mann Skrevet 19. november 2009 #86 Skrevet 19. november 2009 Mye pulbart gitt... Måtte jo sjekke Øst-Europa opp mot Skandinavia. Jeg holderen knapp på østblokken jeg. Forøvrig var de norske småjentene, ja nettopp, småjenter. Var lite Kvinner å spore. Så om en vil ha et knull for natten så mer enn gjerne, for ekteskap er jeg mer skeptisk. Merkelig hvor negative damene er til dette, mens en finner et lass med damer her inne som er positive til at småjenter med målene 70-C skal skaffe seg plastpupper.
MarilynM Skrevet 19. november 2009 #87 Skrevet 19. november 2009 Sukk.. Jeg hadde tenkt å svare her, men så hadde womanwoman allerede kuppet tråden med sine grusomme innlegg, så da går jeg og legger meg i stedet. Lurer på om det kan gjøres mulig å stemme for å fjerne den dama? Hvis mange nok klagde så burde det vært mulighet for det synes jeg. Hvorfor kan man ikke like gjerne utestenge på grunnlag av ekstrem plagsom oppførsel? For jeg stikker ihvertfall så fort jeg kan dersom ww har svart på en tråd, jeg orker ikke å forholde meg til de latterlige utsagnene og ikke minst den vannvittige skrivemåten...
Gjest brutal_mann Skrevet 19. november 2009 #88 Skrevet 19. november 2009 Men MarilynM sine tanker, nei de får du aldri... Er jo bare til å ignorere de du ikke orker å diskutere med. Et lite tips bare...
Gjest brutal_mann Skrevet 19. november 2009 #89 Skrevet 19. november 2009 Nei, gi meg en ordentlig søt nerdegutt istedet Tja... Det er meg det :klø:
Gjest Gjest Skrevet 20. november 2009 #90 Skrevet 20. november 2009 Hvordan fikk dere gått inn på siden og sett på medlemmene?
Gjest brutal_mann Skrevet 20. november 2009 #91 Skrevet 20. november 2009 Hvordan fikk dere gått inn på siden og sett på medlemmene? se forrige side i denne tråden...
Gjest XXena Skrevet 20. november 2009 #92 Skrevet 20. november 2009 Hmm, jeg så noen spanjolske jenter som så naturlige pene ut, men enig i at det er en del typiske bimboer der... Personlig synes jeg at de fleste mennene blir litt for "look at me- modelhandsome". Tror ikke jeg ville ha datet en fyr som hadde så stort fokus på utseendet, heller. Da foretrekker jeg min nerdelekre kjæreste som stadig blir siklet etter på byen, men som ikke går rundt og tror at han er verdens deiligste.
Gjest Gjest_mann44_* Skrevet 22. november 2009 #93 Skrevet 22. november 2009 Jeg fant ut om denne datingsiden da jeg leste en artikkel på VG. link: http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=575837 Det er altså slik at om du skal bli medlem der, må du sende inn et bilde av deg selv. Medlemmene på nettsiden bestemmer om du kan være med eller ikke utifra utseendet ditt. (de setter karakter på utseendet ditt) Jeg har aldri hørt om lignende datingsider, og synes kanskje at det er litt overflatisk å velge ut en person utifra et pent ytre. Hva mener dere? Kjenner dere til denne datingsiden? Er dere eller kjenner dere noen som er medlem der? Jeg går også utelukkende etter utseende når jeg skal ha meg et knull. Jeg tipper det er dette denne sida blir brukt til i all hovedsak. Tar jeg feil, er det jo bare trist. Da har det samlet seg en mengde mennesker som går glipp av mye kjærlighet fordi de ikke evner å se forbi et ansikt.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #94 Skrevet 22. november 2009 Jeg går også utelukkende etter utseende når jeg skal ha meg et knull. Jeg tipper det er dette denne sida blir brukt til i all hovedsak. Tar jeg feil, er det jo bare trist. Da har det samlet seg en mengde mennesker som går glipp av mye kjærlighet fordi de ikke evner å se forbi et ansikt. Det er vel ikke helt sant. Du tar den som tilfeldigiv er ledig og som finner deg tiltrekkende nok for den korte stunden. Og vice versa. Triste saker egentlig.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #95 Skrevet 22. november 2009 Obs! Mente "den som tilfeldigvis er ledig". Skriveleif.
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #96 Skrevet 22. november 2009 Har du glemt 5erne med penger og makt nå da? En velstående 5er mann har ingen problemer med å få ei 10er "gold digger" dame. Er selvfølgelig pengene og makten han representerer hun er forelsket i - men det er sikkert akkurat den samme rusen. Ja, du kan jo drømme. Selvfølgelig er det ikke den samme rusen. Bare tull å tro noe sånt. En ung og pen kvinne som er sammen med en rik, eldre, feit og uattraktiv mann, vil jo alltid fantasere om og foretrekke en ung og pen mann rent fysisk. Kvinner får bedre orgasmer når de har sex med menn som har symmetriske og vakre ansikter, er slanke og veltrente, er høye og har en V-form. Det er ingen vei utenom. Orgasmer lyver ikke. Men de fleste kvinner har det jo bra som det er med sin vanlige kjærester. Tryggheten man får med en mindre pen (men trofast kar) er ikke helt bortkastet.
Gjest Gjest_mann44_* Skrevet 22. november 2009 #97 Skrevet 22. november 2009 Obs! Mente "den som tilfeldigvis er ledig". Skriveleif. Var mer en skrivefeil i den setningen du. Jeg tar overhodet ikke alt som er ledig, og trenger heller ikke bruke veldig mye energi for å få meg noe. Poenget mitt var at utseende kombinert med kompatible seksuelle preferanser er det eneste som teller for meg når jeg ikke har til hensikt å gjøre annet med dama enn å ligge med henne.
Steinar40 Skrevet 23. november 2009 #98 Skrevet 23. november 2009 Ja, du kan jo drømme. Selvfølgelig er det ikke den samme rusen. Bare tull å tro noe sånt. En ung og pen kvinne som er sammen med en rik, eldre, feit og uattraktiv mann, vil jo alltid fantasere om og foretrekke en ung og pen mann rent fysisk. Kvinner får bedre orgasmer når de har sex med menn som har symmetriske og vakre ansikter, er slanke og veltrente, er høye og har en V-form. Det er ingen vei utenom. Orgasmer lyver ikke. Men de fleste kvinner har det jo bra som det er med sin vanlige kjærester. Tryggheten man får med en mindre pen (men trofast kar) er ikke helt bortkastet. For "gold digger" damer gir en mann med penger og makt samme rusen som det å være forelsket. Jeg har ikke snakket om orgasmer.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #99 Skrevet 23. november 2009 Når folk som Charter-Svein er på Beautyfulpeople.com, så er nok ikke standarden så høy. Sminke-gutter som Vegard og han andre fra Paradise Hotel er der også. :spy:
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #100 Skrevet 23. november 2009 For "gold digger" damer gir en mann med penger og makt samme rusen som det å være forelsket. Jeg har ikke snakket om orgasmer. Du motsier deg selv. Rus handler om opphisselse. Ingenting kan måle seg med den gleden som ekte seksuell tiltrekning medfører. Kun kvinner som ikke liker/prioriterer sex vil ha glede av en rik og stygg mann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå